Tekniikan Maailma uutisoi Saabin uusista malleista

SeOikeaSaabbisti

Ja toteaa mm. "NEVS:in mahdollisuudet ovat nyt aivan toisenlaiset kuin ennen, kun kumppanina on 3,7 miljoonaa autoa vuodessa valmistava Dongfeng Motors. NEVS tutkii jopa mahdollisuuksia kehittää autoja kiinalaisille, jolloin voitaisiin jakaa kehitys- ja perusrakennekustannuksia. Lisäksi Dongfeng omistaa 14 prosenttia PSA Peugeot Citroënista, ja sillä on pääsy heidän teknologiaansa".

http://tekniikanmaailma.fi/autot/saabin-tulevaisuuden-mallit/

TM toteaa myös että : "Saab voidaan hyvällä syyllä nimetä automerkiksi, joka ei halunnut kuolla. Aina kun kaikki ovat varmoja, että nyt Saabin saaga on päättynyt, tapahtuu jokin yllättävä käänne. Raju alamäki alkoi viisi vuotta sitten, kun General Motors päätti luopua monesta automerkistä ollessaan konkurssin partaalla".

10

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ISSV

      Nyt on kunnon eväät, eiköhän näillä muutama kulkine synny.

    • SSAB1

      TM tietää autoasioista eikä kirjoita potaskaa.

    • Saaabbisti

      Eihän täällä meinaa saada suunvuoroa kun on niin kiihkeetä keskustelua uusista Saab malleista.
      Saab on tällähetkellä suosituin automerkki suomi24h sivuilla !

    • Saaabbisti

      Nyt Saabilla on kunnon omistajat, rahaa on niin ettei paskalle taivu.

      • Saabistit-Ry

        Tämä oli hyvä uutinen. Ja tulihan jo ensimmäinen suurtilauskin. Ei muuta kuin täysillä eteenpäin.


    • Black-Saabbath

      Saabin tulevaisuus on turvattu. Eläköön, eläköön, eläköön ! Heja heja heja Sverige !

      • Uteliasvaan

        Kerrotlo vielä miten?


    • pessimistieipetykoskaan

      hyvä jos saabia aletaan taas tekemään .kunhan taas ei hurmoksissa juhliessaan taas mene hommet mönkään.itse harasta vanhoja ja luotettavia alkuperäis saad malleja.no toivotaan että nyt onnistuisi saab yrityksissään.

    • Saaabbisti

      No on täsä niitä uusia koslia jo odoteltukin. Niin että jo oli aikakin. Että vuoden päästä ajellaan sähköSaabilla.

      • Nokivasara

        Kuten sanottua niin diesel automaatilla olis meikäläisen mieleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe