Tekopyhien ja teeskentelijöiden ryhmä

ollaanjaei

Etten sanoisi peffan nuolijoiden.
Olenko samaa mieltä vai en , siinä suosion salaisuus. Kirjoitanko oikeasta asiasta vai enkö kirjoita, tulen teilatuksi.
Kirjoitanko viisaita vai tyhmiäkö kirjoitan, siinä suosioni salaisuus.
Teeskentelenkö olevani viisaanpi, kuin olenkaan. Saanko nuolijat perääni?

56

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihinkä ryhmään sinä kuulut?
      Unohdit mainita.

H.

• Heikunkeikku

Kysyit mimmonen voisit olla. Teeskentelisitkö vai mitä häh.
      Minun mielestäni on parasta olla ihan aito itsensä.
      Samaa mieltä tottahan toki, mutta vain silloin kun on samaa mieltä.
      Jos on eri mieltä, niin sen joko sanoo tai sitten ei. Jostakin turhasta ja olemattomasta asiasta ei välttämättä tarvitse ruveta vinkumaan eri mielipidettään.
      Jos ylipaljon ylittää teeskennellyilla "viisailla" lauseillaan oman viisautensa summan, niin siinä heleposti jää kiinni ja kasvot lähtee sukkelaan pään etuosasta. Noloo seki olis. :)
      Itse inhoan tekopyhiä ihmisiä. Kaikki "tekot" on ällöjä. Tekonaurut, tekoitkut, tekoaitous, teko sitä ja teko tätä. Joo ja muoviset tekokukat.
      Siis annan Viisaan neuvon: Ole oma ittes.

• tekoaitouttako

Onko kulttu-luttunen tuntemattomalke sanottuna sun mielestä teeskentelyä?

• Heikunkeikku
        tekoaitouttako kirjoitti:

Kulttu-luttunen on vieras sana mulle. Vai tarkoititko kulta-lutunen :)
        Jos minä noin kirjottaisin, niin se olisi teeskentelyä, koska en tapaa kullitella (heh) vieraita ihmisiä:)
        Riippuu sanojasta/kirjoittajasta mikä mikin sanominen on, onko teeskentelyä vai ei.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Jos minä noin kirjottaisin, niin se olisi teeskentelyä, koska en tapaa kullitella (heh) vieraita ihmisiä:)
        Riippuu sanojasta/kirjoittajasta mikä mikin sanominen on, onko teeskentelyä vai ei.

"Heikunkeikku"

hali

Keskustelupalstalla on kyse nimmareitten kirjoituksien aikaan-saamista
        tunteista.
        Voi ajatella että se on kuin höpöttelisi kasveille.
        Saadakseen kasvua ja kauneutta aikaan.
        Jos on kyse esim. minusta, voi aina luottaa että minä en ole koskaan feikki.

luv

H.

• etkölukenut
        Heikunkeikku kirjoitti:

Noinhan sulle musaketjussa kirjotettiin "kulttu-luttunen".

• Heikunkeikku
        etkölukenut kirjoitti:

Noinhan sulle musaketjussa kirjotettiin "kulttu-luttunen".

Aijaa. Hetki pieni minä tästä lähen musiikkiketjuun tarkiastamaan asian.
        (mainoskatkos, kirjoitus jatkuu kohta)

• Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

Aijaa. Hetki pieni minä tästä lähen musiikkiketjuun tarkiastamaan asian.
        (mainoskatkos, kirjoitus jatkuu kohta)

Ohjelma jatkuu..
        Enpäs ollut huomannut. Ei täs oo ehtinyt kuleksimaan ketjuissa, kun etsiskelen samalla ihmisten osoitteita fonectalta.
        Löysin musaketjusta kulttu-lutu-sanan.
        Ei, tuo sana ei ole teeskentelyä, koska häähän sanoo alvariin vastaavia sanoja kelle kullekin. Se on hänen tyylinsä se.
        Mutta jos minä noin alkaisin sanomaan kaikille, niin te kynsisitte päätänne ja tuumisitte, että mikähän piru tuolle Heikulle on oikein tullu. :)

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"

hali

Keskustelupalstalla on kyse nimmareitten kirjoituksien aikaan-saamista
        tunteista.
        Voi ajatella että se on kuin höpöttelisi kasveille.
        Saadakseen kasvua ja kauneutta aikaan.
        Jos on kyse esim. minusta, voi aina luottaa että minä en ole koskaan feikki.

luv

H.

Heh, ma nyt sanon. Vai että ku höpöttelis kasveille. Havaitsin pientä huumorinpoikasta.
        Aika monasti oot kirjoittanut, että et ole feikki.
        Ok sitte.
        Mutta jos tota "en ole feikki" tarkastellaan toiselta kantilta (ja nyt en puhu sinusta, vaan noin niinku yleisesti toiselta nurkalta), niin JOS vaikkapa joku tuntematon tyyppi kirjoittaisi vakituisesti joillakin muillakin nimimerkeillä, niin hän tekisi niin koska tekisi niin. Okei no joo ja sitten jos hän jossakin yhteydessä kirjoittaisi, että ei ole feikki, niin ei hän feikki olisi, jos hän tuossa yhteydessä noin sanoisi. Siis jos hänen luonteeseensa kuuluu olla jokin (feikkailla esim.), niin hänhän on silloin aito oman luontonsa mukainen.

Hitto, ku ma tänä aamuna oon järkevällä tuulella. Unenpöppörö ei piinaa.
        Musiikki soi taustalla. Ja joululomakin on mun hartioilla.

• ja.vielä.toisennii
        tekoaitouttako kirjoitti:

Mikähän lienee? Sananmuunnos?

• niitähänse
        ja.vielä.toisennii kirjoitti:

Mikähän lienee? Sananmuunnos?

Hunksin houkutus höperyyksiä.

• Mitä noita miettimään. Kirjoittaa vastauksen aloitukseen omalta kannaltaan.
      Jos ei saa vastakaikua mielipiteelleen tai aloitukselleen, ei se ole niin vaarallista. Liika huomio on vain kiusallista, asiallinen vastaus vaikka erimielinenkin on kiva.
      Kun yhdelle kumartaa, toiselle pyllistää, kulunut sanonta pitää edelleen paikkansa.

• Mä voin kumartaa kunnioituksesta teille kaikille, eikä pyllyni edes vilahda. Niin että se sanonta on mun mielestä ihan pyllystä :)

• Minä olen eri mieltä ;)
        Siksi en kumartelekaan, en joudu sitten pyllistämäänkään. En nyt tarkoita yksistään palstaa, elämää yleensä.
        Olen joskus joutunut tilanteeseen jossa minulle tärkeät ihmiset ovat vaatineet ilmaisemaan kumman puolella on.
        Olen sanonut että olette molemmat oikeassa, tavallaan :)
        Käyttäydyn noin jos asia on minulle yhdentekevä, otan aika voimakkaasti kantaa mikäli asia on merkityksellinen.

• siilimuori3
        mielikki.neito kirjoitti:

Minä olen eri mieltä ;)
        Siksi en kumartelekaan, en joudu sitten pyllistämäänkään. En nyt tarkoita yksistään palstaa, elämää yleensä.
        Olen joskus joutunut tilanteeseen jossa minulle tärkeät ihmiset ovat vaatineet ilmaisemaan kumman puolella on.
        Olen sanonut että olette molemmat oikeassa, tavallaan :)
        Käyttäydyn noin jos asia on minulle yhdentekevä, otan aika voimakkaasti kantaa mikäli asia on merkityksellinen.

Näoinhän se on et se joka on kaikkien kaveri ei ole kenenkään kaveri.

• Pitääkö yrittää kirjoittaa tyhmiä, ettei vaan missään tapauksessa saa nuolijoita peräänsä. Liian viisaskaan ei sovi olla, se herättää taas toisenlaisia huomioitsijoita.

Joillakin voi olla suurikin hinku saada peesaajia, mielistelijöitä ja nuoleskelijoita itseään kunnioittamaan ja ihailemaan. Kaipa se parhaiten onnistuu, kun muistaa pehmoisia kirjoittaa. Aina se joihinkin tehoaa. Nämä tämänkaltaiset ovat niitä pahimpia teeskentelijöitä ja huomionhakuisia kirjoittajia. Lipeviä sellaisia.

Ei tupata jos ei tykätä, kirjoitan mitä kirjoitan, mitä sillä on väliä, mitä joku tuntematon palstalainen minusta tai ajatuksistani tykkää.

• siilimuori3

Tyhmänä on hyvä tyhmiä kirjoitella kun kukkaan ei muuta odotakkaan.

• siilimuori3 kirjoitti:

Tyhmänä on hyvä tyhmiä kirjoitella kun kukkaan ei muuta odotakkaan.

Ihan totta, ei ole minkäänlaisia paineita, helppo päästellä tulemaan mitä milloinkin mieleen sattuu pälkähtämään. Hyvä me !

• siilimuori3
        Ancelina kirjoitti:

Ihan totta, ei ole minkäänlaisia paineita, helppo päästellä tulemaan mitä milloinkin mieleen sattuu pälkähtämään. Hyvä me !

Nii ja meillähän palkähtää.

• Aika paljon oli sellasta "suattaapi ollakkii" mahollisuutta et ei oikein saa mistään kiinni, tarkenna pikkasen.

• ihan-teko-mies

Minullakin on tekopenis, aito, koska se on syntymästä saatu. Itse en ole sitä tehnyt, se oli minussa kun synnyin. Orgasmia en osaa teeskennellä.

• Mistä sä kenenkään tekoteeskentelyä tiedät? Eiks teeskentely ole sitä että olet yhtä mieltä mutta sanotkin jotain ihan muuta. Miten sen paljastaminen onnistuu palstalla, meinaan että mistä sä näet mitä mieltä olen oikeasti jos jotain kirjoitan?
      Pikkasen mua nyppii kaikki ohjeistukset. Älä ole viisas, äläkä tyhmä, lirkku, älä hymyile, älä väännä, peesaa, jne, jne.
      Jos teitä kuuntelisi, niin kuka tänne voisi enää kirjoittaa? Onko täällä yhtäkään kirjoittajaa joka ei aiheuttaisi närää?

• Mää ole yks.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Mää ole yks.

Nono, eipäs ylpistytä, pää alas hartioiden väliin sieltä.

• hmp.f kirjoitti:

Nono, eipäs ylpistytä, pää alas hartioiden väliin sieltä.

Pikkasen toisenlaisia kommentteja orottelen ja kyllä,olen korvat luimussa.

• hunaja-varmaan

Mä kirjoitan aina tyhmiä, siitähuolimatta kaikki nuolee ja mielistelee,
      mikähän mussa viehättää, heh

• kunoottyhmä

Ne säälii sua.

• heh-heh-
        kunoottyhmä kirjoitti:

Ne säälii sua.

eikä sääli,
        ne luulee että tyhmyys on viisautta,

• esimerkkejä
        heh-heh- kirjoitti:

eikä sääli,
        ne luulee että tyhmyys on viisautta,

Voiks viisaus olla tyhmyyttä?

• Voe.yhen.kerran.taas

Eikä tämä palsta ole ryhmä vaan epämääräinen joukkio.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ryhmä_(psykologia)
      "Ryhmä on psykologiassa termi, jolla tarkoitetaan joukkoa ihmisiä, minkä jäsenet ovat tietoisia sekä omasta jäsenyydestään että siitä, keitä muita ryhmään kuuluu. Ryhmä on joukkoa pysyvämpi, sillä jäsenet tietävät erossa ollessaankin kuuluvansa ryhmään. Ryhmän toiminnan käynnistämisessä ja ylläpitämisessä on keskeistä ryhmän jäsenten välinen vuorovaikutus sekä yhteinen tavoite."

• siilimuori3

Muuten ok mut minkä näkisit tämän epämääräisen joukkion yhteiseksi tavoitteeksi?

• Voe.yhen.kerran.taas
        siilimuori3 kirjoitti:

Muuten ok mut minkä näkisit tämän epämääräisen joukkion yhteiseksi tavoitteeksi?

Epämääräisellä joukkiolla EI ole yhteistä tavoitetta! (ryhmällä se yhteinen tavoite on)
        Luetun ymmärtäminen hukassa sinulla.

• siilimuori3
        Voe.yhen.kerran.taas kirjoitti:

Epämääräisellä joukkiolla EI ole yhteistä tavoitetta! (ryhmällä se yhteinen tavoite on)
        Luetun ymmärtäminen hukassa sinulla.

No ei kahen eikä viidennenkään kerran :D.

Minäpä kysyn uuvestaan jos luettua ymmärtäisit:
        MINKÄ NÄKISIT TÄMÄN EPÄMÄÄRÄISEN JOUKKION YHTEISEKSI TAVOITTEEKSI!

Voisiko sitä olla?

• ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

No ei kahen eikä viidennenkään kerran :D.

Minäpä kysyn uuvestaan jos luettua ymmärtäisit:
        MINKÄ NÄKISIT TÄMÄN EPÄMÄÄRÄISEN JOUKKION YHTEISEKSI TAVOITTEEKSI!

Voisiko sitä olla?

Saada sinut hiljenemään, ennenkuin äänesi katkeaa?

• siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Saada sinut hiljenemään, ennenkuin äänesi katkeaa?

Okkei. Laittakkeehan tähän nimiä listaan joka haluaa et mie hilijenen. Nii sitten harkihen et hiljenen. Tosin ääntäin en ole tänne antanu, joten ei semmonen voi katketa mitä ei ole ollukkaa.

• ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

Okkei. Laittakkeehan tähän nimiä listaan joka haluaa et mie hilijenen. Nii sitten harkihen et hiljenen. Tosin ääntäin en ole tänne antanu, joten ei semmonen voi katketa mitä ei ole ollukkaa.

Lopetit ainakin huutamisen.

• siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Lopetit ainakin huutamisen.

Mää vaan äänikorostin tuolle joka ei ymmätännä muutoin :D.

• Voe.yhen.kerran.taas
        siilimuori3 kirjoitti:

Mää vaan äänikorostin tuolle joka ei ymmätännä muutoin :D.

Siis väität, että Wikipedian ryhmä-määritelmä on
        "Muuten ok mut minkä näkisit tämän epämääräisen joukkion yhteiseksi tavoitteeksi?"
        Hehe!

• siilimuori3

Siis väität, että Wikipedian ryhmä-määritelmä on
        "Muuten ok mut minkä näkisit tämän epämääräisen joukkion yhteiseksi tavoitteeksi?"
        Hehe!

Ehhehe ehhehe.
        Kommentoin tätä: "Eikä tämä palsta ole ryhmä vaan epämääräinen joukkio." Siis en kopsua vikistä, ymmärräkkö vai pittääkö piirtää?

• Voe.yhen.kerran.taas
        siilimuori3 kirjoitti:

Ehhehe ehhehe.
        Kommentoin tätä: "Eikä tämä palsta ole ryhmä vaan epämääräinen joukkio." Siis en kopsua vikistä, ymmärräkkö vai pittääkö piirtää?

Hehe! Miksi kysyt tämän epämääräisen joukkion yhteistä tavoitetta, kun
        Kertausta:

• siilimuori3

Hehe! Miksi kysyt tämän epämääräisen joukkion yhteistä tavoitetta, kun
        Kertausta:

Niin niin mutta ainahan sitä voi käyttää sitä mielikuvastusta että mikä se VOISI ola, älyäkkö. Elä ajattele niin rajoittuneesti.

• Voe.yhen.kerran.taas
        siilimuori3 kirjoitti:

Niin niin mutta ainahan sitä voi käyttää sitä mielikuvastusta että mikä se VOISI ola, älyäkkö. Elä ajattele niin rajoittuneesti.

No, mutku sun lauseesi on virheellisiä.
        Kukakohan ajattelee rajoittuneesti, kun ei itse käytä mielikuvitusta vaan kysyy.

• siilimuori3

No, mutku sun lauseesi on virheellisiä.
        Kukakohan ajattelee rajoittuneesti, kun ei itse käytä mielikuvitusta vaan kysyy.

Sie. Mua kiinnostaa aina enempi toisten aatokset kuin omat. Siksi kysyin et minkä SIE näkisit.

• siilimuori3

Ei yhtään ainakaan tunnistettavissa. Kukaan ei ole kummempi toista. Siis samalla viivalla jokainen uniikki omalla tavallaan.

• ent.siivoojaparka

Ihan vaan otsikkoon vastaten.
      Tunnen hyvin kuuluvani sellaiseen ryhmään.
      Laiskana ihmisenä meinaa kaikki tekemiseni mennä pelkäksi pikkuhiljaa teeskentelyksi.
      Pyhyyskin nyt heittää laidasta laitaan, milloin mitenkin.
      Tuolla heikunkeikku kirjoitti, että hänen mielestään """Kaikki "tekot" on ällöjä""".
      Ei minun mielestäni ihan kaikki. Minullakin on osittaiset tekohampaat. Niitä en oikeastaan niin ällöä, mutta harvoin niitä tulee käytettyä, kun tuntuu niinkuin olisi jotain vierasta suussa.
      Onhan ihmisillä tekoniveliä, tekojalkoja... Mitä ällöämistä niissä olisi?

• Oletko koskaan kokeillut miten tekoitku onnistuisi? Minä en ole tainnut edes yrittää, tekonauru vielä jotenkuten vois ilmoille päästäkin.
        Ehkä heikku tarkoitti noiden kaltaisia "tekojuttuja", ei minustakaan ihmisen teko-osissa ole mitään ällöä.
        Äsken kun pengoin vaatehuoneessa, löysin yhden villasukan, toista samanlaista ei näkynyt missään. Mietin että siinä olisi jollekin yksijalkaiselle hyvä joululahja, ei kai puu- tms. tekojalka villasukkaa tarvitse. Miehen veljeltä oli toinen jalka polvesta poikki, vaan ei hänkään enää sukkia tarvitse, kuollut mies.
        Tietysti voihan tekojalkaankin sukan laittaa, noin tasapainoisen olemuksen vuoksi.
        Varmaan pitävätkin sukkaa molemmissa jaloissa.

• ent.siivoojaparka
        Ancelina kirjoitti:

Oletko koskaan kokeillut miten tekoitku onnistuisi? Minä en ole tainnut edes yrittää, tekonauru vielä jotenkuten vois ilmoille päästäkin.
        Ehkä heikku tarkoitti noiden kaltaisia "tekojuttuja", ei minustakaan ihmisen teko-osissa ole mitään ällöä.
        Äsken kun pengoin vaatehuoneessa, löysin yhden villasukan, toista samanlaista ei näkynyt missään. Mietin että siinä olisi jollekin yksijalkaiselle hyvä joululahja, ei kai puu- tms. tekojalka villasukkaa tarvitse. Miehen veljeltä oli toinen jalka polvesta poikki, vaan ei hänkään enää sukkia tarvitse, kuollut mies.
        Tietysti voihan tekojalkaankin sukan laittaa, noin tasapainoisen olemuksen vuoksi.
        Varmaan pitävätkin sukkaa molemmissa jaloissa.

On sitä tekoitkua lapsena kokeillut monestikin, mutta sitten kun on sanottu, että älä känkkäröi, niin on huomannut esityksen paljastuneen teatteriksi ja ajatellut, että no ei sit, kun ei onnistunut uskottavasti.
        Hyvä näyttelijä sen itkunkin tiristää roolinsa oikeassa kohdassa, mutta ei se oikeastaan tekoitkua ole sekään, he vain eläytyvät siihen osaansa.
        Saan minäkin kyyneleet valumaan vuolaana tilanteen sitä vaatiessa, niinkuin entivanhaiset itkijänaiset ruumiinvalvojaisissa, mutta se edellyttää sitä, että ajattelee jotain itkettävää. Ei sekään silloin tekoitkua ole, mutta itkee jostain muusta syystä kuin toiset kuvittelevat. Sillä tavalla teeskenneltyä itkua.
        Oikeastaan minulle on vaikeampi olla nauramatta silloin, jos naurattaa ja itkemättä silloin, jos itkettää kuin saada ne esiin tekona.
        Tuosta sukasta. Jospa se miehesi veli on joskus lainannut sen toisen?

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

On sitä tekoitkua lapsena kokeillut monestikin, mutta sitten kun on sanottu, että älä känkkäröi, niin on huomannut esityksen paljastuneen teatteriksi ja ajatellut, että no ei sit, kun ei onnistunut uskottavasti.
        Hyvä näyttelijä sen itkunkin tiristää roolinsa oikeassa kohdassa, mutta ei se oikeastaan tekoitkua ole sekään, he vain eläytyvät siihen osaansa.
        Saan minäkin kyyneleet valumaan vuolaana tilanteen sitä vaatiessa, niinkuin entivanhaiset itkijänaiset ruumiinvalvojaisissa, mutta se edellyttää sitä, että ajattelee jotain itkettävää. Ei sekään silloin tekoitkua ole, mutta itkee jostain muusta syystä kuin toiset kuvittelevat. Sillä tavalla teeskenneltyä itkua.
        Oikeastaan minulle on vaikeampi olla nauramatta silloin, jos naurattaa ja itkemättä silloin, jos itkettää kuin saada ne esiin tekona.
        Tuosta sukasta. Jospa se miehesi veli on joskus lainannut sen toisen?

Näyttelijät ovatkin eri maata, harjoittelevat jopa itkemistä. Ehkä hekin ajattelevat jotain hyvin, hyvin surullista ja eikö ala vedet silmistä valumaan.
        Voisihan tuota joskus testata itsekin, vaan kun pääasiassa tuppaa naurattamaan, niin hyvin täytyisi itkusessioon keskittyä, että onnistuisi.
        Joku surullinen tai muuten vain liikuttavan kaunis laulu auttaisi itkun esiin saamisessa.

Mitä ihmettä yksijalkainen olisi meidän vaatehuoneessa kolunnut, en ole ainakaan huomannut hänen siellä käyneen. Voin tietysti leskeltään kysäistä, onko yhtä sukkaa näkynyt.
        Toisaalta meni hankintahintaan, kun olivat äitini tekemät.
        Ja poika joutui kerran lainaamaan tämän kuolleen veljen kalsareita, kun kusta lorotteli housuihinsa heillä kyläillessämme.
        Ehkä unohdan koko jutun ja jatkan niin kuin mitään enb olisi huomannutkaan.
        Vinkkejä mitä yhdellä villasukalla voisi tehdä? Jos kastan sen Mänty-Toluun ja heitän sohvan alle, niin kuin Martat neuvovat, kaikki luulevat, että joulusiivous on nyt tehty.

• hytinäx1
        Ancelina kirjoitti:

Näyttelijät ovatkin eri maata, harjoittelevat jopa itkemistä. Ehkä hekin ajattelevat jotain hyvin, hyvin surullista ja eikö ala vedet silmistä valumaan.
        Voisihan tuota joskus testata itsekin, vaan kun pääasiassa tuppaa naurattamaan, niin hyvin täytyisi itkusessioon keskittyä, että onnistuisi.
        Joku surullinen tai muuten vain liikuttavan kaunis laulu auttaisi itkun esiin saamisessa.

Mitä ihmettä yksijalkainen olisi meidän vaatehuoneessa kolunnut, en ole ainakaan huomannut hänen siellä käyneen. Voin tietysti leskeltään kysäistä, onko yhtä sukkaa näkynyt.
        Toisaalta meni hankintahintaan, kun olivat äitini tekemät.
        Ja poika joutui kerran lainaamaan tämän kuolleen veljen kalsareita, kun kusta lorotteli housuihinsa heillä kyläillessämme.
        Ehkä unohdan koko jutun ja jatkan niin kuin mitään enb olisi huomannutkaan.
        Vinkkejä mitä yhdellä villasukalla voisi tehdä? Jos kastan sen Mänty-Toluun ja heitän sohvan alle, niin kuin Martat neuvovat, kaikki luulevat, että joulusiivous on nyt tehty.

Yhdellä villasukalla voit kenkien ja nahkatakin lankkaushuollon/rasvauksen jälkeen kiillottaa ne. Tulee hienot ja kiiltävät. Voi sinne sukkaan laittaa myös kuumavesipullon. tai sukan kärkeen ommella auton ikkuna raappa niin ei palele kättä kun rappaa ikkunat.

• hytinäx1 kirjoitti:

Yhdellä villasukalla voit kenkien ja nahkatakin lankkaushuollon/rasvauksen jälkeen kiillottaa ne. Tulee hienot ja kiiltävät. Voi sinne sukkaan laittaa myös kuumavesipullon. tai sukan kärkeen ommella auton ikkuna raappa niin ei palele kättä kun rappaa ikkunat.

Kiitos vinkeistä, nyt kävi niin onnellisesti, että tarkistuspenkomisen seurauksena se toinen sukka löytyikin.
        Mutta vastaisen varalta laitan ehdotukset muistiin. Jos vaikka toinen sukka hajoaa, niin silloin niille on käyttöä.

• osaatko-sinä-

Meikä osaa pitää tekohauskaa ,

• eppunormaali

Palstalaisilla luullakseni näytönpaikka näyttää viksummalta, teeskentely näyttää tyhmältä ei tuottane vaikeuksia.

• osaatko-säää-

mä hymyilen tekohymyä,,,,

• En mää mittään teeskentele.

• osaan-näytellä-

mä olen mahtava, paras kaikista,

• osaan-näytellä- kirjoitti:

mä olen mahtava, paras kaikista,

Uskonhan minä vaan haitanneeko tuo kettään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56