eli kaunis nuori nainen hakee mitä vaan töitä helsingissä :) onko sinulla jotain mielessä?
ihan mitä vaan töitä
12
256
Vastaukset
- työnantaja
On eli täältä löytyy...
Yhteystietosi?- töitähaetaan
kertoisitko hieman työstä?
- easy-money
Yksi yö kanssani ja saat 600 euroa.
- Opportunity_2016
Mulla voisi olla sulle mielenkiintoinen homma, jos sä olet fiksu ja filmaattinen. Laita viestiä osoitteeseen [email protected]
- eläny
Kaunis nuori nainen -et ole enää kauaa kovin kaunis, jos et harkitse jotain toista työuraa. Ensin homma syö sielusi ja sitten se näkyy myös ulos päin.
- jasmintoskala
Hei!
Minulla olisi sinulle töitä tiedossa, jota pystyt tekemään vaikka kotoa käsin.
Laita meiliä tulemaan, mikäli kiinnostaa.
[email protected] - Myyntityötä
Löytyisi myyntityötä provisiopalkalla. Voi tehdä oman tyylin ja tahdin mukaan joko sivutuloja ja löytyy hyvät mahdollisuudet kokopäivätyöhön. Laita viestiä [email protected] jos kiinnostaa.
- jories
hyvin toimeentuleva herrasmies helsingistä etsii neitiseuraa. ota yhteyttä. [email protected]
- KamppiinTulossa
Osaatko hieroa rentouttavasti? Työmatkalaisen paikat on vähän tukossa.
- Viisaudenetsijä
Olen nuori herrasmies ja voin ehkä auttaa sinua löytämään helppoa työtä. Työ on täysin laillista, Eli jos kirjoitat minulle: [email protected]
- AnuAvon
Kauneuskonsultti töitä tarjolla, voit aloittaa heti. Ota pian yhteyttä [email protected]
- tässähäse
puhelinmyyntiä löytyy..ani niin :hienostuneesti.:asikasneuvottelija..:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010530Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523625Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543401- 652917
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2232290- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252063Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221506Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396