Peltipoliiseja Vierumäellä

Joopajoopajoo63

Lahti-Heinola 4. tie tiistaina 15.12 automaattisen siirrettävän peltipoliisivolkkarinne kulmassa Vierumäen kohdalla välähti. Ajoin "tietyö-kohtaa" kohtaa ohi 3 kertaa, motarilla 2 kaistaa menoväylää, hämärät 80 ja 60 nopeusrajoitukset avoimen selkeällä menoväylällä!? Työkonekin pientareelle oli tuotu, päivällä kyllä työntekijöitä ei näkynyt eivätkä koneet liikkuneet. Niin ja Lahden suuntaan, kas kas kummaa, aivan 100% vastaava kattaus parin kilometrin päässä Lahden suuntaan, siis toiseen motarin suuntaan. Tähänkö on tultu, poliisi lavastaa sakkorysiä!! Selityshän teillä tottakai ja tarkistettuna on, pulinat pois, sehän on selvä. Noh, illalla 60 lätkät oli kaadettu, kameramaija kai lähti välllä hyvinansaitulle yöunelle, huomenna sit taas uusiksi. Tulen olemaan ehkäpä 2-3000 € köyhempi, hämärien nopeusrajoituskilpien minulta huomioimatta jääminen suoralla avoimella motarilla maksoi 3 viikon työni. Eipä huvita juuri töihin mennä, ei ainakaan mitään kuntatyönantajalleni hyödyllistä tehdä. Täytyypä tarkailla, tuleeko vastaani poliisien sukulaisia.

Otan itselleni samat oikeudet kuin teillä. Olempa ollut tyhmä, kun olen elänyt Suomen lakeja kunnioittaen jo 52 vuotta, huiputtaa ja valehdella siis saa.

Hävetkää Poliisit.

8

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimamamumamumamumamu

Jumalauta poliisi siis kerää veroa lavastaen tienkorjauspaikkoja! Poliisi siis valehtelee kansalle, missä Suomessa me nykyään elämme?

• HannesViimala

Ihan oikein että joku valvoo sitä kohtaa. Näkyvät ja selkeät rajoitusmerkit jos näkö ei ole ihan nolla. Kuljettajat ei paljoakaan välitä noista nopeusrajoituksista ja toiset ohittelee niissäkin paikoissa joissa toinen kaista on merkillä suljettu. Ei siinä mitään, se tulee vain vähän kalliimmaksi se reissu. Priorisointikysymys.

• Mielestäni peltipoliisin yläpuolella pitäisi olla nopeusliikennemerkki, tietäisi mitä sai ajaa! Muuten olet epävarma, mikä nopeus oli!

• poliisitonystäviä

Osanottoni, voin vain kuvitella kuinka paljon tuon jälkeen huvittaa mennä töihin. Tässä valtiossa saa muuten pahoinpidellä kanssaihmistä aika pahasti muutaman tonnin hinnasta.

Olen tuosta monesti ajanut ja ihmetellyt älytöntä nopeusrajoitusta silloin kun työmiehet ei ole hommissa. Lähes kaikki ajaa tuossa hiljaisena aikana reilua ylinopeutta ihan vain maalaisjärkeen perustuen. Itseltänikin ois varmaan kortti lähtenyt...

• sakottuli

valtio tarvii pikaisesti lisätuloja, motarin sakkorysä on antoisa tulonlähde.

• RiskirajoillaAjelija

Paljonko pienin sakko nykyään on, tietkääkö kukaan?

• EiVarmaTietoa

Oisko 170€.

• nytmaksamaan

Valtio tarvitsee rahaa paljon matujen elättämiseen, joten, Kansalaiset maksamaan aina vaan enemmän ja jokapaikassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2057
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1812
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1501
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1010
    Aihe