4Smile vilkaisetko

Jouluaodotan

Mitä näkyy vaalean eroa läpikäyvän äidin elämään lähitulevaisuudessa? Maaseudulla asustelen ja vielä saman katon alla tulevan ex-puolisoni kanssa. Kertoisitko kaiken mitä näkyy?
Kiitos ja mukavaa joulun aikaa!

25

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enääenjouluaodota

      Jos katsoisit olisi hienoa...

    • Enääenjouluaodota

      Käytkö vielä katsomassa täällä?

    • Enääenjouluaodota

      Nostsan...

      • 4Smile

        Sydämellä: Nyt kannattaa pitää jalat maassa ja järki päässä.
        Sylissä: Tosiasioitten hyväksymistä/huomioimista.

        Jalkoihin poljettu: Kovasti levotonta/heilahtelua ollut ja vaikka kovasti kiintynytkin johonkin ihmiseen oletkin ollut, on pakko ollut tehdä omat ratkaisunsa.

        Taakse jätetty: Jotakin sun selkäs takana puuhastelua tässä on ollut ja tähän liittyy joko eri paikkakunta TAI sitten tätä on jatkunut jo jonkun aikaa ja tää on aiheuttanut sulle jonkun verran 'varuillaan oloa..' Oot vähän kaivannut levähdystä/irtiottoa kaiken tän keskellä

        Pään päällä: Aineellisia asioita ja haasteellisia asioita. Vaalea aikuinen mies.
        Edestä löydät: Mikäli menestyä aiot, on aika panna hösseliks - kuitenkin on niin paljon kaikkea tässä, mitä et oikein sulata

        Toivot: Löytäväsi balanssin, tekemäsi ratkaisun jälkeen ja että myös pystyt selviämään siitä.

        Saat: Vaalea nainen ja kaikenlaisia voittoja ja se, alkaa vallata ajatuksiasi.

        Edestäsi löydät: Rahasopimusasioita ja sua jonni verran nyppii ja stressaa mokoma
        '
        Et pääse yli etkä ympäri: Jokin yllättävä tieto tulossa, voi myös olla kutsu johonkin sosiaaliseen tapahtumaan, jossa tapaat ystävän jonka kanssa koet olevasi hyvin pitkälle samoilla aallon taajuuksilla. Tässä on mahdollisuutesi.

        Pöydän kääntää: Koti oikeinpäin.


    • Enääenjouluaodota

      Kiitos!
      Onkohan selän takana tapahtunut asia toinen nainen? Sitä olen kysynyt mutta eipä ole myönnetty..
      Rakastaako mies minua?
      Ja mitä tarkoittaa koti oikeinpäin? En haluaisi muuttaa talostamme mutta ero sitä edellyttää aikojen kuluessa...

      • 4Smile

        Niin.., ei mun mielestä kortteihin tullu mitään merkkejä toisesta naisesta, mutta on jotakin, jota sulle on jätetty kertomatta.
        Nosta siis kissa pöydälle ja selvitä asiat.
        Ainut mitä menetät, on epätietoisuutesi


      • Enääenjouluaodota
        4Smile kirjoitti:

        Niin.., ei mun mielestä kortteihin tullu mitään merkkejä toisesta naisesta, mutta on jotakin, jota sulle on jätetty kertomatta.
        Nosta siis kissa pöydälle ja selvitä asiat.
        Ainut mitä menetät, on epätietoisuutesi

        Kiitos. Olen kyllä kissan nostanut mutta eipä mitään ole saatu selvitettyä. Mies haluaa eron että ei kuulemma rakasta minua. Vuosien yhdessäolo takana, perheen perustaminen yms. niin tuntuu oudolta ja pahalta..
        Jos vielä neuvoja niin kuuntelen mieluusti.. tuntuu että olisi jotenkin tyhjän päällä..


      • 4Smile

        Voi itku :(
        Mahtaaks sun miehellä olla omassa elämässään nyt joku kriisi, josta ei halua edes puhua.
        Älä missään nimessä syytä itseäsi!

        Oota ku otan ton tietokoneen..


      • 4Smile

        Sun miehes on ollu aika stressaantunut ja kaipaa irtiottoa. Täällä on ollu joku hänen harvemmin tavattu miesystävä, joka nyt ois aiheuttanu tätä liikehdintää tässä ja tää sun miehes on pikkusen puun ja kuoren välissä.

        Sit tässä on että vaalean naisen kanssa, alkais tunnelma pikkusen keventyä kotiin liittyvissä asioissa. Olkoonkin, vaikka vaikeuksia vielä kohdataan ja välillä suututtaa niin maan penteleesti ja tässä on että jollain tapaa nyt pitäis osata päättää oikeudenmukaisesti asioita, eikä valinnat helppoja oo.

        En sitten tiedä, kokeeko hän, että hänen selkäs takana puuhaillaan ties mitä vai kuin, mutta iso muutos on tulossa ja pitää aloittaa puhtaalta pöydältä. Täällä on myös aineelliset asiat mielessä ja niiden myötä koittava uusi mahdollisuus, mutta nyt vaikuttais, ettei hän ihan näe metsää puilta. Ainakin kieltäytyy uskomasta faktoja. Hän on sitä mieltä että ero/eroon pääseminen on ainoa vaihtoehto.
        Sit tänne tulee että kovasti hän fundeeraa miten sitten onnistuu ja nyt kyllä ois viisasta pitää jalat maassa ja järki päässä, sillä jokin peräti ravisteleva juttu on tulossa ja tämä saa kyllä miehesikin pasmat sekaisin kun haminan kaupungin ikään.
        Joku ristiverinen nainen alkaa hänelle ehdotella ties mitä.

        Hän ahdistuu, kun häntä vedetään vähän kahteen suuntaan ja kovasti hänellä tulee olemaan töitä, mikäli aikoo onnensa säilyttää. Hän aikoo panna kyllä hösseliksi ja elelee toiveajattelussa siinä onnistumisessaankin.
        Rahasopimusasiat pikkusen närästää ja jokin yllättävä tieto tämän tiimoilta on tulossakin. Sit tässä on joku kuvio, joka ei mulle nyt ihan aukea...
        Hirveä määrä onnellisuutta/rakkautta - eikä yhtään vähempi määrä huolia ja liittyy jotenkin vähän ulkopuolisuuteen/osattomuuteen/yksinäisyyteen tms..
        Joku viesti tulossa ja tähän liittyy joku nainen, jota ei oo hirveän luotettavaks mieltänyt, mutta että koti lopultas kääntyisi oikeinpäin kuitenkin. Harmoniaa vaaleahkon naisen kanssa ja kaikkien kiistojen jälkeen - alkaa luottamus palailla.
        Viestitulva ja nyt kysytään tomeruutta hoitaa asioita ja kun häly laimenee - alkaa hän taas suunnitella tulevaisuuttaan ja jossain jo pitkään kestäneessä jutussa, löytyy myös balanssi.


    • Enääenjouluaodota

      Kiitos kamalasti kun vielä halusit katsoa asiaamme.
      Stressiä ollut miehellä pidempään ainakin työn saralla ja siitää nyt sitten irtisanoutuikin ja uuden etsintä alkanut.. uupunut hän ollut ja varmaan joku sisäinen kasvukausi meneillään muutenkin... hän ei todella näe metsää puilta! Oletko sitä mieltä että hän vielä huomaa mitä minussa menettämässä ja
      että se ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolen? Mitä minun pitäisi sitten tehdä? Hänen pitäisi muuttaa yhtisstä kodista noin kahden viikon kuluttua ja olen sitä mieltä, että sen ku tekee niin paluuta ei ole.. on niin satutettu olo :( Meistä jo kovasti juoruillaan ympärillämme...
      Meinaatko että minä ja joku toinen nainen hänestä taistelee..? Ja meinaako hän molemmat pitää??
      Rahajutut kauhistuttaa juu, koska ero pitäisi olla nurkan takana ja talo joudutaan myymään varmaan vuoden päästä jne..
      Mille ajalle veikkaat asioita tapahtuvan joista kirjoitit?
      Voi kun tästä selviäisikin ilman erorumbaa, mutta ei hyvältä näytä..
      Mtäköhän noi hirveät määrä onnea ja huolia voi olla?

    • Enääenjouluaodota

      Ymmärsin nyt tämän minkä aiemmin kirjoitit: "Taakse jätetty: Jotakin sun selkäs takana puuhastelua tässä on ollut ja tähän liittyy joko eri paikkakunta TAI sitten tätä on jatkunut jo jonkun aikaa ja tää on aiheuttanut sulle jonkun verran 'varuillaan oloa..' Oot vähän kaivannut levähdystä/irtiottoa kaiken tän keskellä".
      Tämä erotilanteemme saman katon alla on jatkunut harvinaisen pitkään ja tosiaan varuillani olen ollut koko ajan että josko se mies muuttaisi mieltään...

    • Enääenjouluaodota

      Nämä kommentit taas viiittaavaat vahvasti eropäätökseen... vaikea ollut sulattaa miehen puuhia tässä viime aikoina..

      Edestä löydät: Mikäli menestyä aiot, on aika panna hösseliks - kuitenkin on niin paljon kaikkea tässä, mitä et oikein sulata

      Toivot: Löytäväsi balanssin, tekemäsi ratkaisun jälkeen ja että myös pystyt selviämään siitä.

    • Enääenjouluaodota

      Tämä kirjoittamasi varmaan meinaa että meillä ok välit tässä eron aikana ja kodista ja lapsista on sovittava ja sovussa tietenkin.. oikeudenmukaisestikin eikä helppoja valintoja... vai mitä tuumaat tulkinnoistani?
      "Sit tässä on että vaalean naisen kanssa, alkais tunnelma pikkusen keventyä kotiin liittyvissä asioissa. Olkoonkin, vaikka vaikeuksia vielä kohdataan ja välillä suututtaa niin maan penteleesti ja tässä on että jollain tapaa nyt pitäis osata päättää oikeudenmukaisesti asioita, eikä valinnat helppoja oo."

    • 4Smile

      Kun mä ymmärsin, et olis tulossa "häntä koipien välissä" takaisin vielä. Tuo nainen, voi jaella miehellesi neuvojaan, ei siinä sen kummempaa välttämättä oo.

      Voisko kumminkin käydä niin, että ei joko mee kaupaksi tuo talo tms.. ja kun aikaa kuluu, kummatkin tajuatte, miten hilikulla oli menettää kaikki.

      Voimia sinne, teille kummallekin <3

    • Enääenjouluaodota

      Kiitos, voimia tarvin... ja toivoa ja uskoa että lapsetkin tästä selviäsivät ilman traumoja <3
      Pidän tavasti kertoa asiat.. vaikka nytkin jää vähän arvailujen varaan, mutta silti sinä on jotain että tiedän sinun näkevän tosiaan minun asioita.

    • Enääenjouluaodota

      Kiitos, kun olet kärsivällisesti minulle katsonut.
      Mitä olet mieltä voinko luottaa tuohon kohta tulevaan eksmieheeni hänen sanomisissaan missä oli tänään kun koitin häntä kaksi tuntia tavotella? Kannattaako luottaa yleensä hänen sanaansa vai ei? Kiitos jos vastaat.

    • Enääenjouluaodota

      Taas tänään semmosen sanasodan kävin tuon miehen kanssa ja niin on minua loukattu, että tuntuu ihan mahdottomalta että oltaisiin kavereita, puhumattakaan että palattaisi yhteen.. tuntuu että kaikki yhteiset vuodet olleet valhetta.. olen niin uupunut.

      • 4Smile

        Voi itku :(


    • Enääenjouluaodota

      Ei taida tulla mitään hyvää neuvoa sinulta kuinka tulisi toimia nyt.. olla vaan ja antaa hänen toimia kuten haluaa, koska ei ajattele kuitenkaan asioista samoin kuin minä.. luuletko että katuu päätöstään erosta vielä ka jos niin milloin. Vaikken häntä takaisin ottaisi luultavasti, niin se tuntuisi hyvältä jos hän katuisi, koska minusta hän on toiminut väärin minua kohtaan. Olen kai pimeä kun toivon anteeksipyyntö-anelua häneltä

    • Enääenjouluaodota

      Ja pari viikkoa kulunut edellisestä viestistäni ja ihmeen hyvin mennyt miehen kanssa ja tänään hän muutti pois luotani ja olen niin surullinen ja rikki.. selviänkö tästä? Luulin että olen yli hänestä, mutta enpä kuitenkaan.. onko hän päässyt jo minusta yli vai mitä miettii nyt? Kiitos..

    • Enääenjouluaodota

      Toivon todellakin että sinun ennustuksesi pitäisi paikkaansa ja koti kääntyisi oikein päin.. niin kamalalta tuntui kun mies muutti.. lueskelen kirjoittamiasi uudelleen ja toivon, että pian hän näkisi sen metsänkin eikä vain puita..

    • Kesääjoodotan

      Hei. Jos jaksat katsoa vielä tuleeko meille avioeropapereiden kirjoitus nyt kevään tai syksyn välillä vai meinaatko ennen sitä miehen palaavan häntäkoipien välissä luokseni? Tähän hetkeen, rakastaako minua vai haluaako eroon? Kiitän jos jaksat vielä vilkaista...

    • Kunsaisivainonnea

      Smile vieläkö käyt täällä... olisi kysyttävää liittyen tähän tulkintaasi.
      Luulin että tämä olisi miehestäni joka tätä nykyä siis ex emmekä yhteen palaa. Mutta nyt kun minulla on ollut uusi puoli vuotta, niin häneen liittyy kyllä tuo kappale missä kerrot että tämä kuvio ei ihan aukene sinulle..
      . Luehan se ja sano voiko kertoa tästä nykyisestä miehestä, sillä meillä suhdetta sörkkii hänen ex ja väittää saaneensa hänen lapsen jne.. minä olisin onnellinen miehen kanssa mut viime aikoina kovin yksinäinen kun miehellä ajatukset sekaisin...
      Palaisitko tähän jooko?

    • Kunsaisivainonnea

      Itseasiassa tuo koko kappale kertoo nykyisestä miehestäni eikä ihme sillä tulkinnastasi aikaa oli vain reilu kuukausi kun tapasin hänwt. Aivan uskomattomalta tuntuu miten osuikin täysin tilanteeseemme. Kerro ihmeessä eikai hänellä käänny koti oikeinpäin exän kanssa ja luottamus palaa häneen koska hän myös vaalea?? Alkoi ahdistaa ajatuskin... vai minunko kanssa jatkaa?

    • Kunsaisivainonnea

      Viitsitkö tähän ketjuuni enää katsoa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe