katkerat jää suomeen

parempikuinte

Miksi lojut siellä suomessa ja olet katkera meille paremmille ihmisille.
Aloita uusi elämä pois sieltä koneen äärestä ja hanki fyrkkaa.
Ei tarvitse olla kateellinen meille joilla on.Hölmöyden huipentuma onko ja miksi kirjoittelijat helpottavat ahdistustaan mielikuvitus olentoihin joita myös pattisboiksi kutsuvat.
Haistakaa vaan p tai haistakaa itseänne.

103

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lonkero5

      no saitko nyt purettua huonon olon mielestäsi, minä matkustan heti kun tuntuu siltä että on päästävä lämpimään mutta minne sitä lähtisi Thaimaa on tullut kierrettyä ainakaan minä en ole katkera hyvä kun ihmiset matkustavat mutta sitä en ymmärrä miksi Suomalaiset aina haukkuvat toisiaan minulle ei tule mieleenkään alkaa kyttäämään minkä
      maalaisia ihmisiä kohtaan niin että nauti lomastasi

      • liikaonliikaa

        Onkohan tullut 5 lonkeroa otettua liikaa, kun useisiin topiceihin kuitenkin täällä vastailet, kantaa ottaen???


      • amaran

        Isot ja pienet kirjaimet sekaisin?


    • OtaHanuriinPoju

      Taas lerppatrolli on jakamassa mielipiteitään, ei siinä mitään helpottaahan se kun saa purkaa onnetonta elämäänsä täällä palstalla, kuvittelitko nyt olevasi Panaman konsuli vai oikein Hua Hinin. Poju mielikuvituksesi ei tee sinusta varakasta, eikä parempiosaista, ei vaikka kuinka yrität, käyppäs kirjoittamassa ne kilpailusi tulokset sille avaamallesi palstalle, niin me muut kiinnostuneet voimme seurata tapahtumia lähes reaaliaikaisesti reppana poju.

      • Baccukseenhanuristit

        Jälleen Hiekkaharjun retonkimekkohanuristi kirjoittelemassa, kateuksissaan ei muuta teekään kuin haukkuu toisia, kuin räksyttävä Hua Hinin katukoira, joka leidarien perässä kulkee.
        Menehän Tero anuskaupalle Baccukseen, tänään taasen, kirjastonkulmilta mopopoikia vaklaamasta palattuasi, illalla sitten voitkin kehuskella kauneuskilpailuillasi ja Tummeliämpärillä!


      • einiinviisaitapaljon

        Kato kato. Tässä avauksessa pelkkiä viisaita kannanottoja? OtaHanuriinPojun ja sijoitusjohtajan ikuinen kina viimeisimpänä, mutta ei vähäisimpänä. Työttömiä perseaukisia molemmat. Tieto.


      • Hoitajaa_nyt_tarvitaan

        Miten sä kusipää olet noin sekaisin heti aamusta? Kenen kanssa kuvittelet käyväsi dialogia? Höpiset omiasi ja vastailet joillekin mielikuvitusolennoille? Täällä on ainakin kymmenkunta eri "lerppatrollia" joita vituttaa tuo sekoilusi. Etkö sinä tajua omaa tilaasi? Mitä kuvittelet saavuttavasi kylvämällä vihaa ja riitaa? Tajuatko edes kuka tässä on se trolli?


      • OtaHanuriinPoju

        ei kauheasti paina vaikka vittuuntuneita olisi 50 hörhöä. lerppatrolli poju... valitusten käsittelyosasto on tuossa hiekkaharjun pystiksellä sinne sopii tulla pattayaboyshitit jos valitukseen on aihetta, siellä on saunantakana ns. tilaa... reppanat.


      • keksimuutatekemistä
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        ei kauheasti paina vaikka vittuuntuneita olisi 50 hörhöä. lerppatrolli poju... valitusten käsittelyosasto on tuossa hiekkaharjun pystiksellä sinne sopii tulla pattayaboyshitit jos valitukseen on aihetta, siellä on saunantakana ns. tilaa... reppanat.

        Jihadisi siis jatkuu. Miten olisi jos menisit vaikka töihin?


      • OtaHanuriinPoju

        näin on ja pitkään, katsotaan opitaanko täällä kohtelemaan naisïa arvonsa mukaan... luulen että siihen tarvitaan vielä muutamat turpakäräjät...


      • fetajuustosalaattia
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        näin on ja pitkään, katsotaan opitaanko täällä kohtelemaan naisïa arvonsa mukaan... luulen että siihen tarvitaan vielä muutamat turpakäräjät...

        Eikö nappaa reissu vai mikä on vialla kun pitää purkaa pahaa oloa täällä? Kuka täällä naisia on nyt arvostellut?


    • einiinviisaitapaljon

      " Meille paremmille ihmisille" Jos nää on parempia ihmisiä, niin kuinka huonoja ovatkaan ne huonommat ihmiset?

      • ISOLLAKILJAIMELA

        MILTÄ SUSTA SITTEN TUNTUU.


    • ihmetystäsuurta

      Aloittaja on näköjään löytänyt 11 huonompaa yksilöä tai 12 kun minäkin vastasin.
      Vai naisten arvostuksessa otajanuriin-naisen agendassa on kyse.
      Olen sanaton.

      • outojuttu

        Mies jonka joka toinen sana on useimmiten huora, puhuu naisten arvostuksesta. Hänen mielestään kaikki Kaakkois-Aasian naiset ovat tautisia huoria, ammatista riippumatta.
        Mies, jonka jokaisessa jutussa 20 x päivässä esiintyy 180 kiloiset juopot, hikiset työttömät läskit, puuskuttavat pälvikaljuiset kelapummi alkoholistit, peräkammarin persaukiset siat joilla on paska housussa ja resuiset vaatteet sekä kiitospaskaa päällä.

        Odottaako hän siis saavansa tuon jälkeen asiallista palautetta kenties ja että häntä pidetään suurena herrasmiehenä että matkailun asiantuntijana?


      • OtaHanuriinPoju

        Huora on ammatinvalinta kysymys joka ei ole parhaimmasta päästä, harmi vaan että se on hyvin monelle Isanin tytölle ainoa realistinen vaihtoehto, ikää 25 eihän kun muutama vuosi koulua, eikä oikein töitä saa, vika ei ole naisissa vaan järjestelmässä, joka mahdollistaa parittamisen. Ihminen ei ole kauppatavaraa, varsinkaan kun vaihtoehtoja ei ole.

        Suomalaiset miehet ovat mitä ovat, lihavuus on kohtuullisen vähällä työllä korjattavissa, enkä ole näihin asioihin juurikaan kantaa, tuo lerppatrollin kuvaus ei pidä edes paikkaansa, vaan se on yleensä pattayalla kävijät eivät ole mitä kirjoitit, vaan ihan normi suomalaisia joskin hieman sosiaalisesti rajoittuneita, mutta eivät 160 kiloisia paskahousuja kuten väitetään, tuo pattayalla käynti on alemman sosiaaliluokkanja alemman keskiluokan harrastus, toki poikkeuksiakin on mutta niinhän kaikessa on.

        Eli minun jutussa ei juurikaan esiinnyt, "Mies, jonka jokaisessa jutussa 20 x päivässä esiintyy 180 kiloiset juopot, hikiset työttömät läskit, puuskuttavat pälvikaljuiset kelapummi alkoholistit, peräkammarin persaukiset siat joilla on paska housussa ja resuiset vaatteet sekä kiitospaskaa päällä.", tuollaista...

        Edelleenkin ihmiset eivät ole kauppatavaraa, eikä toisen hädänalaisen tilan hyödyksi käyttö ole hyväksyttyä missään muodossa, ei käyttäjälle eikä käytetylle.


      • TyytyväinenFalle
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Huora on ammatinvalinta kysymys joka ei ole parhaimmasta päästä, harmi vaan että se on hyvin monelle Isanin tytölle ainoa realistinen vaihtoehto, ikää 25 eihän kun muutama vuosi koulua, eikä oikein töitä saa, vika ei ole naisissa vaan järjestelmässä, joka mahdollistaa parittamisen. Ihminen ei ole kauppatavaraa, varsinkaan kun vaihtoehtoja ei ole.

        Suomalaiset miehet ovat mitä ovat, lihavuus on kohtuullisen vähällä työllä korjattavissa, enkä ole näihin asioihin juurikaan kantaa, tuo lerppatrollin kuvaus ei pidä edes paikkaansa, vaan se on yleensä pattayalla kävijät eivät ole mitä kirjoitit, vaan ihan normi suomalaisia joskin hieman sosiaalisesti rajoittuneita, mutta eivät 160 kiloisia paskahousuja kuten väitetään, tuo pattayalla käynti on alemman sosiaaliluokkanja alemman keskiluokan harrastus, toki poikkeuksiakin on mutta niinhän kaikessa on.

        Eli minun jutussa ei juurikaan esiinnyt, "Mies, jonka jokaisessa jutussa 20 x päivässä esiintyy 180 kiloiset juopot, hikiset työttömät läskit, puuskuttavat pälvikaljuiset kelapummi alkoholistit, peräkammarin persaukiset siat joilla on paska housussa ja resuiset vaatteet sekä kiitospaskaa päällä.", tuollaista...

        Edelleenkin ihmiset eivät ole kauppatavaraa, eikä toisen hädänalaisen tilan hyödyksi käyttö ole hyväksyttyä missään muodossa, ei käyttäjälle eikä käytetylle.

        95% niistä naisista kenestä puhut, vaikuttaa aivan tyytyväisiltä, ja ovat kavereidensa kateuden kohde, kun miesseuraa löytyy.
        Jokainen nainen mitä minä olen tavannut Thaimaassa seurustelumielessä, olisivat lähteneet kanssani Suomeen ja valmiita vaikka naimisiin. Yksi on täällä parasta aikaa. En nyt anteeksi vaan tunne itseäni hädänalaisen hyväksikäyttäjäksi koska ensinnäkään tämäkään tyttö ei ole millään tavalla hädänalainen, eikä tyytymätön, vaan päinvastoin tosi kiitollinen kun pääsi reissuun ja elvistelee kavereilleen facebookissa. Elämme kuin nuori pariskunta ihan siinä kuin muutkin pariskunnat.
        En näe mitään muuta syytä moralisoida tätä seurustelua kuin kateus.
        On muutes lähetystöt löysänneet noita kutsukirje käytäntöjä. Ei tarvi tiliotteita eikä mitään muutakaan kuin raapustus että minä kutsun ja vastaan ylläpidosta koko loman ajan. Sitten vaan oleskeluluvan hakemus sisään ja saapi tyttö oleskella vähintään sen käsittelyajan Suomessa joka on tällä hetkellä yli puoli vuotta. Tosin me lähdetään takaisin jo joulun jälkeen yhdessä.
        Suomessa on ihan vastaavia naimakauppoja nykyään. Opiskelijat etsivät sponsoria herrasmiehistä, ja kun hyvä löytyy niin molemmat on tyytyväisiä. Nuoret työttömät neidot ja yh äidit ovat siinä pisteessä, että tekevät mitä vaan yhdestä ravintolaillasta.
        PS: Parittamista en ole koskaan nähnyt Pattayalla. Kukaan ei omista niitä tyttöjä. He ovat vapaita lähtemään koska vaan vaikka farangin matkaan, joka on monen suurin haave, kun eivät luota paikallisiin miehiin. Kyse on usein yhteisöistä, sukulais ja kaveriporukoista joissa huolehditaan myös toisista, ettei se heikoinkaan lenkki nälkää näe.
        Parisuhteet muodostuvat aina tarpeesta. Yhtäkään suomalaistakaan suhdetta ei ole muodostunut koskaan, missä kummallakaan ei olisi siihen mitään syytä.
        Mietipäs sitä.


      • OtaHanuriinPoju

        Kateutta, siitä että sinulla on maksullinen vaimona, pyydät minua miettimään, mieti hieman mitä kirjoitat.

        Kauppatavaran arvo muuttuu aikaa myöten, näillä on tapana arvostaa kaikki rahan kautta, sinä olet elättäjän roolissa loppuelämäsi, tai niin kauan kun sinulla on "varaa", "häneen"

        elämän tilanteet muuttuvat voit sairastua tulosi putoavat, eikä sinulla ole enää varaa "häneen" hän lähtee etsimään vihreämpää oksaa, tämä johtaa miehen oravan pyörään josta ei pääse ulos,
        " hän" ei pysty työllistymään Suomessa, hänen pitää elättää vanhempansa, ja lapsensa pahimmassa tapauksessa koko sukunsa, ja arvaa kuka maksaa, sinä ja jos rahat loppuvat sinulla, "hän" toimii ainoalla osaamallaan tavalla, etsi uusi elättäjä.

