sofiallahan on huhtikuussa laskettu aika javctorialla maaliskuussa. eihän sofialla oo ees melkee yhtää vatsaa toisin kuin victorialla.victorian vatsa näyttää siltä kuin hän olisi jo ensikuussa synnyttävä. kai sitä ajattelisi että sofiallain olisi melkein yhtä is vatsa ku victorialla kun synnyttää kerta kuukausi myöhempää
sofian vatsa ja vickanin vtsa
4
135
Vastaukset
- odotusjasynnytys
Voihan olla Vickan saa lapsen maaliskuun alkuviikolla ja Sofia hutikuun viimeisellä viikolla. Huhutaan myöskin Vickanin odottavan kaksosia.
- Oioioioioi
Eka harvemmin näkyy yhtä selkeästi kuin seuraavat, koska vatsanpeitteet on vielä tiukemmat. Voi myös olla tosi minvauva toisella ja toisella iso. Ja mistä sen tietää vaikka Soffalla ois vaan senmallinen lantio että sinne häviää isompikin beibi...
- pöhö
Onhan vanhemmillakin koko eroa joillakin vain raskaus näkyy aikaisempaa tuossahan voi hyvinkin olla melkein pari kuukautta eroa
- polvistukaaeteeni
Onneksi en ole ruotsalainen ei tarvi elättää ihmisiä jotka ei ole kuninkaallissia vaan siivellä eläjiä. Tuskin tämä sohvi itse lastaan elättää, eikä itseäänkään. Rahan takia elää pimenossa,. M en alkasi ainakaan kuninkaalliseksi jos en oikeesti sitä olisi. Eihän se ole oikein että siivellä eletään. Mutta toki rahan takia tekisin senkin. Ei vaan oo sopivaa rinssiä mulle enää, ja enklantiin en mee mistään hinnasta.
Oikeesti mä elän siivellä, elän tt tuella jo 25 vuotta. Tavallaan olen prinsessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996562KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3656133Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603023Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112484Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082145- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341285- 731237