Olen aiemmin tulostanut Chromessa maalaamiani nettisivujen osia eli: tulosta,lisää asetuksia,vain valinta,tulosta. Nyt Vistan uudelleenasentamisen jälkeen edellisten klikkausten jälkeen kone ei enää tulosta,vaan esiin ponnahtaa tallenna-ikkuna.Miten saisin taas tulostettua haluamani kuten ennen ?
Tulostusongelma
9
89
Vastaukset
- siinäonsensyy
Vista mäkeen.. Vanhenee vuodessa.
Ei tarvinnut heittää vielä Vistaa mäkeen, auttoi kun poisti Chromen ja latasin uudelleen !
- vistaonsontaa
Kyllä tarvitsee viimeistään vuoden päästä kun päivitykset loppuu! Muutenkin vista on buginen ja hidas Windows ja tämän on jopa MS myöntänyt..
Joo, luin että tuki päättyisi 11.4-17. Jos pärjään siihen asti minulla pitäisi olla varaa uuteen koneeseen, aiemminkin jos voitan tarpeeksi raveissa.
- eitarviiuusia
Ei konetta tarvitse uusia. Siihen voi vaihtaa ilmaisen Linux Lubuntu jakelun joka on jopa nopeampi kuin Vista. sillä voi hoitaa perusasiat kuten netinselailun ja videoiden katselun.
Niin, koneeseeni on jouduttu vaihtamaan emolevy,kovalevy ja konkkia.Silti se ei ikuisuuksia kestä niin kovassa käytössä kuin minulla on.Katsotaan,kiitoksia tiedoista.
- näinkannattaajoo
Konetta voi käyttää niin pitkään kunnes se hajoaa. Turvallistakin se on jos vaihtaa Windowsin tilalle Linux jakelun joka ei edes tarvitse virustorjuntaa tai palomuuria.
- kuneiniinei
mutta kun linuxiin ei edelleenkään saa ammattisoftaa, vaikkapa kunnollista multimediakehitysympäristöä
kuneiniinei kirjoitti:
mutta kun linuxiin ei edelleenkään saa ammattisoftaa, vaikkapa kunnollista multimediakehitysympäristöä
Totta mutta ei niitä perus nettikäytössä tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.