Kaikkien aikojen paras BMW?

BMW-forever

Niin, kerro mielipiteesi kaikkien aikojen
parhaimmasta Bemarista. Ja vain hyvät perustelut
ratkaisee..!

100

12796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luigligil

      Mun mielestä e46 330i. Se on urheilullinen,
      dynaaminen ja nopea. Sopivan tilava vrt. esim.
      takatilat mesen C ja Audi A4, mutta ei siltikään
      niin iso että urheilullinen vaikutelma kärsisi.
      Auton ulkonäkökin on mun mielestä kohdallaan.
      Auto on sopivan "compacti" myös ahtaissa
      paikoissa koska kääntöympyra on aika pieni.
      Autossa sellainen fiilis että sillä voi ajaa ja
      se on tehty ajajalle eikä taksiksi.

    • 2002

      No ei vaan kaikki pemarit on paskoja!
      Mitä yhteistä on pemarilla ja kortsulla?
      Molemmissa on kyrpä sisällä!

      • ZeiZei

        Kysyjä taisikin haluta, asiallista,perusteltua
        sekä asian tuntevaa.


      • DADDYC

        On ihmisiä joilla on BMW ja sitten niitä joilla ei ole,....


      • amgmersu
        DADDYC kirjoitti:

        On ihmisiä joilla on BMW ja sitten niitä joilla ei ole,....

        Toisilla on ongelma toisilla ei.


      • Anonyymi

        haista sinä mursu vittu joka ajat mersulla, te mersu kuskit luulette olevanne niin saatanan hyviä kuskeja.


    • ...

      Ja nimen omaan peltimaskeille ja pyöreillä
      takavaloilla.

      Loi BMW:n maineen urheilullisten sedaneiden
      valmistajana. Hauska ajettava, kompakti,
      tyylikäs, laadukas. Tii ehkä mallisarjan paras
      edustaja, vaikka toki ti ja perus 2002
      erinomaisia ovatkin, mutta 2002 Turboa ehkä voi
      pitää hieman ylilyöntinä ja luokitus versiona,
      vaikka upea auto onkin.

      Vasta E30 M3 oli nollakakkosen veroinen ajajan
      auto!

    • 323i

      ...kortsuviestin olikin joku jo ehtinyt heittää
      tuolla mersusivuillakin. Ei oikein jaksa
      naurattaa n.20v vanhat jutut. Mutta parhaasta
      BMW:stä senverran, että: 2002tii oli tosiasiassa
      vain ruiskulaitteistonsa ansiosta hieman
      piristetty versio 2002ti:stä. Mielestäni 2002ti
      ansaitsisi paremmin tuon urheilullisen sedanin
      määritteen. Sitäpaitsi muutenkin mielekkäämpi kun
      siinä on ne tupla-Solexit. Jos kuitenkin pitäisi
      antaa titteli sille joka tosiasiassa oli
      ensimmäinen urheilullinen sedan, niin
      kallistaisin vaakakuppini suuntaan 1800TI. Noh,
      jokatapauksessa kaikki ovat loistavia autoja
      joiden välille on vaikea vetää rajoja siitä,
      miikä on paras jne. Henkilökohtainen mielipiteeni
      on: 1.2002ti 2.1800TI 3.2002tii

      • Chamonix

        kyllähän 02-sarja, ja erityisesti se tavallinen
        2002, on BMW:n legendaarisin mallisarja, jonka
        filosofiaan esim. E46 330i:kin perustuu!

        Tarjoaa enemmän ajamisen iloa kuin yksikään
        myöhempi BMW:n malli!


    • M3 Street Racer

      Miksi?! Minkä ihmeen takia on pitänyt tuosta M
      Coupe mallista tehdä jonkun helvetin Nissan
      Almeran näköinen? Todella harmittava takaisku,
      koska auto muuten olisi kyllä ollut
      varteenotettava vaihtoehto
      tulevaksi "leikkikaluksi", mutta ei tuollaisella
      ulkonäöllä ikinä.

      Miksi!

      • E.H.

        M coupe Nissanin näköinen?! Huh huh.. aikamoista tekstiä! Vaikka coupe saattaa jakaa
        mielipiteitä, ei sitä sen vuoksi kuitenkaan tulisi ainakaan noin jyrkästi tuomita. Ulkoa auto
        on mielestäni aika sulavalinjainen, mutta kieltämättä vanhan kolmosen tyylinen sisustus
        kaipaisi hieman ehostusta.


      • jrk

        ehdottomasti.Auto joka keräsi roppakaupalla
        pokaaleja 80/90 luvuilla.Kilparadoilla pyöritti
        mennen tullen turbo ahdetutkin autot
        esim.cosworth.Auto joka oli tehty ajettavaksi ja
        on sitä vielä tänäänkin!


      • E3
        jrk kirjoitti:

        ehdottomasti.Auto joka keräsi roppakaupalla
        pokaaleja 80/90 luvuilla.Kilparadoilla pyöritti
        mennen tullen turbo ahdetutkin autot
        esim.cosworth.Auto joka oli tehty ajettavaksi ja
        on sitä vielä tänäänkin!

        bmw 507 vm-57!auto jota harvat edes haaveilevat
        näkevänsä siis sanotaanko että voiko autossa olla
        linjat enempi kohdallaaan?Silloinhan oli toki jo
        v-8 käytössä ettei uuden ///m5:sen koneistus ihan
        äkki pikaa ole temmattu.Yes myös 2002 ja ///m3
        edustavat aikansa huippu osaamista.


      • ///M5
        E.H. kirjoitti:

        M coupe Nissanin näköinen?! Huh huh.. aikamoista tekstiä! Vaikka coupe saattaa jakaa
        mielipiteitä, ei sitä sen vuoksi kuitenkaan tulisi ainakaan noin jyrkästi tuomita. Ulkoa auto
        on mielestäni aika sulavalinjainen, mutta kieltämättä vanhan kolmosen tyylinen sisustus
        kaipaisi hieman ehostusta.

        Ootko ollut sisällä?

        minä olen ja olen vähän eri mieltä sisätiloista
        kanssasi.


      • Tosifani
        ///M5 kirjoitti:

        Ootko ollut sisällä?

        minä olen ja olen vähän eri mieltä sisätiloista
        kanssasi.

        mutta mielestäni (lukuisten kuvien perusteella) hienoinen päivitys E46:sen suuntaan
        kojelaudan osalta ei olisi pahasta.


    • emw

      Kaikkien aikojen paras BMW on/oli se, joka kesti
      pisimpään ja jolla ajtettiin eniten. Eli voipi
      siis mennä vielä useita kymmeniä vuosia,
      ennenkuin kysymyksellesi saadaan vataus.

      Kaiken kaikkiaan järjetön kysymys.

      • pemari

        mielipiteeni parhaasta olisi kunnon coupe eli
        635csi. auto josta löytyy kaikki tarvittavat,
        paitsi tietysti tilat. Kyllähän ne kaikki ihan
        kivoja. Paitsi ehkä joku 518, jolle ei löydy
        järkiselitystä


      • Sedan
        pemari kirjoitti:

        mielipiteeni parhaasta olisi kunnon coupe eli
        635csi. auto josta löytyy kaikki tarvittavat,
        paitsi tietysti tilat. Kyllähän ne kaikki ihan
        kivoja. Paitsi ehkä joku 518, jolle ei löydy
        järkiselitystä

        Olisi kiva tietää mikä järkiselitys tälle
        coupelle sitten löytyy jos kerran 518:lle ei
        sellaista ole. Taitaa pojalla olla vaan mielessä
        huisinmakee kupeemalli jolla saa "muka" helpommin
        pilluu, kun naapurin 17v likkaakin sano: Vitsi
        sullon makee kupee.


      • Urban Tractor
        Sedan kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mikä järkiselitys tälle
        coupelle sitten löytyy jos kerran 518:lle ei
        sellaista ole. Taitaa pojalla olla vaan mielessä
        huisinmakee kupeemalli jolla saa "muka" helpommin
        pilluu, kun naapurin 17v likkaakin sano: Vitsi
        sullon makee kupee.

        Miten olisi ihan vaan mietymys kauniisiin
        esineisiin?

        Miten toi pillu ja auto tuli sulle mieleen?

