Elikkäs tilanne on nyt tämä: Olen 15 v. poika. (8.lk keskisarvo 9.41 ) Vanhempien asettamat säännöt ovat aika yliammuttuja (Vai ovatko?) Tässä muutama esimerkki:
-Pelata saan perjantaisin n. 1h
-En ole vieraillu kaverien luona 489 päivään (Kyllä. Pidän kirjaa tästä.)
-Kaupungissa kävin ensimmäistä kertaa yksin 8lk aikana.
-Konetta ei tule ennen kuin olen 17v
-Ensimmäisen puhelimen sain 14v
Tuossa ne, jotka jaksan nyt luetella.
Harrastuksena lenkkeily, pianonsoitto ja lukeminen.
Koulussa ja kotona ei ongelmia.
Hommat teen käskemättäkin. (Kotityöt)
Puhuminen missään muodossa ei auta. (Useampikin kerta on yritetty)
Apuja?
15-Vuotiaan yliammutut säännöt
2
67
Vastaukset
Minäkin olin joskus nuori, ja silloin lahjoin vanhempani nobella. Toimii!
- kohta18v
Säännöt on vähän yliammuttuha kuten sanoit, mutta eipä tolle mitään voi, joillakin on taas toisinpäin että vanhempia ei kiinosta yhtään lastensa menot. Kummankin seurauksena ihan kouluongelmista päihteisiin ja siltä väliltä tai sitten ei mitään.
Odotat että oot 18v ja pääset omaan asuntoon ja voit sitten itse tai seuralaisen kanssa alkaan suuntaamaan elämää omaa suuntaan ja unohtaa tuollaisen lapsuuden jos haluaa.
Itseä melko samanlaisessa tilanteessa auttaa se ajatus että saa sitten myöhemin kasvattaa omat lapset omalla tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719877- 816935
- 286546
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1086309Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436159Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1046047- 635455
- 465206
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on614517- 504130