Elikkäs tilanne on nyt tämä: Olen 15 v. poika. (8.lk keskisarvo 9.41 ) Vanhempien asettamat säännöt ovat aika yliammuttuja (Vai ovatko?) Tässä muutama esimerkki:
-Pelata saan perjantaisin n. 1h
-En ole vieraillu kaverien luona 489 päivään (Kyllä. Pidän kirjaa tästä.)
-Kaupungissa kävin ensimmäistä kertaa yksin 8lk aikana.
-Konetta ei tule ennen kuin olen 17v
-Ensimmäisen puhelimen sain 14v
Tuossa ne, jotka jaksan nyt luetella.
Harrastuksena lenkkeily, pianonsoitto ja lukeminen.
Koulussa ja kotona ei ongelmia.
Hommat teen käskemättäkin. (Kotityöt)
Puhuminen missään muodossa ei auta. (Useampikin kerta on yritetty)
Apuja?
15-Vuotiaan yliammutut säännöt
2
67
Vastaukset
Minäkin olin joskus nuori, ja silloin lahjoin vanhempani nobella. Toimii!
- kohta18v
Säännöt on vähän yliammuttuha kuten sanoit, mutta eipä tolle mitään voi, joillakin on taas toisinpäin että vanhempia ei kiinosta yhtään lastensa menot. Kummankin seurauksena ihan kouluongelmista päihteisiin ja siltä väliltä tai sitten ei mitään.
Odotat että oot 18v ja pääset omaan asuntoon ja voit sitten itse tai seuralaisen kanssa alkaan suuntaamaan elämää omaa suuntaan ja unohtaa tuollaisen lapsuuden jos haluaa.
Itseä melko samanlaisessa tilanteessa auttaa se ajatus että saa sitten myöhemin kasvattaa omat lapset omalla tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096866Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1004537L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa463821TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133220Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281828- 661238
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021205Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551203- 91199
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481160