        Oletko itse jotenkin ressukka/ ruma ??

        Eihan niillä ole mitään tekemistä toistensa
        kanssa, jos on komea aikuinen mies!!!


      • Sedan_

        Kyllä mä oon aika ressukka,e en oo naistakaan saanu kertaakaan elämäni aikana...


    • Lape

      Omasta mielestäni e9:t ovat omaa luokkaansa.
      Niissä on juuri sopivasti kokoa, sopiva määrä
      ovia, tarpeeksi voimaa ja enemmän karismaa kuin
      muissa saman ajan autoissa yhteensä.

      Käyppä vaikka katsomassa muutamia kuvia;

      http://www.bmwcsregistry.org/photographs/photograp
      h.html

    • Näätä

      Joop.. kyllä se paras/näyttävin BMW on e24-
      korinen 635 CSI (Karmann-kori oma lukunsa). Auto
      edusti 80-luvulla aikansa huipputekniikkaa
      varusteineen sekä ominaisuuksineen ja tulee
      varmasti jäämään historiankirjaan menestyksenä.

      • UT

        Mihin Karmann-koriin viittaat?


      • Näätä
        UT kirjoitti:

        Mihin Karmann-koriin viittaat?

        No siis ainakin 80-luvun alkupuolella Karmann
        teki 635:stä paranneltua koria. Varmaa tietoa ei
        ole, mutta parannukset kohdistui tiettävästi
        ruostesuojauksiin konetilassa ja takaluukkussa.
        Joitain maalauksia varmaankin muutettiin myös.
        Koneita ei kai Karmannilla koskettu.

        Korjailkaa jos joku tietää Karmannin 6-sarjasta.


    • pemari

      hyvä että löytyy muitakin coupen ihailijoita, ja
      sehän vain oli minun mielipiteeni 518:sta tai
      520:stä, eikös sentään mielipiteensä saa sanoa.
      Mutta kyllä 635:ssa on sitä jotain.

      • BMW-forever

        Mielipiteitä PITÄÄ sanoa, tottakai..siihenhän tää
        homma perustuu.. Hmm.. Kukaan ei oo mainostanut
        omaa kunnon 316 bemua, ihme kyllä! =) Ja muuten,
        tiedättekö bemujen tehoista? Paljonko on revitty
        irti ja mistä?


      • Näätä
        BMW-forever kirjoitti:

        Mielipiteitä PITÄÄ sanoa, tottakai..siihenhän tää
        homma perustuu.. Hmm.. Kukaan ei oo mainostanut
        omaa kunnon 316 bemua, ihme kyllä! =) Ja muuten,
        tiedättekö bemujen tehoista? Paljonko on revitty
        irti ja mistä?

        En tiedä, mutta tuo 635 CSI on esiintynyt rapakon
        takana myös kiihdytysajoissa. Aika villin
        näköinen tuo vekotin oli kunnon kilpurina kun
        kattelin kuvista (etenkin renkaat).


      • E28

        Kyll 600-sarjan Coupe on edelleenkin aika cool
        auto. Harmi kun niitä käytetään poppislaite-
        esittelyautoina (mm. Pioneer joskus 3v sitten) ja
        on nähty jollain nuorella jannulla räppäilyautona
        katuCorolla-tyyliin.

        Ei tarvi auton vuosimallia hävetä kun tuonlainen
        pirssi on alla!


    • Latex

      Tuskin minun tarvitsee perustella, muut ympäri
      maailman ovat tehneet sen jo puolestani. Mm. Top
      Gear arvosteli nautinnollisemmaksi kuin E36 M3:n.
      Siinä kiteytyy koko BMW:n ideologia paremmin kuin
      tuhat sanaa. BMW car lehdessäkö se oli kun E30
      M3:n omistaja kertoi kaverinsa cruisailtuaan
      F355:llä illan, hinkusi aina ajelua M3 evolla, ja
      osti lopulta itsekin moisen unelman.

      Hyvä kysymys! Varmasti 'mahdoton tehtävä', mutta
      hauskaa yrittää setviä...
      P.S. Peukut Hki:ssä pyöriville 6-sarjalaisten
      omistajille!

    • yh..

      kaikkien aikojen paras BMW on VOLVO
      hah hah..

      • David Hasselhoff

        The best car in the WORLD(=USA) is of course
        Kitt! It can talk, it has a turboboost button,
        and don't forget the cool light on the hood!

        Too bad it can't be exported to Fineland(?)
        because your laws prohibit the red light in
        front...


      • BMW-forever-(volvo)

        Ihan OK mielipide, mutta missä perustelut?? Ite
        oon aatellu sellasta Turbo Volvoa.. tietenki
        240.. paras Volvo mitä on.. =) Halpa, tehokas
        eikä ruostu niinkuin eräät.. siis alkaa T:llä ja
        loppuu A:han.. Sit siin välissä on oyot... oliko
        tarpeeks vihjeitä..? No joo..mut kumminki, voihan
        se paras BMW olla Volvokin jos ei erota autoja
        toisistaan.. mut aika tollo pitää olla, ja miten
        on ees auto sivuille eksynyt..=)


      • usvaa putkeen
        BMW-forever-(volvo) kirjoitti:

        Ihan OK mielipide, mutta missä perustelut?? Ite
        oon aatellu sellasta Turbo Volvoa.. tietenki
        240.. paras Volvo mitä on.. =) Halpa, tehokas
        eikä ruostu niinkuin eräät.. siis alkaa T:llä ja
        loppuu A:han.. Sit siin välissä on oyot... oliko
        tarpeeks vihjeitä..? No joo..mut kumminki, voihan
        se paras BMW olla Volvokin jos ei erota autoja
        toisistaan.. mut aika tollo pitää olla, ja miten
        on ees auto sivuille eksynyt..=)

        Diesel bemari on kunkku!Mopot kulkee bensalla!


      • turbo
        usvaa putkeen kirjoitti:

        Diesel bemari on kunkku!Mopot kulkee bensalla!

        mielestnäi paras ajamani on 740d,hauskin on
        ollut M3 sport evo II,kaunein z8.


      • Anonyymi
        BMW-forever-(volvo) kirjoitti:

        Ihan OK mielipide, mutta missä perustelut?? Ite
        oon aatellu sellasta Turbo Volvoa.. tietenki
        240.. paras Volvo mitä on.. =) Halpa, tehokas
        eikä ruostu niinkuin eräät.. siis alkaa T:llä ja
        loppuu A:han.. Sit siin välissä on oyot... oliko
        tarpeeks vihjeitä..? No joo..mut kumminki, voihan
        se paras BMW olla Volvokin jos ei erota autoja
        toisistaan.. mut aika tollo pitää olla, ja miten
        on ees auto sivuille eksynyt..=)

        Et oo vissiin Mersua ajanut?
        10 kertaa parempi ajettava, äänentoisto kun konsertissa, viimeistely ja laatu huippua.
        Ainoa mikä vituttaa on se tablettu jota kaikki on sitten matkitun Mersulta.


    • Make5er

      No nyt alkaa sitten E60 saavuttamaan ikää, mutta on hieno peli ja kestävä!
      Oliko Chris Banglen suunnittelema ja on hienompi, kuin F10.

      • Make5er

        Niin ja varsinkin dieselillä ja tuplaturbo (535d) olisi se paras.
        Nyt ajettu 271000 n. 40tkm/vuosi ja välillä mittarin näyttäessä 252 km/h,
        siis Saksassa, kohti Muncheniä, ei voi kuin nauttia..


      • Anonyymi
        Make5er kirjoitti:

        Niin ja varsinkin dieselillä ja tuplaturbo (535d) olisi se paras.
        Nyt ajettu 271000 n. 40tkm/vuosi ja välillä mittarin näyttäessä 252 km/h,
        siis Saksassa, kohti Muncheniä, ei voi kuin nauttia..

        Mersu antaa paremman kyydin, Bemarissa aina ollut pintakova alusta, toisekseen vääntö puuttuu koneesta.


    • eeeerrrrrrrreerer
    • MH

      Se, mikä on itellä alla tällä hetkellä.

    • Baijeri on Afrikkaa
    • bemupoika

      sellainen,missä on esinahkaiset penkit ja sisusta,pinkki väri ja gay-alkuinen rekkari.

