Kannattaako välittää koodista jos kuitenkaan ei varoitusvalo pala ja kaikki tuntuu perstuntumalla olevan okei
vikakoodi mutta ei varoitusvaloa
6
142
Vastaukset
- kulli10
tarkasta toimiiko valo yleensäkään, virta päälle pitäisi palaa hetken moottorinkuva keltainen valo
- vikanen
Näkyy virrat päälle laittaessa kummatkin varoitusvalot
- salaperäistä
Mihinkä se koodi ny sit viittaa? Tai mikä numero on?
- OBDeekax
Halpa palikka ja android-appsi selvittäisivät paljon: minullakin paloi kauan moottorikuvake ja tuli anti-pollution faultia.
Kännykkään sai koodit P0172 JA P0123.
Torque-ohjelma poisti ne ja sammutti check enginen..ei ole vielä tullut uutta koodia. - 24rekvalo
katso ohjekirjasta se koodi.voi olla helposti itsekkin korjattava vika jos koodi häiritsee.voi olla tosin vakavampaakin ja kalliimpaakin jos et korjaa ajoissa
- RMB
On aina muistettava, että merkkivalon syttyminen on oire jostakin. Tämä on lähtökohta. Se, mitä itse voi tehdä ilman OBD-testauspalikkaa, katsomalla onko neste- ja öljytaso ok. eikä vuotoja moottorissa ole. Kuuntelemalla ettei moottorin käynnissä ole outoja ääniä eikä nykimistä ajaessa.
On mahdollista, että virhetilanne ollut vain hetkellinen. Yleensä jokin polttoaineen syöttöhäiriö. Jos ei ole mitään oireita, ei tarvitse olla huolissaan. Vikakoodi jää muistiin, jonka voi ennen katsastusta, käydä lukemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086