Olkaapas varovaisia että ei tule samaa riesaa kun meillä on eikä muuten ihan helpolla edes lähe pois
Vastaukset 6
- itikkainsinööri
miltä kirppikseltä? Onko täällä vielä niitä?
- SNESSI
Hyvä kun ilmoitit kiinnittämään tähän huomiota, vaikken itse kirppiksellä käy'k'änn!
- Leidi-Lada
Lomalaisten ja varsinkin maahanmuuttajien muka niitä tulee maahan,pitäisi laittaa ns.”täisaunaan” kaikkine vaatteineen muutamaksi tunniksi niin täit kuolee myös,kaksi asiaa yhdellä kertaa.Näin olen kuullut.
- Luteentappaja
Aina reissusta tullessa laukut ja vaatteet jätesäkkiin ja kuumaan kuivaan saunaan muutamaksi tunniksi. Näin ei ole tullut kuljetettua öttiäisiä kotiin edes kaukomatkoilta.
- luteitakin
no kerroppa mikä kirpputori kyseessä,vai oliko trolli?
- kotelläimii
Naapurit ei kyllä tykkäis saunoa matkalaukkujen kanssa...Kaikilla ei ole omaa saunaa, joten jää haaveeksi tuo matkalaukkujen saunottaminen. En kyllä itse ostakaan mitään kirpputorilta, joskus katsellut niitä romuja siellä ja mitä niistä kehdataan vielä pyytää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33435