Hiirtä vailla

Kankainenko

Elikkäs olen koittanut metsästää kesyhiirtä (tai hiiriä) lemmikiksi. Asun espoossa, ja otin espoolaisiin kasvattajiin yhteyttä, toinen vastasi että nyt ei ole hiiriä, ja toinen ei vastannut olenkaan. Soitin myös eläinkauppoihin, eikä tällä hetkellä ollut yhtään tarjolla ( faunattaressa oli, mutta myivät vain 3 laumassa, hinnaksi olisi tullut yli 110 euroa).

Osaako ketään ehdottaa mistä saisin espoon aluuelta hiiren?

Olen laittanut parille palstalle ilmoituksen, muttei ole mitään kuulunut.

Mulla on asumus ja tarvikkeet kaikki valmiina. Kokemusta monenlaisita jyrsijöistä on paljon. :)

1

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sedä

Kannattaa kysellä vähän kauempanakin asuvilta kasvattajilta :) Facebookin kesyhiiret-ryhmässä on ainakin jatkuvasti ilmoituksia poikasista. Älytön hinta kyllä faunattaren hiirillä :O Mutta vähintään kolmen porukoissa naaraita kannattaa pitää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2518
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2402
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      18
      1899
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1702
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1662
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      925
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      847
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      797
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      36
      787
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe