eli kaunis nuori nainen hakee mitä vaan töitä helsingissä :) onko sinulla jotain mielessä?
ihan mitä vaan töitä
12
301
Vastaukset
- työnantaja
On eli täältä löytyy...
Yhteystietosi?- töitähaetaan
kertoisitko hieman työstä?
- easy-money
Yksi yö kanssani ja saat 600 euroa.
- Opportunity_2016
Mulla voisi olla sulle mielenkiintoinen homma, jos sä olet fiksu ja filmaattinen. Laita viestiä osoitteeseen [email protected]
- eläny
Kaunis nuori nainen -et ole enää kauaa kovin kaunis, jos et harkitse jotain toista työuraa. Ensin homma syö sielusi ja sitten se näkyy myös ulos päin.
- jasmintoskala
Hei!
Minulla olisi sinulle töitä tiedossa, jota pystyt tekemään vaikka kotoa käsin.
Laita meiliä tulemaan, mikäli kiinnostaa.
[email protected] - Myyntityötä
Löytyisi myyntityötä provisiopalkalla. Voi tehdä oman tyylin ja tahdin mukaan joko sivutuloja ja löytyy hyvät mahdollisuudet kokopäivätyöhön. Laita viestiä [email protected] jos kiinnostaa.
- jories
hyvin toimeentuleva herrasmies helsingistä etsii neitiseuraa. ota yhteyttä. [email protected]
- KamppiinTulossa
Osaatko hieroa rentouttavasti? Työmatkalaisen paikat on vähän tukossa.
- Viisaudenetsijä
Olen nuori herrasmies ja voin ehkä auttaa sinua löytämään helppoa työtä. Työ on täysin laillista, Eli jos kirjoitat minulle: [email protected]
- AnuAvon
Kauneuskonsultti töitä tarjolla, voit aloittaa heti. Ota pian yhteyttä [email protected]
- tässähäse
puhelinmyyntiä löytyy..ani niin :hienostuneesti.:asikasneuvottelija..:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863601
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683082On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271789- 351745
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601658