Mistä 2000 euroa lainaa?

Kepele

Joudun ottamaan 2000 euroa lainaa, jotta saan etuhampaaseen implantin. Pystyn maksamaan takaisin n. 100 euroa/kk, eli parissa vuodessa pystyisin maksamaan koko lainan pois. Onko teillä omakohtaisia kokemuksia, mistä kannattaisi ottaa laina?

Hammaslääkärille ei ole mahdollista maksaa osissa. Luottotiedot on kunnossa. Vakuuksia tai omaisuutta ei ole.Tulot ovat työkyvyttömyyseläkkeen takia säännölliset. Pankistani tuskin saan lainaa, kun opintolainaani en pystynyt aikoinaan maksamaan normaalisti sairauden takia.

Käytän nettiä kirjastossa, joten en pysty tuntikausia etsimään ja vertailemaan vaihtoehtoja. Olen kiitollinen, jos joku viitsii neuvoa minua.

17

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gkhkykjykjk

Eikö tuollaisia hammasjuttuja hoideta ollenkaan julkisella puolella? Saisit silloin toimeentulotukea.

• rtyuiopiofvghj

Kannattaa ottaa halpakorkoinen pitkäaikainen laina www.lainahaku.com

• Laamakuiskaaja

Implantteja ei tehdä julkisella puolella. Kysy muilta hammaslääkäreiltä osamaksuvaihtoehtoa, jotkut tarjoavat sellaista.

Lainaa ei kannata ottaa muualta kuin pankista, muualta otetuissa on korot yleensä sellaisia että satasen kuukausilyhennys menee suurelta osin korkoihin ja kahden vuoden jälkeen maksettavaa voi olla edelleen nelinumeroinen määrä.

Pystytkö kiristämään talouttasi sen verran että säästäisit 200€/kk? Silloin saisit rahan kokoon kymmenessä kuukaudessa. Implantin asennus on kaksivaiheinen, hampaan poiston jälkeen ien saa parantua 5-6 kk, sitten asennetaan keinojuuri. Juuri saa luutua kiinni 5-6 kk, sitten vasta asennetaan kruunu. Yleensä juuren ja kruunun asennukset maksetaan erikseen, koko summan ei tarvitse olla kasassa juuren istuttamisessa.

• sotereformiaodotellen

Aika monessa hammashoitopaikoissa on mahdollisuus hakea rahoitus. Rahoittaja on Santander, Resurs bank ym, eli samat jotka myöntävät lainaa suoraankin. Oletko kokeillut hakea lainaa tuollaisista, tai sosiaalista luottoa voisi ehkä saada. Luottokortti voisi kai myös olla mahdollinen tapa maksaa. se on halvempi kuin nuo Resurs bankit. Vaihtoehto olisi kai sitten kevytsilta, joka kestää ainakin jonkin aikaa kunhan muistaa varoa ettei pure mitään kovaa.

• 9-6

Jos aloittajan maksukyky on 100€/kk niin voi olla vaikeaa saada luottokorttia tai noita muita maksuvaihtoehtoja. Pankkilainassa voisi henkilötakaaja auttaa.

• jiffi

Älä sorru noihin lainankilpailutuspalveluihin, ne keräävät yhteys- ja taloustietoja ja myyvät niitä eteenpäin.

• legotkuntoon

JUU.Ei takuulla saa muita tarjouksia kuin noita tililuottoja joissa korko hipoo 100%. Hae mieluummin suoraan jostakin Ellos, Halens tai Credigoesim, ellet saa pankkilainaa. Takuu-Säätiöllä on myös pikavippitoimintaa nykyään,mutta ne voivat arvioida sun maksukykysi liian huonoksi

• Takuu-Säätiö ei myönnä mitään pikavippejä!

• vvelho

• rejrjgfrjgjrjgr5g

Onko omassa kunnassasi mahdollista saada kunnan sosiaalista luottoa, joka on lähes korotonta?

• Vinkkari

Voisit hakea avustusta säätiöiltä. Vastaus voi viipyä kuukausia, mutta kannattaa yrittää.

• pitästöitätehdä

mun pitäisi saada joltain tonni lainaksi autonkorjaukseen,tarvin sitä elinkeinoon...voisiko joku lainata sovitaan maksuerät

• Vaihda_hommaa

Kun elinkeinosta ei näytä jäävän sen vertaa rahaa, että voisit maksaa autonkorjauksen, kannattaa vaihtaa duunia.

• v_2275

Löysin sivun missä pystyy vertailemaan eri pankkien lainoja ja sivulta näkee mistä saa halvimman lainan, kun laittaa lainasumman ja laina-ajan. www.vertaaensin.fi/laina, sieltä näkee myös todellisen vuosikoron ja kaikki muut kulut, eikä se sivu ainakaan kerää mitään yhteystietoja

• tadaahhhhh

Pitääx sen olla justiinsa implantti? Tekohampaan voi tehdä myös itse, eikä mee montaa euroa:
      https://www.youtube.com/watch?v=W72CVBqArjI

Muovia vaikka tuolta:
      http://www.spelektroniikka.fi/tuotteet/hammasrattaat-hihnapyorat-potkurit-polymorfit-coolmorph/polymorfi-polymorph-polycaprolactone-pcl-rakeet-101521

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe