Mistähän saisi samanlaisen pellavapyyhkeen kuin intissä on varusmiesten käytössä? Mainio pyyhe kun menee pieneen tilaan ja kuivuu nopeasti.
Intin pellavapyyhe
mainiorätti
3
472
Vastaukset
- käsipyyhe
Kai se kuivuu nopeasti, kun ei ime kosteutta juuri ollenkaan. Sama kun käyttäisi ikkuna verhoja pyyhkeenä.
- Anonyymi
Imee se kosteutta, mutta koska se on pellavaa, niin se alkaa tuntua kostealta vasta suuremmassa vesipitoisuudessa kuin puuvilla. Pellava alkaa tuntua kostealta vasta, kun se on imenyt vettä 20% painostaan, puuvilla alle puolet siitä.
Oletko kokeillut käyttää yhtä pientä ja kevyttä puuvillakangaspalaa pyyhkeenä? Eron huomaa selkeästi, sillä ei saa senkään vertaa itseään kuivattua kuin intin pyyhkeellä.
- Kangaskaupasta
Ja oli niin karhea jotta kutina lähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339