Tonttuvalvontani osoittaa selvästi että ihan joka ikinen palstan tyttönen on skarpannut joulun alla ja kiltteys on silmiä hivelevää. Jopa epänormaalin aikaisia herätyksiä on valvonnan mukaan tapahtunut kuten lukee tässä suttuisella ruutupaperillani!! Myös jäbät käyttäytyy käsittämättömän säyseästi, bojot myös heille:)
Määräsin just aputontut ylitöihin, paaaljon lahjoja teille pitää määräykseni mukaan tehdä lisää:)
valvonta toimii:)
70
209
Vastaukset
nuorimmainen tyttönen tais sitte mennä jo yö unille ku aamu oli hällä vähä semmonen rankanlainen.. ;D
Juu mä tiesin jo tuon. Ansaitut unet ne on, hupasta oli kahtella kun Ariel kiljaisi siellä isojen elukoitten keskellä pari kertaa hädissään:)
toljanter kirjoitti:
Juu mä tiesin jo tuon. Ansaitut unet ne on, hupasta oli kahtella kun Ariel kiljaisi siellä isojen elukoitten keskellä pari kertaa hädissään:)
tais sieltä semmonen pieni vinkasu sitte kuuluakki ku vasikka vähä näykkäs häntä sormille.. :)
Tarkotikko ihan tosissas että joka ikinen palstan nainen? ;)Jos,nii et ole tirkistellessäs nähny kaikkea.;))
butch-cassidy kirjoitti:
Katos Lana.. Nyt meikä kyllä pussaa.. :-X
Ja lopettaa nälkälakon.. ;-D
Kyllä mä näin mitä tapahtui siellä sun peräkamarissa myös...
Sä pikkaisen kiroilit ja äksyilit, tuumit että on kamalan raskasta olla KILTTI... No näin mä myös sen katuvan ilmeesi ja kyyneeleet poskissasi tuon purkauksesi jälkeen:)toljanter kirjoitti:
Kyllä mä näin mitä tapahtui siellä sun peräkamarissa myös...
Sä pikkaisen kiroilit ja äksyilit, tuumit että on kamalan raskasta olla KILTTI... No näin mä myös sen katuvan ilmeesi ja kyyneeleet poskissasi tuon purkauksesi jälkeen:)Hah..:)))Sä oot ollu naapuritalossa..Sieltä mäkin kuulin hirveetä vollotusta.Ja se rouva kertoi mulle aamulla,et ku se tihrusteli,nii samaan aikaan joku höhlän näköne ukko kurkki ikkunasta..;)))
butch-cassidy kirjoitti:
Meikän huulet on tötteröllä.. ;-¤
Varo ootellessas,ettei iske kramppi pusuhuuliis. :))
- Hevosvoimaaa
butch-cassidy kirjoitti:
Meikän huulet on tötteröllä.. ;-¤
No laita ihmeessä muna suuhun!!!!!!!!
tinttu-liina kirjoitti:
Varo ootellessas,ettei iske kramppi pusuhuuliis. :))
Kait kuitenkin uskallat ottaa osaa siihen jouluruokien syömisskabaan jossa voittajatytsille on luvassa kaikin puolin tavoittelemisen arvoinen ykköspalkinto.. ;-P
butch-cassidy kirjoitti:
Kait kuitenkin uskallat ottaa osaa siihen jouluruokien syömisskabaan jossa voittajatytsille on luvassa kaikin puolin tavoittelemisen arvoinen ykköspalkinto.. ;-P
Tietysti uskallan.En mä mikään jänishousu ole.:))
tinttu-liina kirjoitti:
Tietysti uskallan.En mä mikään jänishousu ole.:))
No voittajameiningillä vaan kun eka palkinto on kuin raaputtaisit ässäarvasta sata tonnia.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No voittajameiningillä vaan kun eka palkinto on kuin raaputtaisit ässäarvasta sata tonnia.. ;-D
No oho...:)))))) Oot sä butsi kyllä nii hassu...semmonen mukavan hassu...:))
tinttu-liina kirjoitti:
No nyt on meikälle tulossa sitten hiukan erilainen joulu kun viimeksi meinattiin Arielin kanssa jäätyä aattona kun patterit kylmeni tosta vaan ja sillä uunilla vaan kämppäämme lämmitettiin :-/ Yksi ihminen voi saada monen elämän järjestykseen kun vaan tarpeeksi hyvää tahtoa ja resursseja siihen löytyy..
tinttu-liina kirjoitti:
Niin että oot sääkin hassu.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No nyt on meikälle tulossa sitten hiukan erilainen joulu kun viimeksi meinattiin Arielin kanssa jäätyä aattona kun patterit kylmeni tosta vaan ja sillä uunilla vaan kämppäämme lämmitettiin :-/ Yksi ihminen voi saada monen elämän järjestykseen kun vaan tarpeeksi hyvää tahtoa ja resursseja siihen löytyy..
Voi butsi,ku mulle tuli ihan melkeen kyyneleet silmiin ku luin ton...Mä oon todella iloinen,että teille tulee nyt ihan oikea kunnon joulu.<3 <3 Ei kenenkään pitäisi kokea tuollaista.:(
kumpa olis vuosi sitte tienny et lähellä palelee kaks semmosta ihmistä joista tuli jäbälle sitte parissa kuukaudessa niitä rakkaimpia ystäviä. oltais voitu viettää kunnon joulu yhessä..
tinttu-liina kirjoitti:
Voi butsi,ku mulle tuli ihan melkeen kyyneleet silmiin ku luin ton...Mä oon todella iloinen,että teille tulee nyt ihan oikea kunnon joulu.<3 <3 Ei kenenkään pitäisi kokea tuollaista.:(
Oikeasti mulla oli mun rakkaan Butchin kanssa ihan hauskaakin, kun värjöttelimme talvivaatteissa umpipeitoissa ja söimme suklaakonvehteja ;)) Tai aika on jo kullannut muistot, hahaha ;DDD
Meikä ne pojot tarvii kun eilen monta tuntia kannattelin yksinäni talon kattoa kun tytsi ruutas laastia väliin.. ;-D Kiitti vaan Kittielle neuvoista! Meikä ton navettapiian puolesta kiittelee kun sillä on näköjään taju kankaalla.. :-O
Kittiechihu kirjoitti:
Eipä kestä! En minä nyt niin iso apu ollut. Tuliko hieno piparitalo?
Tuli tuli :-P Katot ja seinät se koristeli ranskalaisilla pastilleilla ja pihan englanninlakritsilaatoilla kun ne sai toisistaan näppärästi irtoamaan. Meikä tietty veti kaiken ylimääräisen sälän naamaansa.. ;-D Hyvä vaan että varoitit että toi kuivuminen kestää ettei mennyt iso homma harakoille..
butch-cassidy kirjoitti:
Tuli tuli :-P Katot ja seinät se koristeli ranskalaisilla pastilleilla ja pihan englanninlakritsilaatoilla kun ne sai toisistaan näppärästi irtoamaan. Meikä tietty veti kaiken ylimääräisen sälän naamaansa.. ;-D Hyvä vaan että varoitit että toi kuivuminen kestää ettei mennyt iso homma harakoille..
Hienoa että onnistui. :)
No kyllä Tonttukin on ollut kiltti ja saa varmasti myös lahjoja. <3
tinttu-liina kirjoitti:
Mite mua nauratti toi ihan kamalasti. :)))))
No höh! Älä sinä naura, kyllä Tonttu on kiltti ja ansaitsee lahjoja. :)
Mulla on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin supermahtava lahjaidea ikinä, koskaan ja milloinkaan Toljanterille, että mua ihan pyörryttää!!! TA-DAA ja PA-DAM!!! Pingviinikuvioidut pitkät kalsarit, joissa olisi sekä valo- että melodiatoiminto!!! Hei miettikää oikeasti :)) Aina kun Toljanter istuisi, joululaulut alkaisivat soida, jeeeee :)) Kävellessä välkkyisivät valot... hmmm... mieluiten sinisinä, haha :)) Mulla on nyt niin hymy korvissa ja n-a-u-r-a-t-t-a-a, että ihan varmasti tikahdun... hahahahahaha ;DDD
- SunParasKaveriYxpila
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mulla on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin supermahtava lahjaidea ikinä, koskaan ja milloinkaan Toljanterille, että mua ihan pyörryttää!!! TA-DAA ja PA-DAM!!! Pingviinikuvioidut pitkät kalsarit, joissa olisi sekä valo- että melodiatoiminto!!! Hei miettikää oikeasti :)) Aina kun Toljanter istuisi, joululaulut alkaisivat soida, jeeeee :)) Kävellessä välkkyisivät valot... hmmm... mieluiten sinisinä, haha :)) Mulla on nyt niin hymy korvissa ja n-a-u-r-a-t-t-a-a, että ihan varmasti tikahdun... hahahahahaha ;DDD
Vau ja jeeeee!!! T-O-D-E-L-L-A nerokas ajatus sulta taas :)) Olisi niin ihan varmasti Toljanterin p-a-r-a-s joululahja ikinä!!!
- OlenUusiTyttöPalstalla
a--r--i--e--l kirjoitti:
Siis ihan oikeasti sun on pakko olla palstan fiksuin!!!
Kyl mäki oon sit täpinöissäin ku tänne on tollasii uusii tyttöi eksyny ;) Jännäl taval ootte kyl ku samal muotil tehtyi mut haittaaks toi... ;D
Kittiechihu kirjoitti:
No höh! Älä sinä naura, kyllä Tonttu on kiltti ja ansaitsee lahjoja. :)
Kamalan joulu-urakan jälkeen ehkä lahjoja parempi juttu olis kunnon hemmottelu ja herkuttelu.:)) Luin joskus yhtä kirjaa,missä joulupukkiki söi massun täyteen kaikkee hyvää ja lösähti sen jälkeen lempituoliinsa huilimaan.:))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hyvä idea,mut tontun täytyy sit kulkea ulkonaki pelkissä kalsareissa että siitä on hup...siis iloa meille muillekki.;)) Heiii...noilla vilkkupöksyillä ku kulkee sit ens joulun aikaaki kurkkimassa,nii näkee ja kuulee missä tonttu kulkee.(ehtii vetää verhot ikkunan eteen) :)))
- OlenUusiTyttöPalstalla
artagnan kirjoitti:
Kyl mäki oon sit täpinöissäin ku tänne on tollasii uusii tyttöi eksyny ;) Jännäl taval ootte kyl ku samal muotil tehtyi mut haittaaks toi... ;D
Siis ihan oikeasti sanon sulle vaikka tsiljardimiljardi kertaa, että tarkista meidän ip:t :))
tinttu-liina kirjoitti:
Hyvä idea,mut tontun täytyy sit kulkea ulkonaki pelkissä kalsareissa että siitä on hup...siis iloa meille muillekki.;)) Heiii...noilla vilkkupöksyillä ku kulkee sit ens joulun aikaaki kurkkimassa,nii näkee ja kuulee missä tonttu kulkee.(ehtii vetää verhot ikkunan eteen) :)))
Hmmm... Mua alkoi mietityttää, että pitäisikö meidän hankkia ne vilkkukalsarit aukollisina, öööööh... varmuuden vuoksi, hahaha... ;)) Siis ihan sen huvit...telun takia, hahahaha ;DDD
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hmmm... Mua alkoi mietityttää, että pitäisikö meidän hankkia ne vilkkukalsarit aukollisina, öööööh... varmuuden vuoksi, hahaha... ;)) Siis ihan sen huvit...telun takia, hahahaha ;DDD
Ehottomasti aukollisina...;))) Ei tartte koko pöksyjä tiputtaa..;)))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Tää on kyllä uskomaton yhteensattuma!!! Sain viime jouluna lahjaksi just tommoset kalsarit! Ne OLI aukolliset mutta mun piti teipata aukko kiinni ku oli aika vetoisaa tuonne intiimialueille maastossa liikkuessani.
Voittehan te hommata mulle toisetkin, vaikka eri vilkkuvärillä niin tiiätte sitte onko tontulla teidän lahjat jalassa kun näätte mehtässä vilkkuvalon:)artagnan kirjoitti:
Väisty Artsi ;-D Meikä ottaa itelleen Yxpilan tytsin.. ;-P
toljanter kirjoitti:
Tää on kyllä uskomaton yhteensattuma!!! Sain viime jouluna lahjaksi just tommoset kalsarit! Ne OLI aukolliset mutta mun piti teipata aukko kiinni ku oli aika vetoisaa tuonne intiimialueille maastossa liikkuessani.
Voittehan te hommata mulle toisetkin, vaikka eri vilkkuvärillä niin tiiätte sitte onko tontulla teidän lahjat jalassa kun näätte mehtässä vilkkuvalon:)Tuo oli kyllä yllättävä tieto,että tontut pomppii pelkät kalsarit jalassa tuolla metässä ja ikkunoitten alla.;))
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo oli kyllä yllättävä tieto,että tontut pomppii pelkät kalsarit jalassa tuolla metässä ja ikkunoitten alla.;))
No mä oon vaan niin karaistunu noihin sääolosuhteisiin toisin kuin aloittelevat tontut. Jos pakkasta on yli 30 astetta niin vedän päälle pitkät kalsarit, neki vilkkuu ja soi:)
toljanter kirjoitti:
No mä oon vaan niin karaistunu noihin sääolosuhteisiin toisin kuin aloittelevat tontut. Jos pakkasta on yli 30 astetta niin vedän päälle pitkät kalsarit, neki vilkkuu ja soi:)
Ai sä laitat ne kalsarit vasta tosipakkasilla....ööh..mitäs sulla on päällä jos on lauhempaa?? :P Et kai sä pöksyttä pompi ..:))
tinttu-liina kirjoitti:
Ai sä laitat ne kalsarit vasta tosipakkasilla....ööh..mitäs sulla on päällä jos on lauhempaa?? :P Et kai sä pöksyttä pompi ..:))
Mistä arvasit!!!
Tulee selkeästi lauhat kelit, meeppäs kurkkimaan ikkunasta illalla mitä ihmeitä sielä näkyy;)toljanter kirjoitti:
Mistä arvasit!!!
Tulee selkeästi lauhat kelit, meeppäs kurkkimaan ikkunasta illalla mitä ihmeitä sielä näkyy;)Voi apua! Kuolen nauruun! :D Minähän voisin piirtäjänä keksiä vaikka mitä hassuja kuvia / sarjiksia näistä palstan jutuista.. :D
toljanter kirjoitti:
Mistä arvasit!!!
Tulee selkeästi lauhat kelit, meeppäs kurkkimaan ikkunasta illalla mitä ihmeitä sielä näkyy;)No varmasti meen ja valvon kyllä koko yön ikkunasta kurkkien. ;)
Kittiechihu kirjoitti:
Voi apua! Kuolen nauruun! :D Minähän voisin piirtäjänä keksiä vaikka mitä hassuja kuvia / sarjiksia näistä palstan jutuista.. :D
No kun teet piirroksesi niin pue tonttu kuiteski tuohon Arielin kertomaan vaatetukseen;)
Kittiechihu kirjoitti:
Voi apua! Kuolen nauruun! :D Minähän voisin piirtäjänä keksiä vaikka mitä hassuja kuvia / sarjiksia näistä palstan jutuista.. :D
Piirrä semmonenki,että laitat tuon ihrapalloripulistin puun oksalle hikoilemaan punaisena ja talitintit nokkii ripulistin nuppia.Alle tontun pikkukilli vartioimaan,että talipallo pysyy puussa.Vois siihen muutaman nahkahousuhomonki laittaa..
toljanter kirjoitti:
No kun teet piirroksesi niin pue tonttu kuiteski tuohon Arielin kertomaan vaatetukseen;)
No okei.... :D
tinttu-liina kirjoitti:
Piirrä semmonenki,että laitat tuon ihrapalloripulistin puun oksalle hikoilemaan punaisena ja talitintit nokkii ripulistin nuppia.Alle tontun pikkukilli vartioimaan,että talipallo pysyy puussa.Vois siihen muutaman nahkahousuhomonki laittaa..
Kuulostaa hyvältä idealta kuvaksi! :))
toljanter kirjoitti:
Voittehan te hommata mulle toisetkin, vaikka eri vilkkuvärillä niin tiiätte sitte onko tontulla teidän lahjat jalassa kun näätte mehtässä vilkkuvalon:)T-ä-h?!! Siis mitä järkeä meidän olisi antaa sulle jotain, mitä sulla jo entuudestaan on... ;)) Hmmm... Mietin... Saatkin multa lahjakortin mun "On hauskaa katsella maailmaa ylösalaisin" -käsilläkävelykurssille, koska siellä sua ei ole näkynyt, hahaha... ;)) Oikeasti voisin aloittaa opettamaan sua heti sen jälkeen, kun olet syönyt o-i-k-e-i-n supertukevan jouluaterian, hahahaha ;DDD
a--r--i--e--l kirjoitti:
T-ä-h?!! Siis mitä järkeä meidän olisi antaa sulle jotain, mitä sulla jo entuudestaan on... ;)) Hmmm... Mietin... Saatkin multa lahjakortin mun "On hauskaa katsella maailmaa ylösalaisin" -käsilläkävelykurssille, koska siellä sua ei ole näkynyt, hahaha... ;)) Oikeasti voisin aloittaa opettamaan sua heti sen jälkeen, kun olet syönyt o-i-k-e-i-n supertukevan jouluaterian, hahahaha ;DDD
Käy se tuoki mulle:)
Tuo treenaushomma pitää toteuttaa sitte silleen että myös sä syöt supertukevan jouluaterian ennen harjoittelua. Jouluaterian päälle pitää tieteski nauttia rankasti terästettyä glögiä muutama kipollinen... Saadaanpa sitte käsilläkävelytreeniin kunnolla haastetta:)artagnan kirjoitti:
Onks sit vapaaehtoisii luutuumaan lattioit...?
No ei siinä ylösalaisin niin kauan pysy että kerkiäis jotain ulos tulla... Ainaski Ariel kellahtaa välittömästi nurin niiden glögien jälkeen;)
Näin muuten illalla siellä pimeässä metsässä yllättävän näyn: Semmoinen pygmin mittainen, punakka ja pyöreä olio juoksi kamalaa vauhtia ja kirkuen kauhuissaan luokseni. Kysyin että mikäs pätkällä on hätänä ja hän sanoi että kamala peto jahtaa häntä, voisinko pidätellä sitä kunnes hän pääsee kotiinsa turvaan. Kilttinä tonttuna lupasin suojata hänen selustansa... No pygmi puuskutti paniikissa karkuun ja mä jäin jännityksellä odotteleen sitä petoa. Pitkän odottelun jälkeen pygmin jäljiltä rupesi kuulumaan heikkoa ja herkkää naukumista. Kissitin hieman ja sieltähän pomppasi syliini tosi hellunen kissanpentu!
butch-cassidy kirjoitti:
Laita pakettiin ja tytsille joululahjaksi kun se karvaista toivoo.. ;-D
En oikein raskis:(
Se on ensinnäkin nii kamalan söpö... Ja toiseksi meinasin koulata siitä tommosten haisevien pygmien kuriinpitäjäpedon... Sillähän on tuo homma jo hanskassa:)toljanter kirjoitti:
Se on ensinnäkin nii kamalan söpö... Ja toiseksi meinasin koulata siitä tommosten haisevien pygmien kuriinpitäjäpedon... Sillähän on tuo homma jo hanskassa:)Kasvata siitä kunnon kissa ripulistin kimppuun. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Kasvata siitä kunnon kissa ripulistin kimppuun. :)
No ei se näköjään tarvi lisää uhkaavuutta tuon pellen suhteen, ilmeisesti semmoinen samenttinen MMMAAAUUU kun sai näköjään pygmin paniikkiin:)
toljanter kirjoitti:
No ei se näköjään tarvi lisää uhkaavuutta tuon pellen suhteen, ilmeisesti semmoinen samenttinen MMMAAAUUU kun sai näköjään pygmin paniikkiin:)
No juu, voin kuvitella sen pelkäävän sellaista kisua. :D
toljanter kirjoitti:
Se on ensinnäkin nii kamalan söpö... Ja toiseksi meinasin koulata siitä tommosten haisevien pygmien kuriinpitäjäpedon... Sillähän on tuo homma jo hanskassa:)no sitte olis kaks söpöä yhessä ku typykkä ja kisuli.. ;)
Mä sit komppaan Temmirautaa et sääli ny ees vähä tota kissaparkaa. Muru kyl hoitaa sit osais... :)
artagnan kirjoitti:
Mä sit komppaan Temmirautaa et sääli ny ees vähä tota kissaparkaa. Muru kyl hoitaa sit osais... :)
Tää pikku peto on selkeästi päässy läskin, eiku veren makuun...
Oon varma että Ariel ois huippuhoitaja mutta ku tuo pikku karvapallo on päättäny pistää pygmin kuriin. Just koitti pelotella muaki semmosella kamalalla naukasulla, on se hellyttävä, huoh...
Joulun alla ilmoitan sitte ku koulutus on ohi pygmiä järkyttävän uutisen: Olikos se Antti Tuiskua lainaten: 'PETO ON IRTI'...;)toljanter kirjoitti:
Tää pikku peto on selkeästi päässy läskin, eiku veren makuun...
Oon varma että Ariel ois huippuhoitaja mutta ku tuo pikku karvapallo on päättäny pistää pygmin kuriin. Just koitti pelotella muaki semmosella kamalalla naukasulla, on se hellyttävä, huoh...
Joulun alla ilmoitan sitte ku koulutus on ohi pygmiä järkyttävän uutisen: Olikos se Antti Tuiskua lainaten: 'PETO ON IRTI'...;)Vooih.. <3 Kissat.. :)
artagnan kirjoitti:
Samoin minä, allergiasta huolimatta.. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850