Eli mten saan kaksi eri kuvaa auki tasopaneeliin allekkain, niin että voin säätää esim läpinäkyvyyttä.
Minulla oli ennen PSE 10, ja sillä sen kyllä sain onnistumaan.
En ole löytänyt PS CC ohjetta tähän vaikka ole etsinyt.
Olen oikein onnellinen jos joku antaa jotakin vinkkiä.
Kahden kuvan yhdistäminen Photoshop CC
6
1445
Vastaukset
- edotterew
jos vaan vedät kuvan 2 kuvan 1 päälle
No, kyllä kaksi kuvaa tulee päällekkäin, mutta ei sinne tasopaneeliin allekkain. Niin että voisin läpinäkyvyyttä säätää.
Niin tuo kuvan siirto toisen päälle Toimi siinä PSE 10:ssä, mutta ei tässä Photoshop CC kanssa. :(
Ei olisi uskonut, että on näin vaikea tehtävä. ?
- käykö_näin
Mulla on tapana avata ja säätää kumpikin kuva erikseen. sitten valitsen päällimmäiseksi tasoksi tulevan kuvan (ctrlA ja ctrlC), kuva/valitse kaikki ja kopioi (Select all, Copy).
Sitten siirryn toiseen kuvaan ja (ctrlV) sijoitan em kuvan tasoksi toisen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot273425Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132828- 282504
- 421927
- 531779
- 151760
- 451626
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101468- 541444
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2641164