Tietääkö joku mitä harjavallankadulle postia vastapäätä rakennetaan tai ylipäätänsä tehdään ku missään ei lue mitään?.
Harjavallankatu
13
185
Vastaukset
- Majoneesimanu
Uusi Hesburger.
- sydäris.lukenu
Onhan siitä ollu lehdessä. Ens vuonna siihen valmistuu kehitysvammasten asuntola.
- sydäris.lukenu
En ny löytäny muuta linkkii ku hankintailmotuksen. Mollin sivuolla haettiin sinne jokuaika sitten jo johtajaa.
http://www.hankintailmoitukset.fi/fi/notice/view/2015-026452/
- ajantasalla
Postia vastapäätä harjavallankadun varteen tehdään uutta hautausmaata. On ollut lehdissä.
- 09909
No juu, on siinä se hautausmaahommakin, mutta siihen entisen lehtitalon viereen tulee kehitysvammasten asuntola niinku joku sanokin. Puita on alettu kaataa jo.
- matumaanallepian
islamistien hautausmaa,toivottavasti rupee pian täyttymään.
- Jussi_Harjavallasta
RTR rakennuttaa siihen pop up raiskaamon.
- Tomppelii
Siihen tulee partalapsille temppeli.
- vittuunmamutjakaikki
Lakatkaa ny vittu jo tunkemasta noita matujuttujanne joka vitun ketjuun!
- voiollahuhukin
mää taas kuulin että raiskausyritys tukikeskus,epäonnistuneen raiskauksen johdosta matulle tullut mielipaha suvaitaan siellä pois.
- a.ahnee
moskeija tietty
- kaikkiharavoimaan
suvakkien sterilointi keskus.
- Jussi_Mieto
RTR:n kerhotilat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221