Ei riitä, että on ongelmia ketjun kanssa.
Ei riitä, että on ongelmia automaattilootan kanssa.
Ei riitä, että on ongelmia päästöjen kanssa.
Ei riitä, että on ongelmia yleisen luotettavuuden kanssa.
Nyt auto vielä palaa ja räjähtelee:
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201511220170953_v0.shtml
onneton vag kippa paloi ja räjähteli
8
67
Vastaukset
- vepsukkaine
irvokkailta skeidamobiileilta voi odottaa ihan mitätahansa. onhan näitä nähty jopa nosturin nokassa killumassa ilmassa.
- noaudi
Lue nyt se uutinen jos osaat, Audin esilämmityksestähän siinä kirjoitetaan.
- xd-tyyppi
noaudi kirjoitti:
Lue nyt se uutinen jos osaat, Audin esilämmityksestähän siinä kirjoitetaan.
skeidistithä luulee et skeida on audi :))) Lol
- palaakose
Täältä löytyy lisää
https://www.google.fi/search?q=toyota burning&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjX8fz2g-HJAhVMCSwKHdF8CKwQsAQIGQ&biw=1519&bih=734&dpr=0.9
ja täällä koko rivinllinen
https://www.google.fi/search?q=toyota burning&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjX8fz2g-HJAhVMCSwKHdF8CKwQsAQIGQ&biw=1519&bih=734&dpr=0.9#tbm=isch&q=burning mercedes - skozdaaaaaaaaaaa
Ekana skozdan viat vie rahat ja sitten vielä hengen.
räjähtelevä itäkippa... voiko enää hirveämpää röykytintä olla???
- yök-yök
karmeita kapistuksia, kertakaikkiaan
- skeida-waagenit
On kyllä auton irvikuvia nämä kaalikippaset. Nauraahan niille naurismaan aidatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437