Elikkäs olen koittanut metsästää kesyhiirtä (tai hiiriä) lemmikiksi. Asun espoossa, ja otin espoolaisiin kasvattajiin yhteyttä, toinen vastasi että nyt ei ole hiiriä, ja toinen ei vastannut olenkaan. Soitin myös eläinkauppoihin, eikä tällä hetkellä ollut yhtään tarjolla ( faunattaressa oli, mutta myivät vain 3 laumassa, hinnaksi olisi tullut yli 110 euroa).
Osaako ketään ehdottaa mistä saisin espoon aluuelta hiiren?
Olen laittanut parille palstalle ilmoituksen, muttei ole mitään kuulunut.
Mulla on asumus ja tarvikkeet kaikki valmiina. Kokemusta monenlaisita jyrsijöistä on paljon. :)
Hiirtä vailla
Kankainenko
1
89
Vastaukset
- Sedä
Kannattaa kysellä vähän kauempanakin asuvilta kasvattajilta :) Facebookin kesyhiiret-ryhmässä on ainakin jatkuvasti ilmoituksia poikasista. Älytön hinta kyllä faunattaren hiirillä :O Mutta vähintään kolmen porukoissa naaraita kannattaa pitää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996