Miten kulkee posti Kajaanissa? Viikko sitten paketti laitettu postiin eikä vieläkään näy. Lehtikankaalla muutenkin epäsäännölliset postinjakamisajat.
Postin viivästyminen
4
247
Vastaukset
- turhaansitämaksaaykköstä
Laitoin tässä kirjeen 1.luokan merkillä ja Priority -tarralla varustettuna Ouluun. Olisi pitänyt olla seuraavana päivänä perillä.
Postituspäivä oli maanantai ja kirje meni perille torstaina.
Entinen 2. luokan jakelutahti. - P.Ukki
Kyllä se jouluksi tulee. Muttei ehken juuri täksi jouluksi...
- Anonyymi
Tilasin helmikuussa pientavaraa Kiinasta. Pari kirjelähetystä tuli kolmessa viikossa perille, mutta neljätoista lähetystä ei ole tullut. Tilaaja on ne postittanut ja tilaajan mukaan niitten pitäisi olla kohdemaassa ( Suomessa ) jo maaliskuun puolivälissä. Onko Suomen posti hukannut ne kaikki ? Edellisen kerran tilaukset katosivat Suomen postilakon aikana ja vuosi sitten tammikuussa. Hukkaako Posti tahallaan postilähetyksiä ?
- Anonyymi
Ei kannata laittaa paketteja postin kautta; kestää ja kestää ja saattaa hävitä moneksi viikoksi.
Itse käytän ärräpakettia, matkahuolto toimittaa nopeasti ja turvallisesti perille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693