Ainakin paperilla Oulun kristillinen koulu vaikuttaisi paljon paremmalta kuin tuleva lähikoulumme. Olisiko kenelläkään/ kenenkään lapsella siitä kokemusta? Voikohan sinne mennä, jos esikoulussa ei ole opetettu englantia, kuten kristillisessä esikoulussa?
Oulun kristillinen koulu
6
4155
Vastaukset
- ristriita
Alkuaikoina sain kristillisestä koulusta tosi huonon kuvan. Ei vaikuttanut kovin kristilliseltä, eikä opettajien (ainakaan joidenkin) taso ollut mitenkään häävi. Johtajana hyvin epäpätevä nainen oli ainakin silloin. Ristiriitaista, kun moni haluaisi lapselleen kristillisen kasvupohjan, mutta tuo koulu eristää muista nuorista, joiden joukossa itseasiassa voisi olla niitä todellisen kristillisen sydämen omaavia yksilöitä. Eli itse uskovana kannatan tavallista koulua, jos koulu suht hyvä.
- Anonyymi
Ohoh, mikä ristiriita!
Ristiriita ei ilmeisesti tiedä asiasta yhtään mitään, tai hänen kommenttinsa ei mitenkään liity tähän ap:n kysymykseen OULUN kristillisestä koulusta, koska ainakaan Oulun kristillisessä koulussa ei ole ollut naispuolista johtajaa.
- Anonyymi
Kovin muka kristittyä siellä on. Vähän olen jo huolissani lapseni turvallisuudesta. Kaikin puolin olen pettynyt toimintaan ja harkitsen vaihtavani.
- Anonyymi
Minkälaisia turvallisuushuolia tai -ongelmia koulussa on ollut?
- Anonyymi
Mua kiinnostaisi myös tietää tämä, että onko siellä jotain erityistä mikä huolettaa vai olisiko kuitenkin parempi vaihtoehto kuin ihan tavallinen koulu?
- Anonyymi
Saitko koskaan tietää onko kyseinen koulu hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274