Apua laihdutukseen

Moi, oon viimeset kaks vuotta kamppaillu painoni kanssa ja nyt tarvitsisin samassa tilassa olevan henkilön apua jonka kanssa voi jutella laihdutuksesta yms ja jakaa hyviä vinkkejä. Olen siis ihan normipainoinen 162cm 47,8 kg mutta silti pidän itseäni lihavana. Nyt olen päättänyt lopettaa syömisen sillä haluan laihtua 45 kg -42 kg. Olen painanut viime vuonna 42 kg ja haluan takaisin niihin mittoihin. Toivon että joku samassa tilassa oleva "ymmärtäisi". En kaipaa mitään saarnoja vaan juttu kaverin! Kik: johku14v.
5220
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

läski

Äänestä
  • Oliko muuta? :)

Äänestä

Juu minäkin taistellu tuon painon kanssa jo vuosia. Oon 13 vuotias ja pituus 168 paino 44 haluisin sinne 40 kiloon.

Äänestä
  • Vau sähän oisit kivan laiha jo nytkin :)

Äänestä

Aloittaja, miksi kirjoitit alipaino-osioon? Etkö tajua näitä otsikoita? Jos haluat puhua laihdutuksesta, kirjoita laihdutus-osioon, älä alipaino. Tyhmäkö olet vai vain yksinkertainen?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

epätoivoinen1 kirjoitti:

Moi, oon viimeset kaks vuotta kamppaillu painoni kanssa ja nyt tarvitsisin samassa tilassa olevan henkilön apua jonka kanssa voi jutella laihdutuksesta yms ja jakaa hyviä vinkkejä. Olen siis ihan normipainoinen 162cm 47,8 kg mutta silti pidän itseäni lihavana. Nyt olen päättänyt lopettaa syömisen sillä haluan laihtua 45 kg -42 kg. Olen painanut viime vuonna 42 kg ja haluan takaisin niihin mittoihin. Toivon että joku samassa tilassa oleva "ymmärtäisi". En kaipaa mitään saarnoja vaan juttu kaverin! Kik: johku14v.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu