Olin zättimässä perjantai-iltana kyselemässä oliko joku vakkareista lähdössä baariin istumaan iltaa kanssani lauantaina. Noo sieltä sit yx vakkareista suostu kun hän oli itekki menos baareja kiertämään. Lauantai ilta saapui ja lähdin linja-autolla keskustaan, kun sieltä löytyi enemmän baareja kuin tuppukylästäni. Textailin vakkarille missä hän on ja miten hänet löytää. No hän oli jo ehtinyt baariin nimeltä Woodoo, joten lähdin sitä sitten
etsimään. Kuulin veljeltä että se sijaitsee aseman läheisyydessä ja tiedossani oli katu missä sijaitsee joten löysin sen nopiasti. Saavuin kyseiseen baariin ja pääsylipun maksoin ja sain takkini narikkaan. Sen jälkeen kävelin itse baarin puolelle ja löysin aika nopeasti vakkarin yksinään istuskelemassa. Hain Oluen itselleni ja liityin hänen seuraansa.
Pale: Terve.
Vakkari: Terveppä terve.
Pale: Mikäs on nimesi?
Vakkari: Nimeni on niinku zätissäki niin Madeleine.
Pale: Sehän on todella hieno nimi.
Madeleine: Tsih...juu.
Pale: Tää on vasta mulle toinen kerta ku käyn näin baarissa tai baareja kiertään.
Madeleine: No millos olit sit viimex.
Pale: Oli siitä jokunen kuukausi, kun luokan kaa käväsin.
Madeleine: Vais nii. No mentäiskös tanssahteleen?
Pale: Mikäpäs siinä.
Menimme tanssahtelemaan ja katselin siinä Madeleinea jaloista aloittaen aina ylös asti. Että hän oli sitten kauniin näköinen. Tanssin jälkeen lähdimme ottamaan toiset oluset ja siirryimme pöytään jutusteleen lisää.
Madeleine: Siehän tanssit oikeen loistavasti. Oletkos käyny tanssikursseja?
Pale: En pahemmin :)
Madeleine: No aika hyvin kuitenki ilman mittää kursseja mut minäpä voisinki antaa hiukan tanssiopetusta.
Pale: Noo katellaas täsä.
Madeleine: Eikä katota ku nyt mennään meille ja siellä aloitetaan tämä tanssiopetus.
Pale: Selvä.
Lähdimme baarista jatkoille kohti Madeleinen kämppää joka sijaitsi ihan kävelykadun tuntumassa. Kolmas zättivakkareista tuli baarin portaalla vastaan.
Vakkari: Kato Kato. Onx se Pale ja Madeleine?
Madeleine: Juu ollaan myö. Me nimittäin ollaan menos mun luokse "tanssiopetukseen" ;)
Vakkari: Vais sillee, no pitääkäähä hauskaa kahdelleen.
Madeleine: Tottakait.
Lähdimme käveleen...saavuimme vihdoin ja viimein Madeleinen tuttujen kyselyistä. Madeleine otti takkini sekä lakkini ja laitto ne naulakkoon. Madeleine otti kädestäni kiinni ja kävelimme kohti parkettia. Madeleine napsautti musiikin päälle ja sieltä alkoi tulemaan tiukempaa tanssimusiikkia. Aloitimme siinä tanssahteleen ja madeleine kertoi miten askelia pitäisi ottaa ja vaihto sitten vähän ajan päästä vähän rauhallisempaan tanssimusaan joka sopi hitaasti tanssijoille. Sitten vielä alettiin svengaamaan siinä lopuksi ja sitten ku ei enää jaksettu niin lysähdimme sohvalle.
Pale: Kiitoksia tästä tanssitunnista. Olen vähä poikki tosta että sopiiko jos levähdän ennen kun lähden?
