Eli mten saan kaksi eri kuvaa auki tasopaneeliin allekkain, niin että voin säätää esim läpinäkyvyyttä.
Minulla oli ennen PSE 10, ja sillä sen kyllä sain onnistumaan.
En ole löytänyt PS CC ohjetta tähän vaikka ole etsinyt.
Olen oikein onnellinen jos joku antaa jotakin vinkkiä.
Kahden kuvan yhdistäminen Photoshop CC
6
1432
Vastaukset
- edotterew
jos vaan vedät kuvan 2 kuvan 1 päälle
No, kyllä kaksi kuvaa tulee päällekkäin, mutta ei sinne tasopaneeliin allekkain. Niin että voisin läpinäkyvyyttä säätää.
Niin tuo kuvan siirto toisen päälle Toimi siinä PSE 10:ssä, mutta ei tässä Photoshop CC kanssa. :(
Ei olisi uskonut, että on näin vaikea tehtävä. ?
- käykö_näin
Mulla on tapana avata ja säätää kumpikin kuva erikseen. sitten valitsen päällimmäiseksi tasoksi tulevan kuvan (ctrlA ja ctrlC), kuva/valitse kaikki ja kopioi (Select all, Copy).
Sitten siirryn toiseen kuvaan ja (ctrlV) sijoitan em kuvan tasoksi toisen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki652684Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752288Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276742144Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22025Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue21405Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51294- 64976
- 67976
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘114965- 96943