    • entrepreneur

      Vakuuttavimmat BMW.kokemukset ovat tarjonneet minulle uusin BMW M3 sedan , joka on syntisen hyvä auto ajaa monessa eri tilanteessa, koska esim. alustan asetusmahdollisuuksia on niin runsaasti. Maantiellä ja kaupungissa voi rauhallisesti valua eteenpäin ja kuunnella V8 upeita soundeja. Lisäksi auto on coupea monikäyttöisempi takaovien ansiosta ja takakonttiinkin mahtuu tavaraa ihan hyvin, mutta ulkonäkö ei vaan pärjää coupe-mallille. Lähes yhtäläiseen nautintoon yltää yllättäen 130i, jossa kompakti-koko ja lyhyt akseliväli tekee ajamisesta nautinnollisen ketterää ja moottori vie autoa tarvittaessa urheilulliseesti eteenpäin.

    • ekolmiysi

      Tietysti e39...esim audi.mersu.volvo.toyota ja muut merkit ei ole vieläkään päässyt edes e39 tasolle missään suhteessa.

    • nyk e39 alla

      Ite sytyin merkkiin ollessani joskus 80-luvun lopussa 635 Csi:n kyydissä (soundi oli hyvä) ja muutama vuosi myöhemmin M5 (e34) kyydissä. Tuo M5 oli siitä metka juttu että istuin takapenkillä ja ihmettelin kun maisemat vaihtuu aika vilkkaasti, mutta meno ei tunnu siltä ja vilkaisin mittariin, niin rapiat 220 oli lasissa. Oi niitä aikoja.

    • Fogmachine

      3,0Csi coupe vm 75 ja taivaan sinisenä olis ihanne kaara.

      • Ladne

        Top 12 bmw 1. 520 2. 740i 3. 850i 4. 635 csi 5. 2002 ti 6. 1800 ti 7. 2500 8. 520i 9. 2500 10. 2002 ti 11. 2002 ti 12. 850i


    • jatämätarinaontosi

      maailman parhaaksi vuonna 1996 valittu E39 523 tai 525 on huppupeli vielä tänäänkin

      halvalla hyvä ja huoleton, jos alle 250t ajettu

      kestävämpi, mukavampi, hiljaisempi ja paljon halvempi huoltaa kuin E60

      upea V6

      ostaisin heti jos tarvitsisin

      • tiiliataalia

        Siinä on suora kutonen, ei V6!


      • Minä

        Oikeassa olet, E39 on silmänruokaa sekä sisältä että ulkoa, toisin kuin kammottava ufoviritys E60!


    • ///M POWER
    • Aly-959

      E12 520. E28 520. E21 320i

      • Agf-788

        E12 520. E21 320. E30 316i.


      • Alh-785
        Agf-788 kirjoitti:

        E12 520. E21 320. E30 316i.

        E12 520. E21 323i. E30 520i.


      • okoi
        Alh-785 kirjoitti:

        E12 520. E21 323i. E30 520i.

        E31 vinkkelikuutosella,


    • E23 afi-585

      E23 ja e28

      • Aft-705

        Olisi upeaa omistaa näin 1-50 bmweet 1. 520 e12 2. 2002 3. 323 e21 4. 520 e28 5. 520 e12. 6. 520 e28 7. 728i e23 8. 520 e28 9. 728i e23 10. 520 e34 11. 2002 12. 520 e34 13. 520 e28 14. 520 e12 15. 520 e28 16. 520 e28 17. 750i e34 18. 520 e28 19. 2002


    • Aks-202

      5 parasta 1. 2002 ti 2. 520i 3. 316i 4. 750i 5. 850i

    • Alf-789

      9 bmweeta jotka hal om 1. 635 csi 2. 520i 3. 750i 4. 520i 5. 635 csi 6. 520i 7. 635 csi 8. 320i 9. 2002 ti

    • <<<<

      9 kovinta
      e28 < derrick malli 70-80 l taitteessa
      e12 < historian ensimmäinen derrick-malli
      e30 < tyylikäs 80-l puolivälin derrick-malli
      e34 < mun arvostama

    • e92 m3

      Viimeisin M3 on hieno peli, ajelin pari vuotta, mahtavat saundit matalilla kierroksilla ja limusiinimainen kulku tarvittaesa. Laadukas rakenne muuten. E46 vastaavasta jäi mieleen jäljittelemätön metallinen sointi 7800 kierroksilla. E46 M3 oli puristisempi vekotin. E92 kuitenkin nro 1. Nykyinen X5 on hieno auto myös

    • Afy-909

      E30. E34. E28. E23

      • Alf-684

        Mun unelmat top15 1. 635 csi 2. 2002 ti 3. 1800ti 4. 2002 5. 635 csi 6. 1800ti 7. 2002 ti 8. 850i 9. 2002 ti 10. 2002 ti 11. 635 csi 12. 2000 13. 1800ti 14. 2002 15. 520i


    • Csi Style

      635 Csi olisi hieno laitos.Sellainen pitäisi joskus saada kesäautoksi.

    • newtimer.

      E30 323 2,5 turbolla ja lukkoperällä on hauskin bemari mitä oon ajanu. Paras on varmaankin kuitenkin E39, mutta niitä en harrasta koska vanhaliitto on mukavempaa. E21-E30-E28-E34 siinä on, jos jollain haluaa huvikseen ajella.

    • jtytyjkuy

      BMW Isetta.uy

      • tyjtyjtyjyu

        Isetta ,se kolmipyöräinen.


    • Pekka-

      Z-8.

      Saavuttanut jo legendan maineen, vaikka ikää ei ole kovin paljoa. Aikoinaan maksanut niin paljon, että ei tule joka nurkalla vastaan, Suomessa varmaan vain pari yksilöä.

      Hinta Saksassakin ohittaa piakkoin uuden hinnan aikoinaan.

    • josapappa1773

      NÄÄ OMISTAIS 5 17-22
      1. 1600
      2. 2002
      3. 1502
      4. 520
      5. 750
      6. 320
      7. 320
      8. 320
      9. 2002
      10.2002
      11.318
      12.318
      13.318
      14.2002
      15.2002
      16.850
      17.850
      18.850
      19.2002
      20.2002
      21.750I
      22.750I

    • 2-sarja

      No kakkosmallin bimmeri tietty! Siinä on paras vetää kavereita kakkoseen. Fiilikset on ihan uskomattomat, pojat tykkää ja se kyllä näkyy ja kuuluu :)

      Oispa 222 malli tarjolla Stockholm Editionina, slurps :P

      • Bmw-jonnet

        Ok... :D


    • 56654645

      Tavallaan aina sykähdyttänyt M1.

    • ParastaParhautta

      Kaikkien aikojen paras on se puun ympärille pyöräytetty venytin....

    • enajabeeämmillä

      paras on se joka pysyy pois liikenteestä häiriköimästä. samaan kategoriaan kuuluu myös audit ja muut klonksvaakkenit.

    • VatunVittu

      Syön parhaillaan puuroa lusikalla joka on tehty teidän "parhaasta" bmv:stä joka on ennenaikaisesti joutunut Kuusankoskelle sulattoon, heh, heh.

      • VatunVittu

        Jäi puurosta sellainen ÖLJYINEN jälkimaku, olisikohan se luska tehty BMW:stä, joka romutettiin ja sulatettiin kolmen vuoden ikäisenä koska söi öljyä 3l/1000km?


    • MikaOjantaus

      Kyllä paras Bemari on nyt hiljattain julkastu 8-sarja, ensimmäinen Bemari joka on hyvännäköinen.

    • Bimmerparty

      Bmw 530d e60 on paras. Siksi ostin juuri tuon auton.

    • Anonyymi

      "Kaikkien aikojen paras BMW?"

      Se tietenkin, mitä ei ole edes valmistettu!!!!

    • Anonyymi

      BMW isetta on paras. Muilla biimereillä voi pyyhkiä sitä mitä bimmeri jannut vainuu kun haistaneet hikisen tukkijätkän sen tuoksun.

    • Anonyymi

      Kyllä se vaan paras BMW on mielestäni tämä perusbemari 520 D Xdrive. Siinä vaan on sitä jotakin mitä hyvässä autossa pitääkin olla.

    • Anonyymi

      isetta bmw ääni täältä! PARAS!

      • Anonyymi

        Isetta on kyllä kestävä jos vertaa näihin uudempiin munuaisen kippoihin. Nimi munuaisen kuvat keulassa jo kertookin mitä kuski on vailla😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isetta on kyllä kestävä jos vertaa näihin uudempiin munuaisen kippoihin. Nimi munuaisen kuvat keulassa jo kertookin mitä kuski on vailla😂

        Munuaisrinkelit keulassa😂


    • Anonyymi

      Sen kun tietäisi kun joka versiossa on erittäin kalliita vikoja. Kun olisi yksi toimiva bmw joka menisi 500tkm ilman suurempia murheita mutta semmoista ei bmw ole osannut tehdä.

      • Anonyymi

        Maailman paras BMW on sellainen, jota ei ole vielä edes tehty! 😄😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman paras BMW on sellainen, jota ei ole vielä edes tehty! 😄😅

        Tai sellainen minkä jättää kauppaan. Näin omasta kokemuksesta yhden uuden Bemarin ostaneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sellainen minkä jättää kauppaan. Näin omasta kokemuksesta yhden uuden Bemarin ostaneena.

        Ihan varmaan joo...kaikkihan tällä palstalla on uusia bemareita ostaneet...🤣


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paras on legendaalinen Bmw 520. Sen paremmaksi auto ei voi juurikaan tulla, sopii erinomaisesti Suomen olosuhteisiin.

    • Anonyymi

      Saksalaiset eivät enää luota folkkareihin, siksi Tesla on kohta myydyin!!🎅🎅

    • Anonyymi

      Paalaamossa on BMW;n paikka. Päästöhuijattu paska.

    • Anonyymi

      E60 530iA N53-koneella. 272 hp, 320 Nm, 6.5 s/0-100, 250 km/h.

      Menee kuin juna. Hemmetin hyvä alusta. Ei hypi eikä pompi. Hiljainen. Kiihtyy kuin raivotautinen sonni. Upea moottorin ääni kun antaa vähän kenkää. Tilava. Tyylikäs. Hiljainen. Todella pieni kulutus etenkin NOXEM-emulaattorilla.

    • Anonyymi

      Paras millä ite oon ajanut ni on e61 tai e39.mutta noista kahdesta vaikee sanoo et kumpi vie,E61 vähä mukavampi ajaa mut sit taas E39 on parhaiten äänieristetyt BMW malli mitä on tehty? En ole varma mutta näin oon kuullut ja kolmeysin omistajana en voi väittää vastaan,hiljainen on ku mikäkin

    • Anonyymi

      Jatkossakin tulen ajamaan BMW 520 d Xdrive autolla, se on osoittautunut luotettavaksi ja turvalliseksi autoksi. Patteriautot ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Et ole sit vissiin muita merkkejä kokeillut?

        Kaikki käyty läpi ja BMW on kyllä huonoin, tahmea ohjaus eikä palauta. Mutkissa toimii kyllä hienosti ja alusta on huippu.

        Audilla ohjaus n huippua, sähköisellä tehostimella on saatu hyvä tunto ohjaukseen ja voima välittyy hyvin ohjausuörään, nelieto toimii hienosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole sit vissiin muita merkkejä kokeillut?

        Kaikki käyty läpi ja BMW on kyllä huonoin, tahmea ohjaus eikä palauta. Mutkissa toimii kyllä hienosti ja alusta on huippu.

        Audilla ohjaus n huippua, sähköisellä tehostimella on saatu hyvä tunto ohjaukseen ja voima välittyy hyvin ohjausuörään, nelieto toimii hienosti.

        Kyllähä tuo Audi muuten menettelisi, mutta ne moottorit ja vaihteistot ovat epäluotettavia. Sen tähden BMW.


    • Anonyymi

      Varmaan seiska mutta kun puhutaan saksan mossesta niin tuolla rahalla saa jo auton.

    • Anonyymi

      Parhaasta en tiedä mutta M1 oli hieno ja erikoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2651
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      147
      1192
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1095
    4. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    5. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      124
      961
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      911
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    8. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    9. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      815
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      802
    Aihe