Mitenhän oulun hoplopissa onko otettu jo sama käytäntö ku muissa että Vokeista tuo spr.n tätit maahanmuuttajat leikkimään sinne suomalaisten alle 10v lasten kanssa??
Ei saa olla totta tämä minkä kuulin!??
Kuulostaa aika järkyttävältä ja ite ainaki harkitsisin lasteni jättämistä sinne valvomatta.
Hoplop matujen leikkipaikka
28
577
Vastaukset
- 2wsxxsw2
Ööö,... meinaatko nyt että pakolaislapsi ei saisi leikkiä Hoplopissa? Onko omat lapsesi jotenkin niin paljon parempia?
- aloittaja_on_trolli
Ehkä ei olekaan totta se, mitä kuulit. Ei Hoplopin hinnoilla ole vokeissa vara viedä turviksia sinne. Miksi haluat levittää tätä huhua?
- Sprvielapsiakatsomaan
Kuvat löytyvät fb:stä. Turun Hoplopissa kuvattu. Noin 20-30 v matuja keskenään Hoplopissa, ei lapsia mukana. Ja johtaja vastaa, että yli 18 v saavat tulla keskenään. Nyt kaikki järjestämään polttareita ja illanistujaisia sinne. Mutta suvakki ei osaa lukea tai edes googlata
- eisinneilmanvalvontaa
Siis jätät muuten yleensä lapsesi Hoplopiin valvomatta? Oletpa vastuuton vanhempi.
- valvoja_669
Ei kait se edes ole sallittua jättää valvomatta. Ilmiannon paikka.
- Halpaahuvia
Hoploppiin meno ei ole rahasta kiinni, koska aikuiset pääsevät ilmaiseksi.
Tupakoinnista kai joutuu pidättäytymään.- Teräskärkikengät
Vaan persereikä pystyssä ja otsa maassa saa odottaa, että kuunjumala Allah työntyy anukseen. Tästä on netissä kuva ja kuulemma ihan lupakin harrastaa tällaista kulttia Hoplopissa. Onko Oulussakin ja missä shoploppi täällä on, minäkin kävisin katsomassa ja kuvaamassa. Ja potkaisisin muutamaa perse pystyssä rikastusta odottavaa persuuksille!
- hölmöyshuipussaan
Siis nämä kouhot uskoo ihan kaiken mitä Mv lehdessä lukee!!! Uskomatonta :D
- Onkoliianvaikeaa
Varmaan valokuvakin väärennetty, vai?
- medialukutaitoinen
Onkoliianvaikeaa kirjoitti:
Isät kuluttaa aikaa sillä aikaa kun muksut leikkivät. Ihan normi näky, jos jätkät olisi kantasuomalaisia, tapahtuu joka paikassa. Nyt kuva tulkitaan tahallaan miten tulkitaan, ja kansanryhmä kiihottuu.
- järjenkäyttösallittua
Onkoliianvaikeaa kirjoitti:
Näet kuvan mamuista leikkipuistossa ja uskot että ne on siellä leikkimässä koska joku sulle niin sanoo? Käykö sulla päähän kipeää kun ajattelet? Vai ajatteletko omalla päälläsi ollenkaan? Ei, nielet purematta ihan kaiken mitä mv vihasivusto sinulle syöttää. Onneksi olkoon, olet tyhmä kuin saapas.
- Kerromeille
järjenkäyttösallittua kirjoitti:
Näet kuvan mamuista leikkipuistossa ja uskot että ne on siellä leikkimässä koska joku sulle niin sanoo? Käykö sulla päähän kipeää kun ajattelet? Vai ajatteletko omalla päälläsi ollenkaan? Ei, nielet purematta ihan kaiken mitä mv vihasivusto sinulle syöttää. Onneksi olkoon, olet tyhmä kuin saapas.
No kerropa, mitä nuo korstot leikkipuistossa tekevät?
Uskallatko edes ajatella. - järjenkäyttösallittua
Kerromeille kirjoitti:
No kerropa, mitä nuo korstot leikkipuistossa tekevät?
Uskallatko edes ajatella.Mitä leikkipuistoissa tehdään? No ei varmasti sitä mikä sinulla liikkuu mielessä. Mene hoitoon.
- Elsonn
Missä se paikka muuten on?
- eisuvakki
Facebookissa kuvat ja juttu oli ensin, sitten vasta MV;ssä. Ja juttuhan on tosi, koska siihen on vastannut Hoplopin työntekijä ja heistä se oli ihan sopivaa.
