Olenko maanpetturi jos haluan erota reservistä/armeijasta. Olen käynyt armeijan v.1997. Minulta on aselupa evätty mielenterveysongelmien vuoksi enkä ole saanut onneksi kutsua kertausharjoituksiin. Jos olisin saanut kutsun olisin sytyttänyt metsän palamaan kesäaikana. Eroan sen takia reservistä, sillä en halua joutua sotimaan, koska en halua olla mikään elukka eli raiskata siviiliväestöä ja ammuskella toisia ihmisiä varsinkaan omalla puolella olevia, koska aseet ovat väärissä käsissä varsin arvaamattomia.
Vastaukset 11
- ReservissäEdelleen
Et sinä järin välkystä porukasta ole lähtösin jos meinaat että armeijan toiminta on kuin ISIS ääliöiden.
- LuokkaanE
Jos lääkärintodistus löytyy, niin lähetä alueen esikuntaan, niin ei tule enää ikinä mitään kutsuja...
Jos ilmoittaudut täydennyspalvelukseen, niin siinä on riskinä 50 v ikään saakka joutua viikon kurssille ja kertaamaan vaikka lattioiden jynssäystä. - Res.Alik
Turhan eroat, jos noin kauan olet intin käynyt. Muutenkin kertauskutsu napsahtaa keskimäärin 20-35 vuotiaille, että niistä olisi oikeasti hyötyä. Negatiivista on, että joudut 5 päiväksi turhaan täydennyspalvekseen.
- ergergrg
Eroa ihmeessä, se on pakkoarmeijan alasajoa.
Ehkä siirrymme lopultakin ammattiarmeijaan, kun ei meitä kukaan uhkaa.- hwsrgaas
"kun ei meitä kukaan uhkaa."
Suomella on ollut yksi ja sama uhka kohta 100 vuotta, ja vieläkään joillekin ei ole mennyt perille, mikä se on. Vinkki: 1939-44. - wefwef
Olet hullu, meitä ei kukaan uhkaa. Hakeudu hoitoon ja ala syömään mielialalääkkeitä, keski-ikäinen mätisäkki.
- hwsrgaas
wefwef kirjoitti:
Olet hullu, meitä ei kukaan uhkaa. Hakeudu hoitoon ja ala syömään mielialalääkkeitä, keski-ikäinen mätisäkki.
Tais osua ja upota tuo viestini.
- thtrhrthtr
hwsrgaas kirjoitti:
Tais osua ja upota tuo viestini.
Natsi -Saksa ei uhkaa meitä, sinä hullu mielipuolinen c- mies.
Muista lääkkeet. - Anonyymi
wefwef kirjoitti:
vieläkö olet yhtä varma?
- rehellinenvastaus
Ketään ei kiinnosta jos sinä eroat reservistä.
- Anonyymi
sä jo poustasit tollaisen viestin; taitaa olla aika taas ottaa pilleri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981067
- 50912
- 119883
- 145857
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40649Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184601- 32559
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47548- 68544
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 80530
- 39489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3464- 45463
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456- 41456
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61450Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446