        Kun kysyt olenko kateellinen, olen naimisissa suomalaisen naisen kanssa, meillä on 7. vuotias Monica niminen tytär, vaimoni ja minä käymme töissä, olemme suunnilleen yhtä hyvin tienaavia, jos toinen meistä sairastuu homma toimii normaalisti, jos molemmat pärjäämme.

        Olemme opiskelu aikoina olleet "köyhiä" suhteemme kesti, miten luulet että sinulle käy jos jostain syystä olosuhteet muuttuvat, koska suhteemme ei perustu rahaan, vaan johonkin mitä ei tunnetusti voi rahalla ostaa.


      • RahaMaailmaaPyörittää
        TyytyväinenFalle kirjoitti:

        95% niistä naisista kenestä puhut, vaikuttaa aivan tyytyväisiltä, ja ovat kavereidensa kateuden kohde, kun miesseuraa löytyy.
        Jokainen nainen mitä minä olen tavannut Thaimaassa seurustelumielessä, olisivat lähteneet kanssani Suomeen ja valmiita vaikka naimisiin. Yksi on täällä parasta aikaa. En nyt anteeksi vaan tunne itseäni hädänalaisen hyväksikäyttäjäksi koska ensinnäkään tämäkään tyttö ei ole millään tavalla hädänalainen, eikä tyytymätön, vaan päinvastoin tosi kiitollinen kun pääsi reissuun ja elvistelee kavereilleen facebookissa. Elämme kuin nuori pariskunta ihan siinä kuin muutkin pariskunnat.
        En näe mitään muuta syytä moralisoida tätä seurustelua kuin kateus.
        On muutes lähetystöt löysänneet noita kutsukirje käytäntöjä. Ei tarvi tiliotteita eikä mitään muutakaan kuin raapustus että minä kutsun ja vastaan ylläpidosta koko loman ajan. Sitten vaan oleskeluluvan hakemus sisään ja saapi tyttö oleskella vähintään sen käsittelyajan Suomessa joka on tällä hetkellä yli puoli vuotta. Tosin me lähdetään takaisin jo joulun jälkeen yhdessä.
        Suomessa on ihan vastaavia naimakauppoja nykyään. Opiskelijat etsivät sponsoria herrasmiehistä, ja kun hyvä löytyy niin molemmat on tyytyväisiä. Nuoret työttömät neidot ja yh äidit ovat siinä pisteessä, että tekevät mitä vaan yhdestä ravintolaillasta.
        PS: Parittamista en ole koskaan nähnyt Pattayalla. Kukaan ei omista niitä tyttöjä. He ovat vapaita lähtemään koska vaan vaikka farangin matkaan, joka on monen suurin haave, kun eivät luota paikallisiin miehiin. Kyse on usein yhteisöistä, sukulais ja kaveriporukoista joissa huolehditaan myös toisista, ettei se heikoinkaan lenkki nälkää näe.
        Parisuhteet muodostuvat aina tarpeesta. Yhtäkään suomalaistakaan suhdetta ei ole muodostunut koskaan, missä kummallakaan ei olisi siihen mitään syytä.
        Mietipäs sitä.

        Entäs se rakkaus? Okei toi oli vitsi.
        Tulee se sketsi mieleen missä pariskunnalla menee aivan päin persettä. Duunit, talot ja autot menee alta ja luottokortit leikataan kahtia. Tulee hetken hiljaisuus, ja toinen sanoo vaisusti että "onhan meillä se rakkaus..."
        Se ei kuulepas "otahanuriinpoju" tuo leipää pöytään kellekään se sinun romanttinen kuvitelmasi miehestä ja naisesta. Leipä kun loppuu ja naapureilla on komeammat autot, niin sitä tilannetta ei rakkaus korjaa. Naiset arvostavat ja rakastavat miehessä useimmiten vain rahaa. Se raha tuo turvaa ja uskoa tulevaisuuteen. Sitä kautta myös siihen mieheen. Rakkaus on naiselle rahan sivutuote.
        Ihminen on kauppatavaraa. Jokikinen ihminen on tuote jollekin tai jollekin taholle.


      • OtaHanuriinPoju
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Kateutta, siitä että sinulla on maksullinen vaimona, pyydät minua miettimään, mieti hieman mitä kirjoitat.

        Kauppatavaran arvo muuttuu aikaa myöten, näillä on tapana arvostaa kaikki rahan kautta, sinä olet elättäjän roolissa loppuelämäsi, tai niin kauan kun sinulla on "varaa", "häneen"

        elämän tilanteet muuttuvat voit sairastua tulosi putoavat, eikä sinulla ole enää varaa "häneen" hän lähtee etsimään vihreämpää oksaa, tämä johtaa miehen oravan pyörään josta ei pääse ulos,
        " hän" ei pysty työllistymään Suomessa, hänen pitää elättää vanhempansa, ja lapsensa pahimmassa tapauksessa koko sukunsa, ja arvaa kuka maksaa, sinä ja jos rahat loppuvat sinulla, "hän" toimii ainoalla osaamallaan tavalla, etsi uusi elättäjä.

        Kun kysyt olenko kateellinen, olen naimisissa suomalaisen naisen kanssa, meillä on 7. vuotias Monica niminen tytär, vaimoni ja minä käymme töissä, olemme suunnilleen yhtä hyvin tienaavia, jos toinen meistä sairastuu homma toimii normaalisti, jos molemmat pärjäämme.

        Olemme opiskelu aikoina olleet "köyhiä" suhteemme kesti, miten luulet että sinulle käy jos jostain syystä olosuhteet muuttuvat, koska suhteemme ei perustu rahaan, vaan johonkin mitä ei tunnetusti voi rahalla ostaa.

        Olennaista on huomata että ostat hänen kauneuttaan hyvännäköisiä ovat, sinun varallisuudella mitä sinulla tuskin edes on, jos ja kun varallisuusasemasi muuttuu, tai hän vanhenee, kauppatavaran arvo tai sinun markkina-arvosi laskee ja silloin olette kumpikin yksinkertaisesti kusessa. tunnen ainakin 30 perhettä joissa jompikumpi ulkomaalainen, osa ostovaimoja.


      • Usko_Epäusko
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Kateutta, siitä että sinulla on maksullinen vaimona, pyydät minua miettimään, mieti hieman mitä kirjoitat.

        Kauppatavaran arvo muuttuu aikaa myöten, näillä on tapana arvostaa kaikki rahan kautta, sinä olet elättäjän roolissa loppuelämäsi, tai niin kauan kun sinulla on "varaa", "häneen"

        elämän tilanteet muuttuvat voit sairastua tulosi putoavat, eikä sinulla ole enää varaa "häneen" hän lähtee etsimään vihreämpää oksaa, tämä johtaa miehen oravan pyörään josta ei pääse ulos,
        " hän" ei pysty työllistymään Suomessa, hänen pitää elättää vanhempansa, ja lapsensa pahimmassa tapauksessa koko sukunsa, ja arvaa kuka maksaa, sinä ja jos rahat loppuvat sinulla, "hän" toimii ainoalla osaamallaan tavalla, etsi uusi elättäjä.

        Kun kysyt olenko kateellinen, olen naimisissa suomalaisen naisen kanssa, meillä on 7. vuotias Monica niminen tytär, vaimoni ja minä käymme töissä, olemme suunnilleen yhtä hyvin tienaavia, jos toinen meistä sairastuu homma toimii normaalisti, jos molemmat pärjäämme.

        Olemme opiskelu aikoina olleet "köyhiä" suhteemme kesti, miten luulet että sinulle käy jos jostain syystä olosuhteet muuttuvat, koska suhteemme ei perustu rahaan, vaan johonkin mitä ei tunnetusti voi rahalla ostaa.

        Epäilen vahvasti kertomustasi. Tasapainoisessa suhteessa elävä työssä käyvä ihminen ei trollaa ympäri vuorokauden täysin sekopäisenä, välillä jutellen itsensä kanssa.
        Olet ilmiselvästi katkera ja päihdeongelmainen ihminen. Eihän kirjoituksissasi välillä ole mitään tolkkua, ja uhkailet väkivallalla hermostuessasi, ja kerrot avoimesti istuvasi iltoja paikallisessa.
        Nyt sitten höpöttelet rakkausavioliitosta ja pienestä tyttärestä.
        Eihän tuota settiä usko hullu erkkikään.
        Annas kun kotipsykologi kertoo mitä sulle on tapahtunut: Vaimosi lähti tyttäresi kanssa jo vuosia sitten, kun menetit duunin dokaamisen vuoksi, ja dokaaminen tekee sinusta aggressiivisen ja katkeran. Haikailet heidän perään ja kuvittelet välillä että he ovat vieläkin siinä ja asiat ovat kuin ennen. Käytät rauhoittavia krapulaan, ja silloin tekstistäsi saa jotakin tolkkua.
        Jotkut kaverisi ovat työelämässä edelleen, ja ramppaavat Pattayalla. Tämä pistää sinulla vihaksi ja kateeksi, ja olet kehittänyt suojamekanismin että olet mukamas naisten asialla ja paheksut Pattayaa ja siellä käyviä turisteja. Itselläsi ei ole varaa matkustaa, ja koska haikailet perheesi perään niin et välttämättä haluakaan.
        Älä hyvä mies esitä mitään moraalinvartijaa, kun oma käytöksesi on tyypillinen persaukisen rähjäävän baaripummin käytöstä. Diatsepamit eivät tee sinusta parempaa ihmistä, vaan olet tavallinen mulkero joka esittää välillä asiallista.
        Minulla on kolme tervettä, kaunista ja lahjakasta lasta. Kaksi heistä SM-tasolla lajeissaan ja kolmas yliopistossa. Vanhimmalla on lentolupakirja ja meillä on oma konekin. Itse olen eronnut ja ok menestyvä osa-aikayrittäjä. Teen töitä vaan muutaman tunnin viikossa. Muuten sitten matkustelen ja pelailen pokeria sekä golfia. Minulla on tyttöystäviä sekä Suomessa että Thaimaassa, ja me kaikki ollaan vapaita ja elämme ja annamme toisten elää.
        Sinä voisit miettiä keinoja miten lopettaisit tuon sekoilun ja dokaamisen, ja hankkisit oman elämän.


      • RikasRakasKöyhäVaras
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Olennaista on huomata että ostat hänen kauneuttaan hyvännäköisiä ovat, sinun varallisuudella mitä sinulla tuskin edes on, jos ja kun varallisuusasemasi muuttuu, tai hän vanhenee, kauppatavaran arvo tai sinun markkina-arvosi laskee ja silloin olette kumpikin yksinkertaisesti kusessa. tunnen ainakin 30 perhettä joissa jompikumpi ulkomaalainen, osa ostovaimoja.

        Mieluummin ajelen 10 vuotta Ferrarilla, kuin koko elämäni Ladalla. Ferrarin voi vaihtaa aina uuteen. Vastenmielisin skenaarioni on paikalleen jysähtänyt ummehtunut suomiliitto, jossa ollaan vain sen vuoksi kun ei ole muutakaan, tottumuksen vuoksi, ja siksi kun pelottaa ettei saa muuta.
        Jokainen rahamies elää maksullisen kanssa. Ei ne naiset Hjalliksessakaan sen ulkoisia ominaisuuksia ihaile.
        Köyhät elelee niinkuin elelee. Onnea heillekin. Tasapaksun pökkelön kanssa puuron keitto ei ole vaan kaikkien juttu.
        __________________________________________________________
        -Muista köyhiä. Se ei maksa mitään-


      • OtaHanuriinPoju

        Älä nyt vielä lopeta leipätyötäsi, tuosta arviostasi minusta ei kyllä kotipsykologia synny.. Meni se pieleen niin paljon, eräs asia alkoholin käytöstä oli totta juon joka ilta muutaman sentin viinietikkaa, ihan vaan terveydeksi, ja muutaman pitkän viikonloppuna, jos en oo töissä...


      • PuheluAuttaa
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Älä nyt vielä lopeta leipätyötäsi, tuosta arviostasi minusta ei kyllä kotipsykologia synny.. Meni se pieleen niin paljon, eräs asia alkoholin käytöstä oli totta juon joka ilta muutaman sentin viinietikkaa, ihan vaan terveydeksi, ja muutaman pitkän viikonloppuna, jos en oo töissä...

        Yllättävän sekaisin siitä viinietikasta menee siinä tapauksessa.
        http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-apua-elämän-kriiseihin


      • OtaHanuriinPoju
        RikasRakasKöyhäVaras kirjoitti:

        Mieluummin ajelen 10 vuotta Ferrarilla, kuin koko elämäni Ladalla. Ferrarin voi vaihtaa aina uuteen. Vastenmielisin skenaarioni on paikalleen jysähtänyt ummehtunut suomiliitto, jossa ollaan vain sen vuoksi kun ei ole muutakaan, tottumuksen vuoksi, ja siksi kun pelottaa ettei saa muuta.
        Jokainen rahamies elää maksullisen kanssa. Ei ne naiset Hjalliksessakaan sen ulkoisia ominaisuuksia ihaile.
        Köyhät elelee niinkuin elelee. Onnea heillekin. Tasapaksun pökkelön kanssa puuron keitto ei ole vaan kaikkien juttu.
        __________________________________________________________
        -Muista köyhiä. Se ei maksa mitään-

        Jos nyt tuosta vertausta jotenkin yritän tulkita, tarkoitti tuo Ferrari näitä oppaita, joita jokainen jolla on 2000 saa sänkyynsä, niinkö...
        Kyllä sinunkin arvot on hieman omalaatuiset, minä kyllä ajelen mieluummin 1000 kilsaa ajetulla Kialla kun saman määrän höylätyllä ferrarilla, siinä rupeaa olemaan jakopää vaihtokunnossa...


      • Palkkion_Toivossa
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Jos nyt tuosta vertausta jotenkin yritän tulkita, tarkoitti tuo Ferrari näitä oppaita, joita jokainen jolla on 2000 saa sänkyynsä, niinkö...
        Kyllä sinunkin arvot on hieman omalaatuiset, minä kyllä ajelen mieluummin 1000 kilsaa ajetulla Kialla kun saman määrän höylätyllä ferrarilla, siinä rupeaa olemaan jakopää vaihtokunnossa...

        Niin siistiä konehuonetta ei ole kellään kuin thaitytöillä. Ei näy ne kilometrit ja kokonaisuus on kuin pakasta vedetty pirteä tehopakkaus joka menee pisaralla pitkälle. Kiiltää ja kehrää kuin kissa.

        Se sun Kiasi on rekisteröity kuorma-autoksi jo 90-luvulla , maali eikä pakkeli enää auta, pakoputki vuotaa ja hajut tulee ohjaamoon, pörpöttää, kuluttaa tosi paljon, sammuu valoihin ja sohvalle, lokarit roikkuu kiinni renkaissa ja kitisee, konehuoneessa kaikki venttiilit on pudonneet ensin männän päälle, sitten on tullut mäntä sylinterin läpi vanhasta valurautalohkosta ulos kiertokankineen, ja riekaleet retkottaa ja haisee kuin liha vanhasta pitakebabista, jonka yli on ajanut roska-auto. Karvoja on joka paikassa kuin Ron Jeremyn palleissa paitsi yläpäässä. Purkaamokamaa.
        Saako siitä sun Kiia-amaliasta romutuspalkkion jos vie sen vaihdossa Pattayalle?


      • OtaHanuriinPoju
        Palkkion_Toivossa kirjoitti:

        Niin siistiä konehuonetta ei ole kellään kuin thaitytöillä. Ei näy ne kilometrit ja kokonaisuus on kuin pakasta vedetty pirteä tehopakkaus joka menee pisaralla pitkälle. Kiiltää ja kehrää kuin kissa.

        Se sun Kiasi on rekisteröity kuorma-autoksi jo 90-luvulla , maali eikä pakkeli enää auta, pakoputki vuotaa ja hajut tulee ohjaamoon, pörpöttää, kuluttaa tosi paljon, sammuu valoihin ja sohvalle, lokarit roikkuu kiinni renkaissa ja kitisee, konehuoneessa kaikki venttiilit on pudonneet ensin männän päälle, sitten on tullut mäntä sylinterin läpi vanhasta valurautalohkosta ulos kiertokankineen, ja riekaleet retkottaa ja haisee kuin liha vanhasta pitakebabista, jonka yli on ajanut roska-auto. Karvoja on joka paikassa kuin Ron Jeremyn palleissa paitsi yläpäässä. Purkaamokamaa.
        Saako siitä sun Kiia-amaliasta romutuspalkkion jos vie sen vaihdossa Pattayalle?

        Luulen kyllä että tämä Ferrari alkaa olla aika puhki jo kolme vuoden jälkeen, ajotietokone tilttailee milloin mistä epäpuhtaudesta johtuen, jakopää ja koppa hajalla, lähinnä käsiteltävä ongelmajätteenä.


      • SeHienoinenEro
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Luulen kyllä että tämä Ferrari alkaa olla aika puhki jo kolme vuoden jälkeen, ajotietokone tilttailee milloin mistä epäpuhtaudesta johtuen, jakopää ja koppa hajalla, lähinnä käsiteltävä ongelmajätteenä.

        Minä olen ajanut monenlaisilla peleillä, ja siksi tiedän niiden eron. Kaalihaukalla koko ikänsä kurvaillut, ei edes tiedä mitä on menettänyt. Minä puhun kokemuksesta ja käytännöstä, sinä puhut mitä sylki suuhun tuo mielikuvituspohjalta.


      • OtaHanuriinPoju
        SeHienoinenEro kirjoitti:

        Minä olen ajanut monenlaisilla peleillä, ja siksi tiedän niiden eron. Kaalihaukalla koko ikänsä kurvaillut, ei edes tiedä mitä on menettänyt. Minä puhun kokemuksesta ja käytännöstä, sinä puhut mitä sylki suuhun tuo mielikuvituspohjalta.

        Kaikki kertakäyttö kortilla? sinänsä ei yllätä täällä nyt on ns. asiantuntijoita joka lähtöön, vaikka se asiantuntemus olisi kuinka kyseenalaista, ja lähes kaikki mielikuvituspohjalta.


      • HankiElämäHanuri
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Kaikki kertakäyttö kortilla? sinänsä ei yllätä täällä nyt on ns. asiantuntijoita joka lähtöön, vaikka se asiantuntemus olisi kuinka kyseenalaista, ja lähes kaikki mielikuvituspohjalta.

        Hanuri homo joka omien sanojensa mukaan ei ole käynyt Thaimaassa pitää itseään silti Thaimaan asiantuntijana. Et poju voi tietää maasta mitään etkä sen maan kansalaisista yhtään mitään. Kaikki juttusi on Googlesta revittyä. Netti- trollaaja olet.24/7 päivystät palstoilla yksinäisyyttäsi.


      • OtaHanuriinPoju

        Katsos lerppatrolli pyörähti paikalle, joko kilpailun voittaja on selvinnyt... Olitko ainoa osanottaja, vain saitko kanssakilpailijoita... Potemtiaaliahan siellä niuuvanniemessä on enemmänkin, noille kilpailuille... Voit tehdä niistä vaikka viikottaisen ohjelmanumeron, kyllä potilaat tykkäävät kun on tekemistä, ja jaa ommella uusia hameita.

        Olen minä käynyt Aasiassa jopa Thaimaassa muutamia tunteja Bangkokissa, mutta pattaya ei kiinnosta, eikä Hua Hin, Singapore oli mukava, oli puhdasta samoin Tokio muutama vuosi sitten,

        enkä ole käynyt kuussakaan, tiedän siitäkin yhtä jos toista,

        Muuten oletko jo tehnyt esisopimuksen tuosta kanssa pystiksestäni, kun niin kovasti sitä olit ostamassa, voit tehdä siihen vaikka teatterin, jossa voit esiintyä kunhan pääset ensin hoidosta pois,

        En minä täällä kirjoittele yksinäisyyttäni vaan ihan vittumaisuuttani, reppana.


      • paranepian
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Katsos lerppatrolli pyörähti paikalle, joko kilpailun voittaja on selvinnyt... Olitko ainoa osanottaja, vain saitko kanssakilpailijoita... Potemtiaaliahan siellä niuuvanniemessä on enemmänkin, noille kilpailuille... Voit tehdä niistä vaikka viikottaisen ohjelmanumeron, kyllä potilaat tykkäävät kun on tekemistä, ja jaa ommella uusia hameita.

        Olen minä käynyt Aasiassa jopa Thaimaassa muutamia tunteja Bangkokissa, mutta pattaya ei kiinnosta, eikä Hua Hin, Singapore oli mukava, oli puhdasta samoin Tokio muutama vuosi sitten,

        enkä ole käynyt kuussakaan, tiedän siitäkin yhtä jos toista,

        Muuten oletko jo tehnyt esisopimuksen tuosta kanssa pystiksestäni, kun niin kovasti sitä olit ostamassa, voit tehdä siihen vaikka teatterin, jossa voit esiintyä kunhan pääset ensin hoidosta pois,

        En minä täällä kirjoittele yksinäisyyttäni vaan ihan vittumaisuuttani, reppana.

        Vittumaisuus on katkeran ja turhautuneen ihmisen toimintaa. Ymmärtäisi jos silloin tällöin vituttaa, mutta sinulla ei tunnu hyvää päivää olevan. Terve ihminen ratkoo ongelmia, ja laittaa asiansa kuntoon. Sairas ihminen purkaa muihin kroonisesti ongelmiaan.


      • OtaHanuriinPoju

        Niinkö luulet, olen aina ollut luonteeltani vittumainen, jo aivan pikku pojasta paskan puhujia kohtaan, voi olla että tapa ei enää tässä iässä muutu, muuten voisit ilmoittaa tuon aforismisi, jonnekin vaikka valittuun paloihin, eiks niillä ole joku palsta tuollaisille viisauksille.
        reppana, rentonkihame lerppatrolli


      • Joulupukkimatkaankäy
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Niinkö luulet, olen aina ollut luonteeltani vittumainen, jo aivan pikku pojasta paskan puhujia kohtaan, voi olla että tapa ei enää tässä iässä muutu, muuten voisit ilmoittaa tuon aforismisi, jonnekin vaikka valittuun paloihin, eiks niillä ole joku palsta tuollaisille viisauksille.
        reppana, rentonkihame lerppatrolli

        Olet sen verran saanut livenä jo tauluusi että siirryit nettiin vittuilemaan? Turvallista. Olet todella yksinäinen kun kertoilet täällä itsestäsi. Mikäs se on se sinun duunisi muutes kun olet kohta taas vuorokauden trollannut yhtä soittoa? Minä kirjoitin yhden aamulla ja tämä on toinen. Katselin vaan että onpas poju ollut aktiivinen. Minua ei tämä palsta kiinnosta sen kummemmin ja yhtään linkkiäsi en ole avannut. Katson vaan onko mitään uutisia alueelta. Olet vaan täyttänyt tämän palstan siinä määrin että nopea vilkaisu riittää, ja huomaa että sama kipee dorka edelleen riehuu.

        Ei kuule nuo juttusi ketään puristele. Jatka rauhassa vaan. Tyttöset Pattayalla jo odottelee joulupukkiaan. Ensin käydään kultasepänliikkeestä hakemassa leveät hymyt ja sitten suunnistellaan jakuzziin ja altaalle ottamaan vähän kuohuvaa ja tuoreita meren antimia. Arvaat varmaan mitä on ohjelmassa sitten??? :)


      • OtaHanuriinPoju

        No ei sinunkaan kannata töitäsi lopettaa, et ainakaan kotipsykologina itseäsi elättämään pysty, reppana, meni arvio sen verran perseelleen, kyllä sinulla on.vielä paljon oppimista ihmissuhteista, itse asiassa säälittävää, ja pidemmän päälle henkisesti hyvin kallista, eikä vain tälle oppaalle.


      • hanurintiedottaas
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Katsos lerppatrolli pyörähti paikalle, joko kilpailun voittaja on selvinnyt... Olitko ainoa osanottaja, vain saitko kanssakilpailijoita... Potemtiaaliahan siellä niuuvanniemessä on enemmänkin, noille kilpailuille... Voit tehdä niistä vaikka viikottaisen ohjelmanumeron, kyllä potilaat tykkäävät kun on tekemistä, ja jaa ommella uusia hameita.

        Olen minä käynyt Aasiassa jopa Thaimaassa muutamia tunteja Bangkokissa, mutta pattaya ei kiinnosta, eikä Hua Hin, Singapore oli mukava, oli puhdasta samoin Tokio muutama vuosi sitten,

        enkä ole käynyt kuussakaan, tiedän siitäkin yhtä jos toista,

        Muuten oletko jo tehnyt esisopimuksen tuosta kanssa pystiksestäni, kun niin kovasti sitä olit ostamassa, voit tehdä siihen vaikka teatterin, jossa voit esiintyä kunhan pääset ensin hoidosta pois,

        En minä täällä kirjoittele yksinäisyyttäni vaan ihan vittumaisuuttani, reppana.

        Vai että Tokio puhdas?Yksi maailman saastuneimmista kaupungeista kun ilmanlaadusta puhutaan.


      • hänontäällää
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Kateutta, siitä että sinulla on maksullinen vaimona, pyydät minua miettimään, mieti hieman mitä kirjoitat.

        Kauppatavaran arvo muuttuu aikaa myöten, näillä on tapana arvostaa kaikki rahan kautta, sinä olet elättäjän roolissa loppuelämäsi, tai niin kauan kun sinulla on "varaa", "häneen"

        elämän tilanteet muuttuvat voit sairastua tulosi putoavat, eikä sinulla ole enää varaa "häneen" hän lähtee etsimään vihreämpää oksaa, tämä johtaa miehen oravan pyörään josta ei pääse ulos,
        " hän" ei pysty työllistymään Suomessa, hänen pitää elättää vanhempansa, ja lapsensa pahimmassa tapauksessa koko sukunsa, ja arvaa kuka maksaa, sinä ja jos rahat loppuvat sinulla, "hän" toimii ainoalla osaamallaan tavalla, etsi uusi elättäjä.

        Kun kysyt olenko kateellinen, olen naimisissa suomalaisen naisen kanssa, meillä on 7. vuotias Monica niminen tytär, vaimoni ja minä käymme töissä, olemme suunnilleen yhtä hyvin tienaavia, jos toinen meistä sairastuu homma toimii normaalisti, jos molemmat pärjäämme.

        Olemme opiskelu aikoina olleet "köyhiä" suhteemme kesti, miten luulet että sinulle käy jos jostain syystä olosuhteet muuttuvat, koska suhteemme ei perustu rahaan, vaan johonkin mitä ei tunnetusti voi rahalla ostaa.

        Kerro nyt kuitenkin kaikille mistä kenkä puristaa..aloin hiukan kiinnostumaan sun persoonastasi. Eikös se yleensä niin mene kaikilla, että jos joku sairastuu ja tulot laskevat niin eletään sen mukaan? Sulla on nyt niin vahva närkästynyt mielikuva "hänestä" ja hänen elättäjästä. Mistä sinä tiedät kaikkien ihmisten kuviot noin tarkasti? Ei kaikki ole läheskään niinkuin oletat. Vedä keukot kolme kertaa täyteen ilmaa ja päästä ne nenän kautta ulos. Helpottiko?


      • mustaamakkaraa
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Olennaista on huomata että ostat hänen kauneuttaan hyvännäköisiä ovat, sinun varallisuudella mitä sinulla tuskin edes on, jos ja kun varallisuusasemasi muuttuu, tai hän vanhenee, kauppatavaran arvo tai sinun markkina-arvosi laskee ja silloin olette kumpikin yksinkertaisesti kusessa. tunnen ainakin 30 perhettä joissa jompikumpi ulkomaalainen, osa ostovaimoja.

        tunnet? Sitten sullakin on Thaikku nurkassa "vaatimassa" jotain hiukan, mistä
        et haluisi luopua kiveelläkään. Osuinko oikeaan? Taidat olla jonkinasteinen narsisti
        joka on pettynyt valinnastaan.


      • OtaHanuriinPoju
        hänontäällää kirjoitti:

        Kerro nyt kuitenkin kaikille mistä kenkä puristaa..aloin hiukan kiinnostumaan sun persoonastasi. Eikös se yleensä niin mene kaikilla, että jos joku sairastuu ja tulot laskevat niin eletään sen mukaan? Sulla on nyt niin vahva närkästynyt mielikuva "hänestä" ja hänen elättäjästä. Mistä sinä tiedät kaikkien ihmisten kuviot noin tarkasti? Ei kaikki ole läheskään niinkuin oletat. Vedä keukot kolme kertaa täyteen ilmaa ja päästä ne nenän kautta ulos. Helpottiko?

        Olen terveydenhoito- ja sosiaalityönalalla, näitä tapauksia näkee enenevissä määrin, en hyväksy ihmiskauppaa enkä seksin ostamista muodossa enkä toisessa, oppaiden maailmankuva on hyvin raadollinen, tämä nähtiin aikanaan Pietarissa ja murmanskissa, pattaya on vain eräänlainen jatkumo tuossa sarjassa, jonka aiheuttamat ongelmat realisoituvat muutaman vuoden kuluessa, sexi turismi on nykyään hyvin halpaa, ja se halpuus vetää tietynlaista kansaosaa, eikä se todellakaan ole täällä esitettyä, viriilejä varakkaita alfauroksia, Venäjällä asiakas kunta muodostui pääosin rekka-ja taksikuskeista, pattaya käyttäjäkunta on hieman heterogeenisempää mutta pääsin alemmistasosiaaliluokista, tai seksuaalisesti kieroutuneista, tai henkilöistä joilla on ongelmia luoda tai pitää yllä ihmissuhteita.


      • eroayölläjapäivällä
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Olen terveydenhoito- ja sosiaalityönalalla, näitä tapauksia näkee enenevissä määrin, en hyväksy ihmiskauppaa enkä seksin ostamista muodossa enkä toisessa, oppaiden maailmankuva on hyvin raadollinen, tämä nähtiin aikanaan Pietarissa ja murmanskissa, pattaya on vain eräänlainen jatkumo tuossa sarjassa, jonka aiheuttamat ongelmat realisoituvat muutaman vuoden kuluessa, sexi turismi on nykyään hyvin halpaa, ja se halpuus vetää tietynlaista kansaosaa, eikä se todellakaan ole täällä esitettyä, viriilejä varakkaita alfauroksia, Venäjällä asiakas kunta muodostui pääosin rekka-ja taksikuskeista, pattaya käyttäjäkunta on hieman heterogeenisempää mutta pääsin alemmistasosiaaliluokista, tai seksuaalisesti kieroutuneista, tai henkilöistä joilla on ongelmia luoda tai pitää yllä ihmissuhteita.

        Voisitko kertoa näistä oppaista..millä tavalla maailmankuva on mielestäsi heillä raadollinen?


      • OtaHanuriinPoju

        Olen asiaa tarpeeksi kommentoinut tässä ketjussa.


      • mikääneiolehalpaa
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Olen asiaa tarpeeksi kommentoinut tässä ketjussa.

        Olisiko niin, että ylipäänsä maailma tekee joistakin ihmisesti "raadollisesti" ajattelevia. Ei pidä yleistää mitään jos ei kunnolla tunne.


    • muistapestäkädet

      hanuri alias amalia päräyttelee katkerana kämmenelle

    • valloittavaHymykin
    • sairasmikäsairas

      Minä en ymmärrä miten joku edes keskuetelee noin vastenmielisen yksilön kanssa.
      Miksi lehteen kirjoitellaan näistä raiskaavista maahanmuuttajista,meillähän on täällä jo valmiiksi näitä otahanuriinpoju tapaisia sairaita ja vapaana.

    • uusinvoimin

      On kaikille parempi, että Sika Amalia pysyttelee Niuvanniemessä, ainakin vuodenvaihteen yli kovassa lääkityksessä.

    • fang

      paras keskustelu ikinä. joku puhu että thai naiset käyttää hyväkseen. okei aika monikin tätä tekee mutta sama homma seon missä tahansa. jos haluaa luotettavan suhteen niin pitää muuttaa ja alkaa tekemään samaa paska duunia paikallisten kanssa. sillon kumpikaan ei voi hyötyä toisesta yhtään mitään ja ollaan aidosti yhdessä. mutta eihän valkoset kestä yli 8 tunnin työ päiviä. voi voi

      • tiedänkukatämäon

        Fang. Kuuntele. Tarkoitat varmaan duunia Thaimaassa jossa varjolämpötila on yli 30 lähes aina.


    • Ewwwwww

      'meille paremmille ihmisille' joo Thaimaahan onkin hmm pedofiilien ja pervojen mesta. Sinne menee köyhät kun on niin halpaa. Bitch kno ur place!!!!

    • minääjasiinää

      Aloittaja selvästi tarkoitti huonommilla ihmisillä tänne vastanneita kusipäitä.
      Aika monta aloittajaa hänen kaltaisiaan huonompaa tähän ketjuun on jo vastannut.
      Paremmat yksilöt eivät edes alennu lukemaan näitä eikä varsinkaan vastaamaan.
      Olen siis yhtä huono kuin te.
      Silti hanuristi on omassa luokassaan,kuvittelee olevansa terveydenhuolto töissä vaikka on asiakas ne on töissä siellä mielenterveys yksikösä joilla on avaimet.

      • OtaHanuriinPoju

        Katsos lerppatrolli taas tanssahteli paikalle retonkimekossaan, oletko jo kirjoittanut uutisesi niistä kauneuskilpailuista, ihan jännittää miten pärjäisit, päästikö pistesijoille vai jouduitko 10 tunnin meikkaamisen jälkeen poistumaan takaovesta, reppana.
        Avaimia sinullakin varmasti on, mutta ne eivät käy siihen oveen joka on huoneessasi, ja hyvä niin aamulla kuudelta herätys ja lääkkeet naamaan, ja päivät kuluvat kuin vekit hameessasi, retonkipoika.


      • lerppalinnaan
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Katsos lerppatrolli taas tanssahteli paikalle retonkimekossaan, oletko jo kirjoittanut uutisesi niistä kauneuskilpailuista, ihan jännittää miten pärjäisit, päästikö pistesijoille vai jouduitko 10 tunnin meikkaamisen jälkeen poistumaan takaovesta, reppana.
        Avaimia sinullakin varmasti on, mutta ne eivät käy siihen oveen joka on huoneessasi, ja hyvä niin aamulla kuudelta herätys ja lääkkeet naamaan, ja päivät kuluvat kuin vekit hameessasi, retonkipoika.

        Retonkimekkolerppana jälleen suurine suineen asialla, muuhunhan hänestä ei olekaan, tämän joi vuosia sitten naisihmiset saivat kokea.

        Senpä jälkeen hänestä todellinen hanuristi kehittyikin ja Hiekkaharjun Baccuksessa oppiaan jakelee, järjestellen hanuristien kauneuskilpailuja ohessa, minkä vain mopopoikien vaklaamiseltaan ehtii.

        Toivottavasti ei kauaa kestä, kun Iltalehdestä saamme lukea poliisin saaneen Hiekkaharjussa pikkupoikia jahtaavan homoseksuaalin putkaan talteen, odottelemaan vangitsemispäätöstä.


      • OtaHanuriinPoju

        Sitä odotellessa voit varmaan laskea yhteen kaikki sinun elämäsi aikana syömäsi psyykenlääkkeet, paljon on mahtunut nuorelle miehelle mömmöjä naamaan, varsinkin jos yöllä on vaikea nukkua, käyvät hyvin lampaiden laskemisesta, reppana.


        mitens ne kauneuskilpaulut, oletko taas valmistautumassa illan koitokseen, reppana... retonkinkihamonen vaan päälle, ja hieman tanssahtelua kyllä sillä ainakin viimeinen sija pitäisi irrota, reppana...

        joskin kilpailijoisstakin on puutetta, joten saavutat kerralla ensimmäisen ja viimeisen kilpailijan tittelin kätevää eikövain, lerppatrolli.


      • että-naurattaa
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Sitä odotellessa voit varmaan laskea yhteen kaikki sinun elämäsi aikana syömäsi psyykenlääkkeet, paljon on mahtunut nuorelle miehelle mömmöjä naamaan, varsinkin jos yöllä on vaikea nukkua, käyvät hyvin lampaiden laskemisesta, reppana.


        mitens ne kauneuskilpaulut, oletko taas valmistautumassa illan koitokseen, reppana... retonkinkihamonen vaan päälle, ja hieman tanssahtelua kyllä sillä ainakin viimeinen sija pitäisi irrota, reppana...

        joskin kilpailijoisstakin on puutetta, joten saavutat kerralla ensimmäisen ja viimeisen kilpailijan tittelin kätevää eikövain, lerppatrolli.

        Yövuorossa oleva "sosiaalityöntekijä" se siellä juttelee mömmöistä. Millos tapellaan Bucciksessa, niin että hampaat heiluu ja pillimehuja juodaan? Oletko ottanut "viinietikkaa" tänään ja puolustat "naisten oikeuksia"? :D
        Vai oliko tänään se "parin tuopin" päivä? Joko on "Monicalle" ja "vaimolle" hommattu joululahjat vai oletko liian kiireinen "raikkaassa Tokiossa"?
        Jummi mikä satusetä...! Ainoa mikä on totta, on että olet hiekkaharjulainen väkivaltainen pummi, joka tuntee sossun ja mömmöt.


      • että-naurattaa
        että-naurattaa kirjoitti:

        Yövuorossa oleva "sosiaalityöntekijä" se siellä juttelee mömmöistä. Millos tapellaan Bucciksessa, niin että hampaat heiluu ja pillimehuja juodaan? Oletko ottanut "viinietikkaa" tänään ja puolustat "naisten oikeuksia"? :D
        Vai oliko tänään se "parin tuopin" päivä? Joko on "Monicalle" ja "vaimolle" hommattu joululahjat vai oletko liian kiireinen "raikkaassa Tokiossa"?
        Jummi mikä satusetä...! Ainoa mikä on totta, on että olet hiekkaharjulainen väkivaltainen pummi, joka tuntee sossun ja mömmöt.

        PS: Unohdit taas isot kirjaimet. Yhden muistit :D
        PPS: Harjoittele vielä pilkkuja lisää.


      • OtaHanuriinPoju
        että-naurattaa kirjoitti:

        Yövuorossa oleva "sosiaalityöntekijä" se siellä juttelee mömmöistä. Millos tapellaan Bucciksessa, niin että hampaat heiluu ja pillimehuja juodaan? Oletko ottanut "viinietikkaa" tänään ja puolustat "naisten oikeuksia"? :D
        Vai oliko tänään se "parin tuopin" päivä? Joko on "Monicalle" ja "vaimolle" hommattu joululahjat vai oletko liian kiireinen "raikkaassa Tokiossa"?
        Jummi mikä satusetä...! Ainoa mikä on totta, on että olet hiekkaharjulainen väkivaltainen pummi, joka tuntee sossun ja mömmöt.

        Taas reppanan harhat pahenee, söisit ne lääkkeet, joko muuten olet ostanut sen pystiksen kiinteistön, vai oletko ostamassa koko hiekkaharjun, kuten jossain uhosit... voisit siirtää sen vaikka peräseinäjoelle, tai pattayan viereen, reppana...


      • OtaHanuriinPoju

        Tai vaikka rakastamasi Hua Hinin viereen, reppana...


      • hanuristinviikonloppu
        OtaHanuriinPoju kirjoitti:

        Tai vaikka rakastamasi Hua Hinin viereen, reppana...

        Se on sitten retonkimekkohanuristiltakin yövuoro, siivojan apupoikana päättynyt ja pääsee vihdoinkin pikku torkuille haaveilemaan reppanoistaan, joita kovin palvoo, koska aina muistaa mainita. Yritähän suunnitella kauneuskilpailuihisi hieman lisää ohjelmaa! Sopisiko hanuristien yhteistanssi, retonkimekkoa nostellen?
        Auvoisaa viikonloppua tirkistelyretkien kera ja illalla Baccuksessa hanuriveikkojen myötäelossa viihtyen!


    • nolojaoottekaikki

      Luetuani muutaman ketjun läpi totean HANKKIKAA ELÄMÄ TE OETTE KAIKKI IDIOOTTEJA.Kuka vittu keskustelee täällä tuntemattomien kanssa " sä oot sälittävä enkä oo ite oot".
      Pitäkä nyt vaikka viikon tauko ja miettikää on järkevää riidellä tyhmenpien kanssakuin itse ootte siis omastamielestänne.
      Te ette varman oikeassa elämässä edes puhu ihmisten kanssa.
      Haukutaan toisia reppanoiksi ja kukkamekoiksi aarght.

    • jotainvialla

      Voisiko ylläpito poistaa tän ketjun? Kiitos

      • vitunpässi

        painu vittuun jos ei ketju miellytä


    • FinlandFinlandFinland

      Toiset menee kuuhun, toiset marsiiin... parempi niin :) jää enemmän Suomea meille jotka siitä pitävät ^^

    • totuus_toisinpäin

      Nehän sinne Thaimaahan juuri menevät, joilla ei ole sitä rahaa.

    • Anonyymi

      numballin parhaita, että oikein terveydenhoito alalla...

      • Anonyymi

        Lento kapteenin, majurin ym lisäksi...


    • Anonyymi

      Hyökkäysvaiheessa oli hyvä henki ja mietittiin vain, minne itäraja siirretään, Siamiin saakka.

      Toive oli, että kansallisvaltiomme siirretään Niuvanniemestä Baikalille.

    • Pattaya on kyllä surkea ihmiskaupan keskus jossa länsimaalaiset kuola valuen zombeina hiihtelevät himojensa perässä.
      Rahalla saa vaikka mitä!
      Baarissa käydessäni siellä sanoinkin minua piirittävälle ilotyttö/poika laumalle että olen vain köyhä suomalainen mies niin johan läks hittoon ja sain rauhassa juoda olueni loppuun.
      Rantavedet on ihan hilseistä jätevettä ja haisee paikka muutenkin kaatopaikalle.
      Sekö sitten on sitä ihanuutta?

      • Ja sitten se norsujen kiduttaminen!
        Pieni norsun poikanen iski eturaajojaan maahan mielenosoitukseksi kun aikuiset norsut olivat kahlittuna turistien viihdykkeeksi ajoihin!
        Ja turistit virneineen ottavat selfieitä eivätkö edes näe raakalaisuuttaan onnen kukkuroillaan.
        Hyi vittu!


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ja sitten se norsujen kiduttaminen!
        Pieni norsun poikanen iski eturaajojaan maahan mielenosoitukseksi kun aikuiset norsut olivat kahlittuna turistien viihdykkeeksi ajoihin!
        Ja turistit virneineen ottavat selfieitä eivätkö edes näe raakalaisuuttaan onnen kukkuroillaan.
        Hyi vittu!

        Kuka pakotti menemään noin kamalaan paikkaan.? Isä vai äiti.?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka pakotti menemään noin kamalaan paikkaan.? Isä vai äiti.?

        Vuokranantaja tarjosi matkat ja samalla sain nähdä hyvän ystäväni siellä kun tuolloin oli paikallisessa mc jengissä.
        Ystäväni näkeminen oli yksi hyvä syy käydä.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ja sitten se norsujen kiduttaminen!
        Pieni norsun poikanen iski eturaajojaan maahan mielenosoitukseksi kun aikuiset norsut olivat kahlittuna turistien viihdykkeeksi ajoihin!
        Ja turistit virneineen ottavat selfieitä eivätkö edes näe raakalaisuuttaan onnen kukkuroillaan.
        Hyi vittu!

        Kapinenkoira, miksi olet mennyt varta vasten katselemaan kahlittuja norsuja turistina raakalaismaisesti ja ruokkinut sitä systeemiä? Minä en ole koskaan mennyt, vaikka asunkin Pattayalla. Pattayalla kun ei ole norsuja. Niitä löytyy puolen tunnin ajomatkan päästä. Olet siis varta vasten mennyt sinne kauhistelemaan kaljapäissäsi. Kai nyt kuitenkin tuhersit johonkin seinään spraymaalilla iskulauseita ja rikoit pari ikkunaa niinkuin kunnon työtön vihreä bentsomies tekee? Muistutat sitä kumisilmä lainetta joka uskaltaa käsirautoihin laitetuihin käydä käsiksi kun et muuhun pysty pelle.
        Pattayasta voit vain unelmoida.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kapinenkoira, miksi olet mennyt varta vasten katselemaan kahlittuja norsuja turistina raakalaismaisesti ja ruokkinut sitä systeemiä? Minä en ole koskaan mennyt, vaikka asunkin Pattayalla. Pattayalla kun ei ole norsuja. Niitä löytyy puolen tunnin ajomatkan päästä. Olet siis varta vasten mennyt sinne kauhistelemaan kaljapäissäsi. Kai nyt kuitenkin tuhersit johonkin seinään spraymaalilla iskulauseita ja rikoit pari ikkunaa niinkuin kunnon työtön vihreä bentsomies tekee? Muistutat sitä kumisilmä lainetta joka uskaltaa käsirautoihin laitetuihin käydä käsiksi kun et muuhun pysty pelle.
        Pattayasta voit vain unelmoida.

        Eihän tuohon fantasia tarinaasi edes jaksa vastata tämän enempää.

        Jotkut tykkää alistetuista eläimistä.
        Lapsista seksityöläisinä.
        Ja jätteen hajusta.

        Se olet sinä.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Eihän tuohon fantasia tarinaasi edes jaksa vastata tämän enempää.

        Jotkut tykkää alistetuista eläimistä.
        Lapsista seksityöläisinä.
        Ja jätteen hajusta.

        Se olet sinä.

        On taas näköjään nimimerkinvaihtoviikot..


      • Anonyymi kirjoitti:

        On taas näköjään nimimerkinvaihtoviikot..

        Aijjaa? Noh , onnea niihin sitten .


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Eihän tuohon fantasia tarinaasi edes jaksa vastata tämän enempää.

        Jotkut tykkää alistetuista eläimistä.
        Lapsista seksityöläisinä.
        Ja jätteen hajusta.

        Se olet sinä.

        Jos hieman eritellään tuota kommenttiasi ja verrataan vaikkapa Suomeen.

        Onko Thaimaassa turkistarhausta? Eikös ne turkiseläimetkin ole eläimiä?

        Siipikarjan ja muun lihakarjan asema on suunnilleen sama molemmissa maissa.

        Thaimaassa koirat saavat olla vapaina luonnossa eikä niitä irtokoiria surmata, vaikka niistä olisi uhkaakin ihmisille. Rabiestapauksiin on ihmisalueilla puututtu. Koiria ei kouluteta ja alisteta siten Thaimaassa kuin Suomessa. Thai- sana tarkoittaa vapaata myös koirien osalta.

        Thaimaassa ei ole hirvenmetsästystä, ei porotaloutta, ei susien eikä karhukantojen ammuskelua. Linnustamistakaan ei harjoiteta siten kuin Suomessa.

        Suomessa on väkilukuunsa nähden maailman kolmanneksi eniten aseita USA:n ja Sveitsin jälkeen. Suomessa on metsästäjiä eniten maailmassa väkilukuun nähden. Thaimaa on tästä valtavan kaukana.

        Hiilijalanjälkeä mitattaessa Suomi on maailmassa sijalla 20. Thaimaa sijalla 89. Suomalaiset siis myös saastuttaa maapalloa enemmän väkilukuun nähden.

        Thaimaassa on hevosilla laukkakisoja, mutta ei ollenkaan raviurheilua ja "hevosten alistamista" (termistöäsi lainatakseni) siinä määrin kuin suomalaisessa kulttuurissa.

        Kumpi maa siis on häijympi eläimille? Suomi vai Thaimaa? Norsuja kohdellaan pääasiassa hyvin nykyisin Thaimaassa kansainvälisessä valvonnassa. Krokotiileilla on takuulla paremmat olot altaissaan Thaimaassa kuin suomalaisilla turkiseläimillä häkeissään.

        Mainitsit lapset seksityöläisinä. Otetaan ensin tilastot esiin. Suomessa on tuomittu viimeisen kymmenen vuoden aikana 13500 henkilöä lapsiin sekaantumisesta. Pattayalla on tuomittu samaisena ajanjaksona 1 suomalainen mies. Siispä turhaa on tulla väittämään suomalaisia pedofiileiksi Pattayalle. Ne on siellä sinun kotinurkissasi.

        Thaimaassa tuomiot ovat noin kymmenkertaiset lapsiin sekaantumisessa verrattuna Suomeen. Thaimaassa asiat ovat siis paremmin tälläkin saralla. Täällä lahkot ei anna itse itselleen anteeksi sellaisia tekoja kuten Suomessa.

        Otetaan vielä tuo jätteen haju. Pattaya on kolmeen otteeseen laajentanut ja kunnostanut kaupungista tulevien jätevesien käsittelylaitoksia ja struktuuria. Pattayalla ei ole haissut kymmeneen vuoteen kuin satunnaisesti viemärin kannen kohdalla.

        Viemäriverkosto Pattayalla on alipaineistettu nykyisin ja hajua ei tule normaalioloissa koskaan edes viemärin päällä seisoessa.

        Näistä toimenpiteistä johtuen myös veden laatu on pysynyt suunnilleen ympärivuoden ihan uintikelpoisena. Mantereella hiekka ja lieju sekoittuu aina jossakin määrin rantaveteen ja missäänpäin Thaimaata ei mantereen rantavedet ole snorklauskelpoisia, kuten ne eivät ole missään päin maailmaa muuallakaan.

        Jos haluaa snorklaus- ja sukellusvesiin Pattayalta, niin pitää mennä veneellä 20 minuutin - tunnin matka saarille tai riutoille.

        Vaimoni on 34 vuotias kotirouva ja pienen tyttömme kotiäiti ja kotirouva. Minä olen ylpeä tuore isä ja ensi vuonna 53 vuotias eläkeläinen, joka on ihan itse kustantanut koko elämänsä eikä tule koskaan tarvitsemaan Suomen yhteiskunnalta yhtään mitään. En tukia, en eläkkeitä, en terveydenhuoltoa, en mitään.

        En ole Suomelta saanut kuin koulut itselleni ja lapsilleni. Lapsilisät on lasten tileillä. Olisin saanut isyyslomilta aikoinaan rahaa kelalta, mutta en viitsinyt mokomien takia tehdä hakemuksia.

        Thaimaa on kaikin puolin paljon parempi maa niin ihmisille kuin eläimillekin, verrattuna Suomeen.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hieman eritellään tuota kommenttiasi ja verrataan vaikkapa Suomeen.

        Onko Thaimaassa turkistarhausta? Eikös ne turkiseläimetkin ole eläimiä?

        Siipikarjan ja muun lihakarjan asema on suunnilleen sama molemmissa maissa.

        Thaimaassa koirat saavat olla vapaina luonnossa eikä niitä irtokoiria surmata, vaikka niistä olisi uhkaakin ihmisille. Rabiestapauksiin on ihmisalueilla puututtu. Koiria ei kouluteta ja alisteta siten Thaimaassa kuin Suomessa. Thai- sana tarkoittaa vapaata myös koirien osalta.

        Thaimaassa ei ole hirvenmetsästystä, ei porotaloutta, ei susien eikä karhukantojen ammuskelua. Linnustamistakaan ei harjoiteta siten kuin Suomessa.

        Suomessa on väkilukuunsa nähden maailman kolmanneksi eniten aseita USA:n ja Sveitsin jälkeen. Suomessa on metsästäjiä eniten maailmassa väkilukuun nähden. Thaimaa on tästä valtavan kaukana.

        Hiilijalanjälkeä mitattaessa Suomi on maailmassa sijalla 20. Thaimaa sijalla 89. Suomalaiset siis myös saastuttaa maapalloa enemmän väkilukuun nähden.

        Thaimaassa on hevosilla laukkakisoja, mutta ei ollenkaan raviurheilua ja "hevosten alistamista" (termistöäsi lainatakseni) siinä määrin kuin suomalaisessa kulttuurissa.

        Kumpi maa siis on häijympi eläimille? Suomi vai Thaimaa? Norsuja kohdellaan pääasiassa hyvin nykyisin Thaimaassa kansainvälisessä valvonnassa. Krokotiileilla on takuulla paremmat olot altaissaan Thaimaassa kuin suomalaisilla turkiseläimillä häkeissään.

        Mainitsit lapset seksityöläisinä. Otetaan ensin tilastot esiin. Suomessa on tuomittu viimeisen kymmenen vuoden aikana 13500 henkilöä lapsiin sekaantumisesta. Pattayalla on tuomittu samaisena ajanjaksona 1 suomalainen mies. Siispä turhaa on tulla väittämään suomalaisia pedofiileiksi Pattayalle. Ne on siellä sinun kotinurkissasi.

        Thaimaassa tuomiot ovat noin kymmenkertaiset lapsiin sekaantumisessa verrattuna Suomeen. Thaimaassa asiat ovat siis paremmin tälläkin saralla. Täällä lahkot ei anna itse itselleen anteeksi sellaisia tekoja kuten Suomessa.

        Otetaan vielä tuo jätteen haju. Pattaya on kolmeen otteeseen laajentanut ja kunnostanut kaupungista tulevien jätevesien käsittelylaitoksia ja struktuuria. Pattayalla ei ole haissut kymmeneen vuoteen kuin satunnaisesti viemärin kannen kohdalla.

        Viemäriverkosto Pattayalla on alipaineistettu nykyisin ja hajua ei tule normaalioloissa koskaan edes viemärin päällä seisoessa.

        Näistä toimenpiteistä johtuen myös veden laatu on pysynyt suunnilleen ympärivuoden ihan uintikelpoisena. Mantereella hiekka ja lieju sekoittuu aina jossakin määrin rantaveteen ja missäänpäin Thaimaata ei mantereen rantavedet ole snorklauskelpoisia, kuten ne eivät ole missään päin maailmaa muuallakaan.

        Jos haluaa snorklaus- ja sukellusvesiin Pattayalta, niin pitää mennä veneellä 20 minuutin - tunnin matka saarille tai riutoille.

        Vaimoni on 34 vuotias kotirouva ja pienen tyttömme kotiäiti ja kotirouva. Minä olen ylpeä tuore isä ja ensi vuonna 53 vuotias eläkeläinen, joka on ihan itse kustantanut koko elämänsä eikä tule koskaan tarvitsemaan Suomen yhteiskunnalta yhtään mitään. En tukia, en eläkkeitä, en terveydenhuoltoa, en mitään.

        En ole Suomelta saanut kuin koulut itselleni ja lapsilleni. Lapsilisät on lasten tileillä. Olisin saanut isyyslomilta aikoinaan rahaa kelalta, mutta en viitsinyt mokomien takia tehdä hakemuksia.

        Thaimaa on kaikin puolin paljon parempi maa niin ihmisille kuin eläimillekin, verrattuna Suomeen.

        T 2010

        Hyvä kirjoitus neitsykältä ja siksi meidänkin perhe asuu täällä thaimaassa.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus neitsykältä ja siksi meidänkin perhe asuu täällä thaimaassa.

        S

        Se oli niin hyvä kirjoitus että täytyy tehdä siitä aloitus näille "kapisille koirille" luvallansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli niin hyvä kirjoitus että täytyy tehdä siitä aloitus näille "kapisille koirille" luvallansa.

        Olen samaa mieltä, 2010 voisi toki tehdä aloituksenkin mutta 2010:n kanssa on yksi ongelma, hän kirjoittaa jotain mutta ei kykyä asianmukaiseen jatkokeskusteluun, vaan sitä jatkaa peppunen.

        Voisin nostaa asiassa kisumirrin pöydälle aiheesta että hän ei koskaan tule tarvitsemaan suomen yhteiskunnalta yhtään mitään ja lapsiinsakin viittaa.

        Suomalainen jälkeläisensä joutuu onnettomuuteen tai vakavasti sairastuu, miten yhteiskunta?
        Ex-vaimoillensa vastaavaa, miten yhteiskunta?

        Vakavin kisunen, jos 2010 delaa huomenna jostain syystä, miten hän on rahoittanut 34vuotiaan rakkaansa elämän seuraavaksi noin 50 vuodeksi, entä lapsensa elämän 80 vuodeksi ottaen huomioon, että perinnönjakajia hänen suurelle varallisuudelleen on nämä 3-4 suomalaista perillistäkin?

        2010 tosin kokee olevansa ikiterve, mutta minä nyt kuitenkin keskustelen realiteetistä,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos hieman eritellään tuota kommenttiasi ja verrataan vaikkapa Suomeen.

        Onko Thaimaassa turkistarhausta? Eikös ne turkiseläimetkin ole eläimiä?

        Siipikarjan ja muun lihakarjan asema on suunnilleen sama molemmissa maissa.

        Thaimaassa koirat saavat olla vapaina luonnossa eikä niitä irtokoiria surmata, vaikka niistä olisi uhkaakin ihmisille. Rabiestapauksiin on ihmisalueilla puututtu. Koiria ei kouluteta ja alisteta siten Thaimaassa kuin Suomessa. Thai- sana tarkoittaa vapaata myös koirien osalta.

        Thaimaassa ei ole hirvenmetsästystä, ei porotaloutta, ei susien eikä karhukantojen ammuskelua. Linnustamistakaan ei harjoiteta siten kuin Suomessa.

        Suomessa on väkilukuunsa nähden maailman kolmanneksi eniten aseita USA:n ja Sveitsin jälkeen. Suomessa on metsästäjiä eniten maailmassa väkilukuun nähden. Thaimaa on tästä valtavan kaukana.

        Hiilijalanjälkeä mitattaessa Suomi on maailmassa sijalla 20. Thaimaa sijalla 89. Suomalaiset siis myös saastuttaa maapalloa enemmän väkilukuun nähden.

        Thaimaassa on hevosilla laukkakisoja, mutta ei ollenkaan raviurheilua ja "hevosten alistamista" (termistöäsi lainatakseni) siinä määrin kuin suomalaisessa kulttuurissa.

        Kumpi maa siis on häijympi eläimille? Suomi vai Thaimaa? Norsuja kohdellaan pääasiassa hyvin nykyisin Thaimaassa kansainvälisessä valvonnassa. Krokotiileilla on takuulla paremmat olot altaissaan Thaimaassa kuin suomalaisilla turkiseläimillä häkeissään.

        Mainitsit lapset seksityöläisinä. Otetaan ensin tilastot esiin. Suomessa on tuomittu viimeisen kymmenen vuoden aikana 13500 henkilöä lapsiin sekaantumisesta. Pattayalla on tuomittu samaisena ajanjaksona 1 suomalainen mies. Siispä turhaa on tulla väittämään suomalaisia pedofiileiksi Pattayalle. Ne on siellä sinun kotinurkissasi.

        Thaimaassa tuomiot ovat noin kymmenkertaiset lapsiin sekaantumisessa verrattuna Suomeen. Thaimaassa asiat ovat siis paremmin tälläkin saralla. Täällä lahkot ei anna itse itselleen anteeksi sellaisia tekoja kuten Suomessa.

        Otetaan vielä tuo jätteen haju. Pattaya on kolmeen otteeseen laajentanut ja kunnostanut kaupungista tulevien jätevesien käsittelylaitoksia ja struktuuria. Pattayalla ei ole haissut kymmeneen vuoteen kuin satunnaisesti viemärin kannen kohdalla.

        Viemäriverkosto Pattayalla on alipaineistettu nykyisin ja hajua ei tule normaalioloissa koskaan edes viemärin päällä seisoessa.

        Näistä toimenpiteistä johtuen myös veden laatu on pysynyt suunnilleen ympärivuoden ihan uintikelpoisena. Mantereella hiekka ja lieju sekoittuu aina jossakin määrin rantaveteen ja missäänpäin Thaimaata ei mantereen rantavedet ole snorklauskelpoisia, kuten ne eivät ole missään päin maailmaa muuallakaan.

        Jos haluaa snorklaus- ja sukellusvesiin Pattayalta, niin pitää mennä veneellä 20 minuutin - tunnin matka saarille tai riutoille.

        Vaimoni on 34 vuotias kotirouva ja pienen tyttömme kotiäiti ja kotirouva. Minä olen ylpeä tuore isä ja ensi vuonna 53 vuotias eläkeläinen, joka on ihan itse kustantanut koko elämänsä eikä tule koskaan tarvitsemaan Suomen yhteiskunnalta yhtään mitään. En tukia, en eläkkeitä, en terveydenhuoltoa, en mitään.

        En ole Suomelta saanut kuin koulut itselleni ja lapsilleni. Lapsilisät on lasten tileillä. Olisin saanut isyyslomilta aikoinaan rahaa kelalta, mutta en viitsinyt mokomien takia tehdä hakemuksia.

        Thaimaa on kaikin puolin paljon parempi maa niin ihmisille kuin eläimillekin, verrattuna Suomeen.

        T 2010

        Kumma vaan että haisi 2 vuotta sitten kaatopaikalle koko kaupunki.
        Kumma vaan samalla kerralla katselin hilseistä merivettä mikä oli niin sakeaa että uimaan ei kyllä viitsinyt sen kerran jälkeen mennä.
        Ei kai siellä jää kiinni pedarit kun kuuluu perus liike elämään tuo.
        Eikä tämä ole Suomi Thaimaa vertailu , äsken se oli minun vertailua sinuun ja nyt Suomi Thaimaa :'D

        Jopa eräs lainsuojaton ystäväni siellä sanoi että pattaya on niin hirveä paikka missä kaikki paska ja hirveys tapahtuu että hän voi tuolloin pahoin siitä ihmisen mielen pimeydestä mitä siellä harjoitetaan.

