Lähdin yli puoli vuotta sitten ulkomaille pois Suomesta, koska en sietänyt Suomen elämää, erityisesti Autismisäätiön takia! Tulehtuneitten välien takia tilanne on repinyt sydämeni haavat ja siksi minun piti piiloutua itseäni muuttamalla ulkomaille uudestaan! Olen Suomessa vain lomalla 1 kuukauden ajaksi! Ne, jotka tietää minusta vielä joitain elämästäni, olisi syytä HELVETILLESTI unohtaa minut kokonaan ja poistaa kaikki tietoni arkistosta 100-prosenttisesti! (tai halventavasti 200 %) Autismisäätiö ei ole puolueeton kuin poliisitkin!
Ja totuus; sukulaiseni on rikas, toisin kuin (veri)viholliseni, joten menkää leipäjonoille!
Miksi olen Autismisäätiön ENTINEN jäsen?
1
86
Vastaukset
- Assipakolainen
Vieläkö kohtalotoveri olet kukomailla? Vaihtoehtoja Suomessakin toki löytyy ja kyllä siellä halutaan huoltapitää, vaikka hallitus on vähentänyt vammaisten tukia. En yhtään ihmettele ratkaisuasi. Suomen uutiset eivät ole todellakaan kehuttavia! http://www.autismiliitto.fi/liitto/ajankohtaista/kannanotot/vammaisfoorumi_ja_hilma-verkosto_vaativat_vammaisten_ja_pitkaaikaissairaiden_turvapaikanhakijoiden_tarvitsemat_palvelut_ja_esteettomat_asumispuitteet_turvattava.2609.news Ei ole meikäläiselläkään mitään haluja palata täältä lämpimästä koleaan kotimaahan. Täällä sentään assikin saa olla oma itsensä (Tosin Viroon assin ei kannata asettua -kokemuksia siitäkin on)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882