Otsikko kertookin jo kaiken..
onko MITÄÄN lääkettä, joka ei nostaisi painoa?
Tiedän kyllä varsin hyvin, että se on yksilökohtaista ja varsinkin tää painon nouseminen on sellainen asia, johon moni luulee että voi itse vaikuttaa..
Nyt ensimmäistä kertaa uskon, että eipäs välttämättä voikaan.
Olen siirtynyt ihan järkyttävän paljon enempi terveellisempään elämään ja silti lääkkeiden aloituksen jälkeen paino on korkeammalla kuin koskaan ikinä.. Edes silloin kun en paljoa muuta tehnyt ku maannu sohvalla ja syönyt herkkuja niin ei paino ollut näin korkea.
Melkein 10kg nousu on tullu 2kk aikana.
Onko mulla mitään mahdollisuutta vai yritänkö vaan hyväksyä asian? :(
Onko mitään lääkkeitä jotka ei nosta painoa?
Epätoivoisenepätoivoinen
4
196
Vastaukset
- Marsu32
Zonegran.
- Seap
Kiitos!
- 194
Topiramaatti. Mulla tiputti painoa vähän liikaaki ja nyt paino ei vaan nouse.
- ansku2412
Topimax.lääke vie ruokahalun ja paino tippuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k353767Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501687- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40829Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49781- 39750