        Nämä ovat havaintoja joita näemmä et halua kohdata mutta eläkää paratiisissanne :D

        Onnea onnelaan ! :'D
        Se on nähty ja koettu.
        Hyi vittu on arvosana :)


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Kumma vaan että haisi 2 vuotta sitten kaatopaikalle koko kaupunki.
        Kumma vaan samalla kerralla katselin hilseistä merivettä mikä oli niin sakeaa että uimaan ei kyllä viitsinyt sen kerran jälkeen mennä.
        Ei kai siellä jää kiinni pedarit kun kuuluu perus liike elämään tuo.
        Eikä tämä ole Suomi Thaimaa vertailu , äsken se oli minun vertailua sinuun ja nyt Suomi Thaimaa :'D

        Jopa eräs lainsuojaton ystäväni siellä sanoi että pattaya on niin hirveä paikka missä kaikki paska ja hirveys tapahtuu että hän voi tuolloin pahoin siitä ihmisen mielen pimeydestä mitä siellä harjoitetaan.

        Nämä ovat havaintoja joita näemmä et halua kohdata mutta eläkää paratiisissanne :D

        Onnea onnelaan ! :'D
        Se on nähty ja koettu.
        Hyi vittu on arvosana :)

        14 euroa sulla jää päivässä rahaa pakollisten kulujen jälkeen Suomessa toimeentulootuesta kertomuksesi mukaan. Voidaan olettaa että sinun tarvitsee syödäkin jotakin eikä se kannabiskaan ilmaista ole, jota kerrot pössytteleväsi. Tokihan sinulla on oma viljelmä tietty, mutta kuitenkin. Alle kympillä et päivästä Suomessa selviä.
        Sinulle jää siis maksimissaan 4 euroa päivässä ylimääräistä. Joudut siis säästämään 700 euron lentolippuja 175 päivää. Perillä kaksi viikkoa maksaa lentokenttäkyyteineen vähintään 800 euroa jotta sitä vähääkään voi lomaksi kutsua. Siihen säästät 200 päivää lisää. Suomussalmi - lentoasema junaan tai bussiin säästät 14 päivää lisää.

        Vähintäänkin 389 päivää siis säästit "tuloistasi" jotta pääsit katsomaan norsujen kiusaamista, haistelemaan viemäreitä, katselemaan kaatopaikkaa jossa paskaa ja hirveyttä, "pedareita", pimeitä ihmismieliä, hilseistä merivettä, nuuhkimaan jätteenhajua ja seurailemaan lapsiseksityöntekijöitä.

        Mitä luulet kuinka uskottavalta tuollaisen "miehen" vierailu Pattayalla kuulostaa ja tuo tarinasi ylipäätäänkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus neitsykältä ja siksi meidänkin perhe asuu täällä thaimaassa.

        S

        "meidän perhe asuu täällä thaimaassa"...
        se "perhe" on edunvalvoja ja henkilökohtainen avustaja. "thaimaa" on hoitokoti suomessa....


      • Anonyymi kirjoitti:

        14 euroa sulla jää päivässä rahaa pakollisten kulujen jälkeen Suomessa toimeentulootuesta kertomuksesi mukaan. Voidaan olettaa että sinun tarvitsee syödäkin jotakin eikä se kannabiskaan ilmaista ole, jota kerrot pössytteleväsi. Tokihan sinulla on oma viljelmä tietty, mutta kuitenkin. Alle kympillä et päivästä Suomessa selviä.
        Sinulle jää siis maksimissaan 4 euroa päivässä ylimääräistä. Joudut siis säästämään 700 euron lentolippuja 175 päivää. Perillä kaksi viikkoa maksaa lentokenttäkyyteineen vähintään 800 euroa jotta sitä vähääkään voi lomaksi kutsua. Siihen säästät 200 päivää lisää. Suomussalmi - lentoasema junaan tai bussiin säästät 14 päivää lisää.

        Vähintäänkin 389 päivää siis säästit "tuloistasi" jotta pääsit katsomaan norsujen kiusaamista, haistelemaan viemäreitä, katselemaan kaatopaikkaa jossa paskaa ja hirveyttä, "pedareita", pimeitä ihmismieliä, hilseistä merivettä, nuuhkimaan jätteenhajua ja seurailemaan lapsiseksityöntekijöitä.

        Mitä luulet kuinka uskottavalta tuollaisen "miehen" vierailu Pattayalla kuulostaa ja tuo tarinasi ylipäätäänkin?

        Alle 10 selviää Suomessa hienosti vaikket siellä pärjääkään:)
        Sinulla on varmaan ollut samat tulot koko elämäsi kun noin luulet? :'D
        Liput oli alle 500 e meno-paluu , 10 päivän reissussa meni n. 300 asumisiin sun muihin kaikkeen eli aika leveästi lennätkin.
        Noh , itselleni ei sellainen jätekasa nimeltään pattaya enään kiehdo.
        Kerran nähty ja riitti :)
        Hauskaa kuitenkin kun tuot epävarmuutesi esille yrittämällä iskeä vyön alle :'D
        Ja nyt en tuhlaa kirjaimia enään inttämiseen kanssasi :) ->


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Alle 10 selviää Suomessa hienosti vaikket siellä pärjääkään:)
        Sinulla on varmaan ollut samat tulot koko elämäsi kun noin luulet? :'D
        Liput oli alle 500 e meno-paluu , 10 päivän reissussa meni n. 300 asumisiin sun muihin kaikkeen eli aika leveästi lennätkin.
        Noh , itselleni ei sellainen jätekasa nimeltään pattaya enään kiehdo.
        Kerran nähty ja riitti :)
        Hauskaa kuitenkin kun tuot epävarmuutesi esille yrittämällä iskeä vyön alle :'D
        Ja nyt en tuhlaa kirjaimia enään inttämiseen kanssasi :) ->

        Samaan aikaan tulit Miljoona-Senssun kanssa palstalle. Sama hamppari Suomussalmelta. Mummonmökissä asuu yksin kuten on arvattukin. Ei ole edes suihkua mökissä kuten arvattukin. Laho porras ja kuksa löytyy samasta töllistä. Sama kateus, sama katkeruus, samat tekohumanistiset aatteet jotka kaikki perustuu köyhyyteen ja porvarivihaan.
        Täsmää kaikki tai sitten olette molemmat luusereita mielenterveyspotilaita.
        Mukavaa illanjatkoa sinne mökkiin. Toivottavasti on kaminaan puita. Köyhyys ja työttömyys eikä sairauskaan ole häpeä. Ei edes päihderiippuvuus ole häpeä. Kateus on synti ja valehteleminen on häpeä. Häpeä. Laitahan itsesi kuntoon poju niin ehkä pääset joskus Pattayalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan tulit Miljoona-Senssun kanssa palstalle. Sama hamppari Suomussalmelta. Mummonmökissä asuu yksin kuten on arvattukin. Ei ole edes suihkua mökissä kuten arvattukin. Laho porras ja kuksa löytyy samasta töllistä. Sama kateus, sama katkeruus, samat tekohumanistiset aatteet jotka kaikki perustuu köyhyyteen ja porvarivihaan.
        Täsmää kaikki tai sitten olette molemmat luusereita mielenterveyspotilaita.
        Mukavaa illanjatkoa sinne mökkiin. Toivottavasti on kaminaan puita. Köyhyys ja työttömyys eikä sairauskaan ole häpeä. Ei edes päihderiippuvuus ole häpeä. Kateus on synti ja valehteleminen on häpeä. Häpeä. Laitahan itsesi kuntoon poju niin ehkä pääset joskus Pattayalle.

        Lähempääkin löytyy kaatopaikkoja haisteltavaksi , puhtaampaa vettä ja terveempiä maksullisia naisia , ei kiitos vieläkään :)

        Kyllä on innokas yrittämään loukata , jopa asuinpaikkakunta menee hutiin ja lujaa kuten suurin osa väitteistäsi.
        Onneksi tiedän että nämä "riimittelysi" osuvat sinuun ja lujaa ;)
        Sen tulet huomaamaan ja muista tuolloin tämä keskustelu :)
        Onnea myös aikuistumiseen! Ja onnelaan!
        Tsau ! ->


    • Voihan sitä noinkin puolustaa lapsiinsekaantumista ja kaatopaikalla asumista.
      Voi toki:)

      Menikö niin tunteisiin että yrität loukata noinkin naurettavilla väitteillä?

      Hehhe ;)

      Sinä et tule edes toimeen tuolla siellä thaimaassakaan :'D
      Juo juo vaan niin helpottaa ;)

      • Anonyymi

        Kannabishippi Kapinen kirjoitti muutama päivä sitten:

        "Kävin tänään Joensuun päihdepäivystyksessä kysymässä apua pehmeään lopettamiseen kannabiksen suhteen.
        Sairaanhoitaja tivasi viinan juonnista ja sanoin että silloin tällöin olutta taikka punaviiniä ( eikä se kelvannut ) , vaan tivasi enemmän ja enemmän eikä saanut tuhoisaa käyttäytymistä minusta viinan suhteen irti koska en käytä paljoa (maistuu paskalta).
        Kerroin itselääkitseväni itseäni kannabiksella aamusta iltaan ajoittainkin (en aina).
        Hoitaja hymyillen sanoi hakevansa lääkärin että asiaa saataisiin eteenpäin...
        Noh sittenpä lääkäri ilmoitti tervetulleeksi huoneeseensa kera hoitajan ja viime tingassa sisään huoneeseen hyppäsi kaksi vartijaa!!!
        Lääkärin käytös muuttui kuten hoitajankin ja puhe alkoi:

        Mitä sinä täällä teet? Kuinka luulet että sinua tulisi hoitaa? (Varmaan 4 kertaa toisteli itseään kun vastaukseni ei kelvannut).

        Vastasin että kuinka hitossa minä sen tiedän , eikö teidän tulisi tietää? Tulin tähän asiaan pyytämään jelppiä ja te kutsutte tänne vartijat ?
        Onko tämä normaali käytäntö?
        Johtuuko tämä ulkonäöstäni että te kutsutte vartijat tänne?
        Mutinaa tuli vastaukseksi ja lopuksi päätös :

        Täältä et apua saa.

        KIITOS! JATKAN SIIS HAMPUN POLTTELUA IHAN LÄÄKÄRIN LUVAN JA MYÖNTYMYKSEN KERA (vaikka vähemmälläkin voisi olla ja jopa ilman mutta apua ei noista pikkuista saa ja se on hyvä huomata)"

        -Tällainen kaveri jakelee elämänohjeita ja asuu mummonsa pihamökissä sossurahoilla kehuskelemassa psykoosin olevan paras asia mitä hänelle on tapahtunut. Asia kunnossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannabishippi Kapinen kirjoitti muutama päivä sitten:

        "Kävin tänään Joensuun päihdepäivystyksessä kysymässä apua pehmeään lopettamiseen kannabiksen suhteen.
        Sairaanhoitaja tivasi viinan juonnista ja sanoin että silloin tällöin olutta taikka punaviiniä ( eikä se kelvannut ) , vaan tivasi enemmän ja enemmän eikä saanut tuhoisaa käyttäytymistä minusta viinan suhteen irti koska en käytä paljoa (maistuu paskalta).
        Kerroin itselääkitseväni itseäni kannabiksella aamusta iltaan ajoittainkin (en aina).
        Hoitaja hymyillen sanoi hakevansa lääkärin että asiaa saataisiin eteenpäin...
        Noh sittenpä lääkäri ilmoitti tervetulleeksi huoneeseensa kera hoitajan ja viime tingassa sisään huoneeseen hyppäsi kaksi vartijaa!!!
        Lääkärin käytös muuttui kuten hoitajankin ja puhe alkoi:

        Mitä sinä täällä teet? Kuinka luulet että sinua tulisi hoitaa? (Varmaan 4 kertaa toisteli itseään kun vastaukseni ei kelvannut).

        Vastasin että kuinka hitossa minä sen tiedän , eikö teidän tulisi tietää? Tulin tähän asiaan pyytämään jelppiä ja te kutsutte tänne vartijat ?
        Onko tämä normaali käytäntö?
        Johtuuko tämä ulkonäöstäni että te kutsutte vartijat tänne?
        Mutinaa tuli vastaukseksi ja lopuksi päätös :

        Täältä et apua saa.

        KIITOS! JATKAN SIIS HAMPUN POLTTELUA IHAN LÄÄKÄRIN LUVAN JA MYÖNTYMYKSEN KERA (vaikka vähemmälläkin voisi olla ja jopa ilman mutta apua ei noista pikkuista saa ja se on hyvä huomata)"

        -Tällainen kaveri jakelee elämänohjeita ja asuu mummonsa pihamökissä sossurahoilla kehuskelemassa psykoosin olevan paras asia mitä hänelle on tapahtunut. Asia kunnossa.

        Hauskasti näytät kyvyttömyytesi keskustella pattayasta ja näemmä halpa viinan litkusi on vihdoinkin noussut päähäsi helpottamaan tuskaasi :'D
        Hei ... kyllä se elämä siitä vielä tokenee kunhan uskallat katsoa siellä ympärillesi ja todeta:

        Asut kaatopaikalla jossa myydään lapsia länsimaalaisille pedareille.
        Uit jätevedessä ja kammottavassa hajussa.

        Kopiointisi on lähinnä naurettavaa ja todistaa heikkoutesi.

        Onnea aurinkoon! ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannabishippi Kapinen kirjoitti muutama päivä sitten:

        "Kävin tänään Joensuun päihdepäivystyksessä kysymässä apua pehmeään lopettamiseen kannabiksen suhteen.
        Sairaanhoitaja tivasi viinan juonnista ja sanoin että silloin tällöin olutta taikka punaviiniä ( eikä se kelvannut ) , vaan tivasi enemmän ja enemmän eikä saanut tuhoisaa käyttäytymistä minusta viinan suhteen irti koska en käytä paljoa (maistuu paskalta).
        Kerroin itselääkitseväni itseäni kannabiksella aamusta iltaan ajoittainkin (en aina).
        Hoitaja hymyillen sanoi hakevansa lääkärin että asiaa saataisiin eteenpäin...
        Noh sittenpä lääkäri ilmoitti tervetulleeksi huoneeseensa kera hoitajan ja viime tingassa sisään huoneeseen hyppäsi kaksi vartijaa!!!
        Lääkärin käytös muuttui kuten hoitajankin ja puhe alkoi:

        Mitä sinä täällä teet? Kuinka luulet että sinua tulisi hoitaa? (Varmaan 4 kertaa toisteli itseään kun vastaukseni ei kelvannut).

        Vastasin että kuinka hitossa minä sen tiedän , eikö teidän tulisi tietää? Tulin tähän asiaan pyytämään jelppiä ja te kutsutte tänne vartijat ?
        Onko tämä normaali käytäntö?
        Johtuuko tämä ulkonäöstäni että te kutsutte vartijat tänne?
        Mutinaa tuli vastaukseksi ja lopuksi päätös :

        Täältä et apua saa.

        KIITOS! JATKAN SIIS HAMPUN POLTTELUA IHAN LÄÄKÄRIN LUVAN JA MYÖNTYMYKSEN KERA (vaikka vähemmälläkin voisi olla ja jopa ilman mutta apua ei noista pikkuista saa ja se on hyvä huomata)"

        -Tällainen kaveri jakelee elämänohjeita ja asuu mummonsa pihamökissä sossurahoilla kehuskelemassa psykoosin olevan paras asia mitä hänelle on tapahtunut. Asia kunnossa.

        Ja sinulle se on paratiisi!

        :'D


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Hauskasti näytät kyvyttömyytesi keskustella pattayasta ja näemmä halpa viinan litkusi on vihdoinkin noussut päähäsi helpottamaan tuskaasi :'D
        Hei ... kyllä se elämä siitä vielä tokenee kunhan uskallat katsoa siellä ympärillesi ja todeta:

        Asut kaatopaikalla jossa myydään lapsia länsimaalaisille pedareille.
        Uit jätevedessä ja kammottavassa hajussa.

        Kopiointisi on lähinnä naurettavaa ja todistaa heikkoutesi.

        Onnea aurinkoon! ;D

        Eipä tuo pössytely nyt niin vaarallista ole, jos vertaa vaikka brenkun vetämiseen siellä puolella on ongelmia paljon enemmän, Toisaalta kuka vaan voi jaella ohjeita pattayaboysseille ovathan he ravintoketjun alin lenkki, mutta taas mielenterveysongelmissa kuuluvat top 10, samaan sarjaan pedofiili sillanpään tuon tanssahtelevan homon kanssa, enkä nyt tarjoita suomen ainoaa nobel kirjailijaa.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ja sinulle se on paratiisi!

        :'D

        Eipä tuo pössytely nyt niin vaarallista ole, jos vertaa vaikka brenkun vetämiseen siellä puolella on ongelmia paljon enemmän, Toisaalta kuka vaan voi jaella ohjeita pattayaboysseille ovathan he ravintoketjun alin lenkki, mutta taas mielenterveysongelmissa kuuluvat top 10, samaan sarjaan pedofiili sillanpään tun tanssahtelevan homon kanssa, enkä nyt tarjoita suomen ainoaa nobel kirjailijaa.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ja sinulle se on paratiisi!

        :'D

        14 euroa sulla jää päivässä rahaa pakollisten kulujen jälkeen Suomessa toimeentulootuesta kertomuksesi mukaan. Voidaan olettaa että sinun tarvitsee syödäkin jotakin eikä se kannabiskaan ilmaista ole, jota kerrot pössytteleväsi. Tokihan sinulla on oma viljelmä tietty, mutta kuitenkin. Alle kympillä et päivästä Suomessa selviä.
        Sinulle jää siis maksimissaan 4 euroa päivässä ylimääräistä. Joudut siis säästämään 700 euron lentolippuja 175 päivää. Perillä kaksi viikkoa maksaa lentokenttäkyyteineen vähintään 800 euroa jotta sitä vähääkään voi lomaksi kutsua. Siihen säästät 200 päivää lisää. Suomussalmi - lentoasema junaan tai bussiin säästät 14 päivää lisää.

        Vähintäänkin 389 päivää siis säästit "tuloistasi" jotta pääsit katsomaan norsujen kiusaamista, haistelemaan viemäreitä, katselemaan kaatopaikkaa jossa paskaa ja hirveyttä, "pedareita", pimeitä ihmismieliä, hilseistä merivettä, nuuhkimaan jätteenhajua ja seurailemaan lapsiseksityöntekijöitä.

        Mitä luulet kuinka uskottavalta matkasi Pattayalle kuulosti ja tuo tarinasi ylipäätäänkin?
        Puhuit pelkkää sontaa ja sinulla ei ole mitään käsitystä Pattayasta, ei sen ihmisistä, tavoista ja paikoista. Mitä luulet paljonko Suomussalmen psykoosissa kieriskelevän kannabishipin katkerat mielipiteet ja panettelut merkitsee? Kulkukoiran pierulla on tässä maailmassa enemmän merkitystä kuin sinulla.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Hauskasti näytät kyvyttömyytesi keskustella pattayasta ja näemmä halpa viinan litkusi on vihdoinkin noussut päähäsi helpottamaan tuskaasi :'D
        Hei ... kyllä se elämä siitä vielä tokenee kunhan uskallat katsoa siellä ympärillesi ja todeta:

        Asut kaatopaikalla jossa myydään lapsia länsimaalaisille pedareille.
        Uit jätevedessä ja kammottavassa hajussa.

        Kopiointisi on lähinnä naurettavaa ja todistaa heikkoutesi.

        Onnea aurinkoon! ;D

        Onko tämä kapinenkoira senssu the miljonääri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä kapinenkoira senssu the miljonääri?

        Muista senssu, näe unta senssusta, älä unohda kuksaa, kuksaa, kuksaa.

        Meidän palsta, kukkahattutäti.


    • Anonyymi

      Nyt se selvisi tämän senssu-sensein tarina lopullisesti. Suomussalmella asuu puulämmitteisessä majassa yksin toimeentulotuella ja kamppailee sieni-ja kannabisaddiktion kanssa tupakoiden ja keppanaa litkien. Ei tule vettä tupaan mutta lunta kylläkin. "Valokuvatasoiset" tatuoinnit sijaitsee naamassaan ja välillä käy rettelöimässä terveysasemalla lääkärien kanssa kun nämä ei kirjoita kunnon tabuja.
      Psykoosinsa on havaittu kyllä selkeästi täälläkin.

      Hieno ulostulo. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Tähän on Suomi tullut ja näihin heppuihin uppoaa meidän veroeurot. Kiitokseksi elatuksesta nämä tuhertelee seiniin ja trollaavat netissä normaaleja toimeentulevia ihmisiä solvaten ja kadehtien.

      • Anonyymi

        Et siis usko sitten varmaan niihin lukuisiin miljoonajahteihinkaan etkä merenrantahuviloihin? Melkoinen resupetteri olet.


      • Anonyymi

        Miten tähän on tultu hyvä kysymys vielä tuo meidän "veroeurot", kiitokseksi elatuksesta nämä tuhertelee ja trollaavat netissä "normaaleja" "toimeentulevia" ihmisiä solvaten ja kadehtien, ilmeisesti noilla sanoilla on muitakin merkityksiä kuin olisi oletettavissa, pattayarakkaat eivät maksa veroja, eivät ole normaaleja vielä vähemmin toimeentulevia, ihmisiäkin on monenlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tähän on tultu hyvä kysymys vielä tuo meidän "veroeurot", kiitokseksi elatuksesta nämä tuhertelee ja trollaavat netissä "normaaleja" "toimeentulevia" ihmisiä solvaten ja kadehtien, ilmeisesti noilla sanoilla on muitakin merkityksiä kuin olisi oletettavissa, pattayarakkaat eivät maksa veroja, eivät ole normaaleja vielä vähemmin toimeentulevia, ihmisiäkin on monenlaisia.

        On hyvä kysymys.
        Kymppihän kirjoitti juuri normaalien toimeentulevien suomesta, mikä sun ongelmas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tähän on tultu hyvä kysymys vielä tuo meidän "veroeurot", kiitokseksi elatuksesta nämä tuhertelee ja trollaavat netissä "normaaleja" "toimeentulevia" ihmisiä solvaten ja kadehtien, ilmeisesti noilla sanoilla on muitakin merkityksiä kuin olisi oletettavissa, pattayarakkaat eivät maksa veroja, eivät ole normaaleja vielä vähemmin toimeentulevia, ihmisiäkin on monenlaisia.

        Minä kannan vastuuni myös Suomesta. Hörhöilin kaikenlaista teininä ja paljon olen mokaillut niin ihmissuhteissa kuin lain ja moraalinkin puolella.

        Aina kannan vastuuni heikommista heitä puolustaen. Veroja olen Suomeen maksanut niin paljon etten viitsi edes sitä mainita ja maksan edelleen.

        Heikkoja, köyhiä, vanhuksia, lapsia ja sairaita pitää aina puolustaa ja tukea. Omasta kotimaasta ensin ja jos rahaa jää niin sitten voi auttaa muitakin. Oma perhe ja kotimaa on kuitenkin tärkein.

        Toistan itseäni sanoessani että lentokoneessakin hätätilan sattuessa ensin pitää ohjeiden mukaan pukea oma happinaamari naamaan ennenkuin autat muita siinä. Jos sinulta lähtee taju niin et voi auttaa enää ketään.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kannan vastuuni myös Suomesta. Hörhöilin kaikenlaista teininä ja paljon olen mokaillut niin ihmissuhteissa kuin lain ja moraalinkin puolella.

        Aina kannan vastuuni heikommista heitä puolustaen. Veroja olen Suomeen maksanut niin paljon etten viitsi edes sitä mainita ja maksan edelleen.

        Heikkoja, köyhiä, vanhuksia, lapsia ja sairaita pitää aina puolustaa ja tukea. Omasta kotimaasta ensin ja jos rahaa jää niin sitten voi auttaa muitakin. Oma perhe ja kotimaa on kuitenkin tärkein.

        Toistan itseäni sanoessani että lentokoneessakin hätätilan sattuessa ensin pitää ohjeiden mukaan pukea oma happinaamari naamaan ennenkuin autat muita siinä. Jos sinulta lähtee taju niin et voi auttaa enää ketään.

        T 2010

        No miten kannat vastuusi suomesta?


      • Anonyymi

        Dr. Phill 2.jakelee täällä ihmisille diagnooseja?


    • Anonyymi

      Mullakin on lento lupa kirja. Niinku Vinnairin kapteeneilkii. Oom niitten opettajalentäjä. Lerpaks mua väittävät mut en oo.

      • Anonyymi

        Sulla on myös 365 lerpatuspäivää vuodessa joka 10v summasummaarum 3650 päivää, pian tullen täyteen 10 000 tuntia.

        Perusterve hetero siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on myös 365 lerpatuspäivää vuodessa joka 10v summasummaarum 3650 päivää, pian tullen täyteen 10 000 tuntia.

        Perusterve hetero siis.

        Normimäärä palstan miljonääreille...


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe