Kiinalaisyritys tilasi peräti 150000 Saabia

Myyntitykki

14

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saabbisti

Olisit laittanut uutisen Dongfeng-palstalle.

• ALERT
      • Verotvaivorot

Juu ja ainakin Suomessa tämän koko luokan kaupan julkistamisen jälkeen aloitetaan heti lahjustutkimukset tavoitteena saada virkamiehille, lakimiehille, poliiseille, verovirkailijoille töitä sekä saada kaupat peruutetuksi.

• roska_kuski

Saab on konkurssissa. Saabeja ei valmisteta. Saabin nimen käyttöoikeutta ei ole edes konkurssipesällä.

• Asioista-tietävä

NEVS osti konkurssipesän kaikkine oikeuksineen. Saabin tarina jatkuu Saabin nimellä, myös Saabin logoon on täydet käyttöoikeudet.

• Kilponen

Eihän tää mikään yllätys ollut, kaikkihan tietää että Saab on todella laadukas auto. Saab toimitti viimevuonna Kiinaan koeautoerän ja tyytyväisyys oli ilmeinen kun se johti näin suuren tilaukseen.

• Porilainen-

Sehän on koko vuoden tuotanto. Jotenkin tars saada muutama sähköSaabi ohi jonon tänne Suomeen. Saab tekee ensimmäisen Suomen ankaraan talveen sopivan sähköauton.

• saabshit

• Saaabbisti

Komea tilaus, tästä on hyvä jatkaa.

• saabismionsairautta

minä luulen ,että saadin valmistus taas takkuilee.kiinalais jätti tilaus olikn huijaus.Saab automotove voisi tehdä omia mallejaan tai hyödyntää vanhojamalleja ja tehdä niistä nostalgia malleja kuten mini ja wv bietle teki.Vanhat Saabit ovat amerikassa arvo autoja.meilläon ollut Saabeja jo vuodesta 1960.ja on edelleen vanhoja ja uusin saab.Rafu Rafael Huhta oli saab kuru. Rafun saabit on ukin auto museossa.Rafu sanoi aikanaan.Topelius jätti sadut ,Ruuneberg runot ja Rafu päätti jättää tänne saabit.olen saabisti vuodesta1974.

• Kodisjoelt-päivää

Saab ei huijaa, VW huijasi ja jäi kiinni.

• Idealisti

Kautta aikain suurin autokauppa Pohjolassa. Saab on paras ja kauppa käy !

• 900c

Pitäisi vielä toteutua, että olisi sellainen.

• Black-Saabbath

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50