Olen aiemmin tulostanut Chromessa maalaamiani nettisivujen osia eli: tulosta,lisää asetuksia,vain valinta,tulosta. Nyt Vistan uudelleenasentamisen jälkeen edellisten klikkausten jälkeen kone ei enää tulosta,vaan esiin ponnahtaa tallenna-ikkuna.Miten saisin taas tulostettua haluamani kuten ennen ?
Vastaukset 9
- siinäonsensyy
Vista mäkeen.. Vanhenee vuodessa.
Ei tarvinnut heittää vielä Vistaa mäkeen, auttoi kun poisti Chromen ja latasin uudelleen !
- vistaonsontaa
Kyllä tarvitsee viimeistään vuoden päästä kun päivitykset loppuu! Muutenkin vista on buginen ja hidas Windows ja tämän on jopa MS myöntänyt..
Joo, luin että tuki päättyisi 11.4-17. Jos pärjään siihen asti minulla pitäisi olla varaa uuteen koneeseen, aiemminkin jos voitan tarpeeksi raveissa.
- eitarviiuusia
Ei konetta tarvitse uusia. Siihen voi vaihtaa ilmaisen Linux Lubuntu jakelun joka on jopa nopeampi kuin Vista. sillä voi hoitaa perusasiat kuten netinselailun ja videoiden katselun.
Niin, koneeseeni on jouduttu vaihtamaan emolevy,kovalevy ja konkkia.Silti se ei ikuisuuksia kestä niin kovassa käytössä kuin minulla on.Katsotaan,kiitoksia tiedoista.
- näinkannattaajoo
Konetta voi käyttää niin pitkään kunnes se hajoaa. Turvallistakin se on jos vaihtaa Windowsin tilalle Linux jakelun joka ei edes tarvitse virustorjuntaa tai palomuuria.
- kuneiniinei
mutta kun linuxiin ei edelleenkään saa ammattisoftaa, vaikkapa kunnollista multimediakehitysympäristöä
kuneiniinei kirjoitti:
mutta kun linuxiin ei edelleenkään saa ammattisoftaa, vaikkapa kunnollista multimediakehitysympäristöä
Totta mutta ei niitä perus nettikäytössä tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531076- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728