Oikeasti, jos lauma suomalaisia aikuisia miehiä parveilisi ilman lapsia Hoplopissa, ei sitä kyllä kukaan katsoisi vaan heidät poistettaisiin poliisin avulla.- fhhfaskdjfa
Älä lässytä paskaa. Minä olen osana suomalaisten miesten laumaa parveillut useammankin kerran Hoplopissa samaan aikaan kun muksut on siellä mekastaneet. Eipä näkynyt poliisia, eikä kukaan idiootti ilmoittautunut lapsenahdistelijaksi epäilemään. Mutta auta armias kun on väärän värinen paikalla niin eiköhän lapsettomat paskahousut kehittele heti jotain sairasta seksifantasiaa asiasta. Suksikaa pervot vittuun ja keksikää jotain oikeaa tekemistä.
- Hekohekohe
fhhfaskdjfa kirjoitti:
Älä lässytä paskaa. Minä olen osana suomalaisten miesten laumaa parveillut useammankin kerran Hoplopissa samaan aikaan kun muksut on siellä mekastaneet. Eipä näkynyt poliisia, eikä kukaan idiootti ilmoittautunut lapsenahdistelijaksi epäilemään. Mutta auta armias kun on väärän värinen paikalla niin eiköhän lapsettomat paskahousut kehittele heti jotain sairasta seksifantasiaa asiasta. Suksikaa pervot vittuun ja keksikää jotain oikeaa tekemistä.
Tämä taitaa olla spr:n suvakkeja? :D
- eisuvakki
fhhfaskdjfa kirjoitti:
Pitäkää perversio fantasianne omana tietonanne.
- eisuvakki
Mikäs pervo itse olet, jos käyt leikkimässä lasten paikassa. Se vasta pervoa on.
Mutta, jos olet siellä omien lasten kanssa, se on ihan eri asia. Ja matujakin on Hoplopissa ollut jo monia vuosia lastensa kanssa mutta aikuisia miehiä ilman lapsia ei ole ennen näkynyt.- fhhfaskdjfa
"Mikäs pervo itse olet, jos käyt leikkimässä lasten paikassa"
Isä, joka käyttää lapsiaan siellä, eikä jätä ilman valvontaa. Ja kas kummaa miten sullakin tuli pervojutut ensimmäisenä mieleen. Pitäkää perversio fantasianne omana tietonanne, tulkaa leikkipaikkojen lähelle kyttäämään harhaluuloinenne ketä siellä käy niin koputan. Ja lujaa. - kop_kop
Ei auta koputtaminen. Ei ole ketään kotona natsivajakin päässä.
- todistusarvo
onko kuvaa todisteeksi?
- onkyllä
kyllä kuvaa löytyy. Neljä iloista velikultaa. :)
http://static.mvlehti.net/uploads/2015/12/12345619_10205338996970618_460774494666834351_n.jpg - vilkaisija.-
paremmin saisi tuostakin selvää kun olisi kuvattu vaakasuuntaan. Taitaa nykyään olla tärkeintä että ottaa mahdollisimman paljon kuvia. kuvien käyttökelpoisuudella ei niin väliä
- Hälytysohi
Ei ongelmaa enää.
Hoploppi tiedotti, että olivat lastentarhanopettajiksi opiskelevia. Opettaja oli tuonut tutustumaan.- VAS-TAT-KAA
Niinpä. Lastentarhaopeksi opiskelu edellyttää luku- ja kirjoitustaitoa, suomenkielen taitoa, perusopetuksen lisäksi yliopisto- tms opiskelua. Jossakin oli tarkemmin. Missähän vaiheessa opiskelua nämä maahantunkeutujat olivat? Kai heidän henkilöllisyytensä, rikosrekisterinsä ja opiskelukorttinsa tarkastettiin kun kerta ammattiin perehdytys oli menossa?
Missä minä lapsen isänä saan tutustua näihin asiakirjoihin lapseni turvallisuuden varmistamiseksi? - Joko.sisäsiistejä.ovat
Tässä lisää: http://mvlehti.net/2015/12/18/hoplop-vastaa-opiskelevat-lastentarhanopettajiksi/
Luonnollisesti ihan alkuun pitäisioppiia sisäsiistiksi, että tuotteet alkavat osua pyttyyn eikä lattialle, seinille, lavuaariin kuten kuvissa ja videoissa olemme nähneet. Joko tämän vaiheen opinnot ovat kuinkakin edistyneet?
- an.oppia.ikä.vä.kaikki
Nimimerkki Hanna Hanhinen kirjoittaa toisaalla:
"Kunnon emävale. HopLop upottaa itseään syvempään suohon.
Missä oppilaitoksessa on lauma lähi-idästä kotoisin olevia parikymppisiä miehiä opiskelemassa lastentarhanopettajaksi?
Lastentarhanopettajaksi voi kouluttautua suorittamalla yliopistossa kasvatustieteen kandidaatin tutkinnon.
Ammattikorkeakouluissa voi suorittaa sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakoulututkinnon, sosionomi (AMK) varhaiskasvatukseen suuntautuen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952