Kaivuri on Sulkavan tien varressa, puomi pystyssä, valot päällä 8 tuntia päivässä, välillä kauha liikkuu vähän. Kaivuri etenee tasaista tahtia 20-40 metriä päivässä. Tervemenoa seuraamaan. (Ilmeisesti urakoi kunnalle)
Kaivunäytös Juvalla
9
268
Vastaukset
- tuntitaksalla
Monta viikkoa se on ollut jo melkein paikoillaan
- An0nym0us
Sitä se taitaa olla. Ns. "parempien kansalaisten" paikat höylätään millilleen. Muualla ei ihan niin justiinsa.
- Eikuulumuille
Mitäpä se kellekkää kuuluu vaikka valot ois päällä 24 h omiahan polttaa.
- Arpapeliä
Joo mutta polttaa valojaan veronmaksajien rahoilla. Eli siis minun rahoillani. Oletko sinäkin veronmaksaja? Epäilen.
Ja sitäpaitsi...mitä muutakaan nähtävää Juvalla on kuin toisten asiat? - Valoayössä
Housuissas on puomi pystyssä!
- kateusveikalat
Juva on umpitollojen pesä
- vaiko.tyhjää
Oli se veloittanut viimevuoden puolella töistään 138,000,- on se jotain kaivanut ??
- typerä_minäkin
Se välttämättä mitään ole kaivanut...kunhan tasottelee.
Tuollaisiin tuloihin pääsee kuka tahansa järkevästi ajatteleva ihminen, jolla on ollut yli kymmenen vuotta normaalit kuukausitulot tai perinyt vähän jotain. Pääomilla nämä tehdään. Tai jos on todella merkinnyt palkkatuloiksi tuon 138 te niin suosittelen urakoitsijalle asiantuntijan puoleen kääntymistä :D Voiko todella olla niin typerä?
Olen pitänyt tuohon "työnäytökseen" asti ko. yrittäjää ihan arvossa, mutta nähtyäni tilanteen voin todeta, että ei paljon häviä toiselle paikalliselle rakennusalan yrittäjälle. - tyrmiistynnyt
Kennekäs kuokka siellä huilii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22062Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361260Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 961182
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61743Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709