En itse pääse kirjoittamaan Vaellusnettiin, niin voisiko joku kysyä kysymyksen missä Karhunkierroksen ajan on auto ollut parkissa Rukan päässä. Parkkihalli meinaan on maksullinen. Ja kummalta puolelta kylää bussi Hautajärvelle lähtee?
Kysymys Vaellusnettiin
11
168
Vastaukset
- VirallinenVesiVattu
Hanki virallinen sähköposti niin pääset piiriin mukaan.......
Itse olen ajatellut lähettää mainoksen yrityksille jotka mainostavat vaellusnetin sivuilla. Mainos kertoo siitä että olen Vaellusnetin käyttäjä listalla vaikka minulla ei ole virallista s-postia ja en pääse kirjautuun...... Mainoksessa myös ilmoitan kuluttavani mahdollisimman vähän Vaellusnetissä mainostavien yritysten saranoita. - ihmettelijätär
Mulle ei vaellusnetti suostunut ilmoittamaan,mikä on se virallinen sähköpostiosoite.
Eli mikä se on?
Käytän gmailia enkä halua muita koska toimii mulla.
Eikö se muka ole virallinen???
Mitkä sähköpostiosoitteet on virallisia?
Olin vuosia vaellusnetissä ilman ongelmia mutta yhtäkkiä vaan sysättiin ulos vaikken ikinä lähettänyt yhtäkään asiatonta viestiä. - Pärjäile
Sähköposteja löytyy ilmaisena pilvin pimein. Gmailin toiminnasta en tiedä. Ei pitäisi olla vaikeaa ellei joku halua tehdä asiaa itselleen vaikeaksi.
- niks-naks
Jokaisella jolla internet liittymä paitsi prepaid on myöskin operaattorin e-posti mahdollisuus. Siis kaikilla.Se kelpaa.
- Savolain3n
Minulla on Savon Kuidun 100-megainen kiinteä valokuitu. Kerrotko minulle miten siihen saa operaattorin sähköpostiosoitteen?
http://www.savonkuitu.fi/fi/Etusivu.html
- 169169
Koodi on 169
- Noihmetelläsopii
En edelleenkään ymmärrä miksi gmail ei kelpaa mutta kaupallisten operaattoreiden sähköposti on muka virallinen?????
Gmail lienee jopa virusturvallisempi...- eltPerkele
Ja minä en ymmärrä, että mikä ihmeen kaipuu vetää pohtimaan eto asiaa tänne? Kerrasta toiseen. Pohdi täällä jos on pohdittavaa ja jos ei, niin hommaa kymppi rahaa ja pohdi siellä.
- PekkaMetsästäjä
eltPerkele kirjoitti:
Ja minä en ymmärrä, että mikä ihmeen kaipuu vetää pohtimaan eto asiaa tänne? Kerrasta toiseen. Pohdi täällä jos on pohdittavaa ja jos ei, niin hommaa kymppi rahaa ja pohdi siellä.
Ei vaelluslaatikolla voi asiaa pohtia ettei tule pänniä. Tehokaasti toimii ilmiantajat edelleen, tai mitä enemmän aikaa olleet eläkkeellä nämä tosi oikeet vaeltajat sitä herkemmiksi käyvät.
- wwrettuuvarg
Vaellusnetissä on ilmiantojärjestelmä, joka toimii pyramidiorganisaationa.
- utsjoen_pelimannit
Ei ole tst paljoa nostellut ketjuja sitten loppiaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384350Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3382184Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071800
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571449Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4821343Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316