Kysymys Vaellusnettiin

iretsök

En itse pääse kirjoittamaan Vaellusnettiin, niin voisiko joku kysyä kysymyksen missä Karhunkierroksen ajan on auto ollut parkissa Rukan päässä. Parkkihalli meinaan on maksullinen. Ja kummalta puolelta kylää bussi Hautajärvelle lähtee?

11

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VirallinenVesiVattu

Hanki virallinen sähköposti niin pääset piiriin mukaan.......

Itse olen ajatellut lähettää mainoksen yrityksille jotka mainostavat vaellusnetin sivuilla. Mainos kertoo siitä että olen Vaellusnetin käyttäjä listalla vaikka minulla ei ole virallista s-postia ja en pääse kirjautuun...... Mainoksessa myös ilmoitan kuluttavani mahdollisimman vähän Vaellusnetissä mainostavien yritysten saranoita.

• ihmettelijätär

Mulle ei vaellusnetti suostunut ilmoittamaan,mikä on se virallinen sähköpostiosoite.
      Eli mikä se on?
      Käytän gmailia enkä halua muita koska toimii mulla.

Eikö se muka ole virallinen???

Mitkä sähköpostiosoitteet on virallisia?
      Olin vuosia vaellusnetissä ilman ongelmia mutta yhtäkkiä vaan sysättiin ulos vaikken ikinä lähettänyt yhtäkään asiatonta viestiä.

• Pärjäile

Sähköposteja löytyy ilmaisena pilvin pimein. Gmailin toiminnasta en tiedä. Ei pitäisi olla vaikeaa ellei joku halua tehdä asiaa itselleen vaikeaksi.

• niks-naks

Jokaisella jolla internet liittymä paitsi prepaid on myöskin operaattorin e-posti mahdollisuus. Siis kaikilla.Se kelpaa.

• Savolain3n

• 169169

Koodi on 169

• Noihmetelläsopii

En edelleenkään ymmärrä miksi gmail ei kelpaa mutta kaupallisten operaattoreiden sähköposti on muka virallinen?????
      Gmail lienee jopa virusturvallisempi...

• eltPerkele

Ja minä en ymmärrä, että mikä ihmeen kaipuu vetää pohtimaan eto asiaa tänne? Kerrasta toiseen. Pohdi täällä jos on pohdittavaa ja jos ei, niin hommaa kymppi rahaa ja pohdi siellä.

• PekkaMetsästäjä
        eltPerkele kirjoitti:

Ja minä en ymmärrä, että mikä ihmeen kaipuu vetää pohtimaan eto asiaa tänne? Kerrasta toiseen. Pohdi täällä jos on pohdittavaa ja jos ei, niin hommaa kymppi rahaa ja pohdi siellä.

Ei vaelluslaatikolla voi asiaa pohtia ettei tule pänniä. Tehokaasti toimii ilmiantajat edelleen, tai mitä enemmän aikaa olleet eläkkeellä nämä tosi oikeet vaeltajat sitä herkemmiksi käyvät.

• wwrettuuvarg

Vaellusnetissä on ilmiantojärjestelmä, joka toimii pyramidiorganisaationa.

• utsjoen_pelimannit

Ei ole tst paljoa nostellut ketjuja sitten loppiaisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2303
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      999
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      860
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    9. 36
      776
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe