Millainen paikka on asua? Onko töitä? Mites onko palvelut kunnossa?
millainen paikka asua?
10
176
Vastaukset
- blackstaar
Paratiisi
- valtalainen
Harjavalta on suonen työpaikkaomavaraisin kunta 300%. Vaan on täällä silti työttömiäkin kun moni käy täällä töissä muualta. Asunnot on halpoja liikuntamahdollisuudet hyvät. Kauppoja vähän, mutta ihan ok pikkupaikkakunta tämä on.
- tarkkana
Oikea prosentti on n.130!
- valtalainen
tarkkana kirjoitti:
Oikea prosentti on n.130!
Olet oikeassa. Anteeksi, muistin väärin. 130% on oikea.
- kuhaonpalovakuutus
satalinnasta ja sen ympäristöstä saa asuntoja lähes ilmaiseksi,ei paljon kysyntää.haravointi talkoisiinkin saa väkeä.
- pitäkäähyvänänne
Olin käärme paratiisissanne.
Siks muutin kauaskauas puis.
- poriinraiskaamaan
hyvä paikka tänne on tullut kaukaisilta mailta satoja itämaan tietäjiä asumaan tänäkin vuonna.töitäkin on rottien ja luteiden paskojen siivousta.palvelut toimii kaikki röörit hoonataan halusit tai et.
- hampumätä
ennen oli ennen, nyt on nyt kiitos kaariesmaan
- Sawihjk
Kamala paikka asua, ihmiset ovat tosi inhottavia, on paljon häiriköintiä, kyttäämistä, puuttumista toisten elämään. Itse muutin pois, ei jäänyt ikävää.
- Anonyymi
Hyvä paikkahan tämä on asua. Tietysti olisi vielä parempi, jos saataisiin nuo tänne pesiytyneet päihde porukat lähetettyä takaisin sinne mistä ovat tulleetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043