eli kaunis nuori nainen hakee mitä vaan töitä helsingissä :) onko sinulla jotain mielessä?
ihan mitä vaan töitä
12
295
Vastaukset
- työnantaja
On eli täältä löytyy...
Yhteystietosi?- töitähaetaan
kertoisitko hieman työstä?
- easy-money
Yksi yö kanssani ja saat 600 euroa.
- Opportunity_2016
Mulla voisi olla sulle mielenkiintoinen homma, jos sä olet fiksu ja filmaattinen. Laita viestiä osoitteeseen [email protected]
- eläny
Kaunis nuori nainen -et ole enää kauaa kovin kaunis, jos et harkitse jotain toista työuraa. Ensin homma syö sielusi ja sitten se näkyy myös ulos päin.
- jasmintoskala
Hei!
Minulla olisi sinulle töitä tiedossa, jota pystyt tekemään vaikka kotoa käsin.
Laita meiliä tulemaan, mikäli kiinnostaa.
[email protected] - Myyntityötä
Löytyisi myyntityötä provisiopalkalla. Voi tehdä oman tyylin ja tahdin mukaan joko sivutuloja ja löytyy hyvät mahdollisuudet kokopäivätyöhön. Laita viestiä [email protected] jos kiinnostaa.
- jories
hyvin toimeentuleva herrasmies helsingistä etsii neitiseuraa. ota yhteyttä. [email protected]
- KamppiinTulossa
Osaatko hieroa rentouttavasti? Työmatkalaisen paikat on vähän tukossa.
- Viisaudenetsijä
Olen nuori herrasmies ja voin ehkä auttaa sinua löytämään helppoa työtä. Työ on täysin laillista, Eli jos kirjoitat minulle: [email protected]
- AnuAvon
Kauneuskonsultti töitä tarjolla, voit aloittaa heti. Ota pian yhteyttä [email protected]
- tässähäse
puhelinmyyntiä löytyy..ani niin :hienostuneesti.:asikasneuvottelija..:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720