Tulostusongelma

Ufomies14710

Olen aiemmin tulostanut Chromessa maalaamiani nettisivujen osia eli: tulosta,lisää asetuksia,vain valinta,tulosta. Nyt Vistan uudelleenasentamisen jälkeen edellisten klikkausten jälkeen kone ei enää tulosta,vaan esiin ponnahtaa tallenna-ikkuna.Miten saisin taas tulostettua haluamani kuten ennen ?

9

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinäonsensyy

Vista mäkeen.. Vanhenee vuodessa.

• Ei tarvinnut heittää vielä Vistaa mäkeen, auttoi kun poisti Chromen ja latasin uudelleen !

• vistaonsontaa

Kyllä tarvitsee viimeistään vuoden päästä kun päivitykset loppuu! Muutenkin vista on buginen ja hidas Windows ja tämän on jopa MS myöntänyt..

• Joo, luin että tuki päättyisi 11.4-17. Jos pärjään siihen asti minulla pitäisi olla varaa uuteen koneeseen, aiemminkin jos voitan tarpeeksi raveissa.

• eitarviiuusia

Ei konetta tarvitse uusia. Siihen voi vaihtaa ilmaisen Linux Lubuntu jakelun joka on jopa nopeampi kuin Vista. sillä voi hoitaa perusasiat kuten netinselailun ja videoiden katselun.

• Niin, koneeseeni on jouduttu vaihtamaan emolevy,kovalevy ja konkkia.Silti se ei ikuisuuksia kestä niin kovassa käytössä kuin minulla on.Katsotaan,kiitoksia tiedoista.

• näinkannattaajoo

Konetta voi käyttää niin pitkään kunnes se hajoaa. Turvallistakin se on jos vaihtaa Windowsin tilalle Linux jakelun joka ei edes tarvitse virustorjuntaa tai palomuuria.

• kuneiniinei

mutta kun linuxiin ei edelleenkään saa ammattisoftaa, vaikkapa kunnollista multimediakehitysympäristöä

• kuneiniinei kirjoitti:

mutta kun linuxiin ei edelleenkään saa ammattisoftaa, vaikkapa kunnollista multimediakehitysympäristöä

Totta mutta ei niitä perus nettikäytössä tarvitse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

Aihe