sofian vatsa ja vickanin vtsa

hassuaeikö

sofiallahan on huhtikuussa laskettu aika javctorialla maaliskuussa. eihän sofialla oo ees melkee yhtää vatsaa toisin kuin victorialla.victorian vatsa näyttää siltä kuin hän olisi jo ensikuussa synnyttävä. kai sitä ajattelisi että sofiallain olisi melkein yhtä is vatsa ku victorialla kun synnyttää kerta kuukausi myöhempää

4

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotusjasynnytys

Voihan olla Vickan saa lapsen maaliskuun alkuviikolla ja Sofia hutikuun viimeisellä viikolla. Huhutaan myöskin Vickanin odottavan kaksosia.

• Oioioioioi

Eka harvemmin näkyy yhtä selkeästi kuin seuraavat, koska vatsanpeitteet on vielä tiukemmat. Voi myös olla tosi minvauva toisella ja toisella iso. Ja mistä sen tietää vaikka Soffalla ois vaan senmallinen lantio että sinne häviää isompikin beibi...

• pöhö

Onhan vanhemmillakin koko eroa joillakin vain raskaus näkyy aikaisempaa tuossahan voi hyvinkin olla melkein pari kuukautta eroa

• polvistukaaeteeni

Onneksi en ole ruotsalainen ei tarvi elättää ihmisiä jotka ei ole kuninkaallissia vaan siivellä eläjiä. Tuskin tämä sohvi itse lastaan elättää, eikä itseäänkään. Rahan takia elää pimenossa,. M en alkasi ainakaan kuninkaalliseksi jos en oikeesti sitä olisi. Eihän se ole oikein että siivellä eletään. Mutta toki rahan takia tekisin senkin. Ei vaan oo sopivaa rinssiä mulle enää, ja enklantiin en mee mistään hinnasta.
      Oikeesti mä elän siivellä, elän tt tuella jo 25 vuotta. Tavallaan olen prinsessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      277
      5229
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      59
      4769
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      96
      3744
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      51
      2760
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2277
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1883
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      118
      1800
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1536
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1115
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      153
      1094
    Aihe