Madeleine: Sopiihan se ;)
Madeleine kävi laittamassa saunan lämpiämään mieli pullollaan taka-ajatuksia. Tämän jälkeen minä olin sulkenut silmäni kaikelta ja en huomannut mitään kun madeleine tuli ja otti minun sukkia sekä työnsi lahkeitani poijes hieroen minun jalkojani. Aukaisin silmäni ja tämä hierominen tuntui hyvältä ja madeleine sai hierottua minun jalkani sekä sanoi että sauna olisi kohta valmiina, että tulisinko mukaan? No "tottakait" vastasin hänen korvaansa ja aloin suudella häntä kaulalta ja sekös alkoi kiihottaa madeleinea. Madeleine otti paitaani poijes suudellen minua suulleni ja irrottaen housujani, joista sitten ilmaantuisi leikkikalu
madeleinelle.
Madeleine otti siitä vierestä piiskan ja sillä läimäytti ilmaa ja sanoi että nyt meet tonne sänkyyn makoilemaan. Tottelin ja alastomana painuin hänen sänkyynsä kun madeleine otti kaapistansa sitomisvälineet. Hän sitoi ensin minun käteni pehmusteisilla käsiraudoilla. ja tämän jälkeen hän laittoi pallositeen minun suuhuni. Hän alkoi imemään kaluani kiivaassa tahdissa ja minulla meinasi aika nopiaan jo laueta ja sehän laukesi. Madeleine otti piiskan ja hellästi alkoi piiskata äsköisestä tuhmuudestani. Yritin koko ajan karkuun mutta paljoakaan en päässyt kun olin käsistäni sidottu.
Piiskauksen jälkeen Madeleine otti narua ja köytti minun jalat sängyn toisiin kaiteisiin ja kiljaisi että jokohan olisit jo siinä aisoissa. Hän vielä antoi muutaman piiskan iskun ja alkoi tämän jälkeen ratsastaan. Hän kiljaisi kun kaluni seivästi hänet. Madeleine ratsasti niin lujaa ja rajusti että saimme molemmat orgasmeja moneen kertaan ja nautin siitä tilanteesta.
Madeleine irrotti minut siteistä ja menimme yhdessä saunaan. Saunassa suutelimme ja puhuimme samalla.
Madeleine: Sie olit aika hyvä tossa sängyssäni...pitääpä antaa vähän lisääki tanssitunteja.
Pale: No kiva kuulla ja täytyypä tämä osoite pitää mielessä.
Saunoimme ja menimme suihkuun. Pesimme molemmilta selät ja itsemme perusteellisemmin. Kuivasimme toisemme ja pukeuduimme kylpytakkeihin sekä lähdimme iltapalan tekoon. Ulko-oven
kello pirahti ja madeleine päästi sisään tulijan kohta sitten ovikello soi ja madeleine meni
aukaiseen. No Vakkariha siellä oli ja madeleine päästi sisään.
Vakkari: Vai että tälläset tanssioppitunnit ollu täällä.
Madeleine: Tsih...juu kyllä on ollut vahinko ettet ehtinynnä mukaan. Mut mehä voitais zätissä pelleillä hiukan...heh ;)
Vakkari: No mikäs siinä heh ;)
Me kaikki kolme menimme zättiin ja söimme samalla iltapalaa. Siellä zätissä oli muitakin vakkareita paikalla ja ihmetteli näkyä kun kolme ihmistä oli samas paikassa samalla koneella zättimässä. Siinä sit vähän aikaa poristuamme nukahdin ja madeleine sekä vakkari (=tyttö) huomasi tämän ja sulkivat zätin vähäx aikaa ja tulivat minun lähelleni. He ottivat minut ja kantoivat minut sängylle,
jossa he riisuivat minulta kylpytakkini. He sitoivat minut tämän jälkeen X-asentoon. Vakkari aloitti minun kaluni imuttamisen. Madeleine alkoi nuolemaan minun rintojani ja rintakarvojani. Aloin virkoamaan tähän ja sen jälkeen vakkareista toinen lopetti imemisen ja
madeleine aloitti piiskaamisen. Tämän jälkeen hän aloitti ratsastuksen riisuttuaan oman kylpytakkinsa.
Vakkari aloitti riisumaan itseään tiukoistaan farkuistaan ja upean näköisestä paidastaan. Näiden alta paljastui rintsikat ja alushousut jotka olivat vakkarin alla kastuneet kalun intohimoisesta nuolemisesta. Saimme molemmat madeleine ja minä monet ihanat orgasmit ja tuli vakkarin vuoro. Vakkari asettui minun pään päälle jotta sain nuoltua hänen pillunsa joka oli kiihottavissa nesteissä. Tämän jälkeen hän alkoi suutelemaan ja nuolemaan minua kaulalta kohti kalua.
Hän imi kaluani vähäsen ja sen jälkeen hän asettui niin että kaluni seivästi hänet ja hän aloitti ratsastuksen. Sänky natisi ja rutisi koko ajan joka paikasta, minä sen sijaan nautin tästä ja aloin kohta ilmoitteleen sen minkä pystyin että olisin kohta laukeamassa. Hän vielä rynkytti vähän aikaa ja laukesimme molemmat yhtä aikaa. Huohotimme molemmat siinä ja vakkari nousi pois. Madeleine ja Vakkari irroitti minut ja menimme kaikki kolme suihkuun pesemään eritteemme. Menimme pesun jälkeen kaikki kolme nukkumaan ja huomasin herääväni sängystäni aamulla baarin pääsylippu kädessäni ja kainalossani pari tyttöä nukkumassa...
Baari-ilta (uutuus tarina)
7
3013
Vastaukset
- hih
huh!
- paljastuit
onko kuinka yleistä, että omia sepustuksiasi huhhittelet, varsinaisen juttusi olit lähettänyt nettiin 23:46 ja HUH HIH juttusi 4 minuuttia myöhemmin, ei kukaan, itseäsi lukuunottamatta ehtinyt lukea ja vastata, eli antaa kommentteja. Ensi kerralla odota vaikka puoli tuntia, ennenkuin "arvostelet" omiasi "ulkopuolisena".
Vai kaduttiko koko lähettämäsi juttu vai miksi ??? - Pale
paljastuit kirjoitti:
onko kuinka yleistä, että omia sepustuksiasi huhhittelet, varsinaisen juttusi olit lähettänyt nettiin 23:46 ja HUH HIH juttusi 4 minuuttia myöhemmin, ei kukaan, itseäsi lukuunottamatta ehtinyt lukea ja vastata, eli antaa kommentteja. Ensi kerralla odota vaikka puoli tuntia, ennenkuin "arvostelet" omiasi "ulkopuolisena".
Vai kaduttiko koko lähettämäsi juttu vai miksi ???No en todellakaa oo noin typerä että kävisin omia teoksia arvostelemassa jollain muulla nimellä.
- iivari
Mitäs se madde tykkä kun olet hänen nimeään/häntä käyttänyt tässä novellissa? Tuskin tykkää.. Pikemminkin taitaa olla ihme jos hän sinulle vielä puhuu sätissä tämän jälkeen..
Mieti pale sitä... - uskomaton
Oletsä tosiaan noin vitun idiootti että käytät erittäin tunnetun chatin vakkareita noissa perkeleen käteenvetofantasioissas? Ihmettelen ellei sulla tule muutto eteen sielt ***lipellontieltä "kavereitas" karkuun.
- Pale
Pyydän nöyrästi anteeksi sitä jota tää loukkaa ja poistun täältä ikuisesti pois eikä tänne enää tule yhtään minun sepustuksiani mutta en tarkoita tätä kyseistä zättiprinsessaa joka on niin vaikutusvaltainen henkilö täällä.
- Neiti
Niin että oliko se lupaus, ettet ikinä enää kirjota mitään tänne? Toivottavasti oli, sillä noin surkeaa seksi"novellia" en ole ikinä lukenut. Herää kysymys, oletko edes baari-ikäinen, niin kamalaa kieltä onnistuit kirjoittamaan. Sekin mietityttää, että oletko edes poikuuttasi menettänyt, kun sinulla on noin omituisen vääristynyt kuva seksistä. Nörtti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856