ihan mitä vaan töitä

töitähaetaan

eli kaunis nuori nainen hakee mitä vaan töitä helsingissä :) onko sinulla jotain mielessä?

12

295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työnantaja

On eli täältä löytyy...
      Yhteystietosi?

• töitähaetaan

kertoisitko hieman työstä?

• easy-money

Yksi yö kanssani ja saat 600 euroa.

• Opportunity_2016

Mulla voisi olla sulle mielenkiintoinen homma, jos sä olet fiksu ja filmaattinen. Laita viestiä osoitteeseen [email protected]

• eläny

Kaunis nuori nainen -et ole enää kauaa kovin kaunis, jos et harkitse jotain toista työuraa. Ensin homma syö sielusi ja sitten se näkyy myös ulos päin.

• jasmintoskala

Hei!

Minulla olisi sinulle töitä tiedossa, jota pystyt tekemään vaikka kotoa käsin.

Laita meiliä tulemaan, mikäli kiinnostaa.

[email protected]

• Myyntityötä

Löytyisi myyntityötä provisiopalkalla. Voi tehdä oman tyylin ja tahdin mukaan joko sivutuloja ja löytyy hyvät mahdollisuudet kokopäivätyöhön. Laita viestiä [email protected] jos kiinnostaa.

• jories

hyvin toimeentuleva herrasmies helsingistä etsii neitiseuraa. ota yhteyttä. [email protected]

• KamppiinTulossa

Osaatko hieroa rentouttavasti? Työmatkalaisen paikat on vähän tukossa.

• Viisaudenetsijä

Olen nuori herrasmies ja voin ehkä auttaa sinua löytämään helppoa työtä. Työ on täysin laillista, Eli jos kirjoitat minulle: [email protected]

• AnuAvon

Kauneuskonsultti töitä tarjolla, voit aloittaa heti. Ota pian yhteyttä [email protected]

• tässähäse

puhelinmyyntiä löytyy..ani niin :hienostuneesti.:asikasneuvottelija..:D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe