Reilu 1, 5 vuotta sitten elämääni tuli ihminen joka teki aloitteen. Halusi tutustua paremmin olimmehan tienneet toisemme vuosia.Itselläni oli usko ja luottamus miehiin aika lailla pakkasella ikävien suhteiden myötä. Pikkuhiljaa kuitenkin aloin luottaa ja uskoa tähän uuteen tuttuun ja vietimme illat ja yöt tiiviisti yhdessä. Eräänä iltana mies itkien sanoi mulle että tavallaan rakastaa mua. Hetkeen en saanut sanottua mitään kunnes myös itkien sanoin että niin minäkin rakastan sua. Kaikki mennyt suht hyvin siihen asti ennen kuin suku alkoi haukkumaan mua. Nyt ollaan oltu erossa lähes 5 kk. Syynä miehen firma joka menee kaiken edelle. Jaksanko luottaa ja uskoa mieheen vielä ja siihen että firma syy ettei meille löydy yhteistä aikaa..
Luetuimmat keskustelut
- 1531691
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5501465Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1601397Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va259905Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "173897- 58796
- 56728
- 54726
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26720- 52619