forrea olen ostamassa.
diesel vai bensa ?
diesel forre
23
144
Vastaukset
- ofgorse
Petrol model tietysti ja kitkakumeilla!
- Isepähän
... sen tiedät.
Tottakai olet laskenut vuotuiset kilometrit ... jne dieselverot yms ... - forforre
Jos ajoa alle 30 t km / vuosi, ehdottomasti bensa.
Dieseliä ei kannata ottaa ollenkaan lyhyeen ajoon. - Dieselheikko
Bensa xt ja jos ei sitä niin bensa hengetön ja sitten diesel .
- FORRE
osta bensa-hybridi. halpa ja hyvä , edullinen verotus.
- Bokseri_poks
Diesel Forestereista hajoaa moottori viimeistään 250 tkm paikkeilla. Joku perkeleen runkolaakeri pettää ja sitten tapahtuu iso moottorivaurio. Korjauskustannus on 6000 - 12 000 euroa.
Osta mieluummin bensakone, sen pitäisi kestää.- joopajooppaa
Mistä te näitä esson baari juttuja revitte? Täydellinen koneremontti tuohon 2.0td maksaa töineen 4-5000€ marmorilla jos vie johonkin ei merkkiliikkeeseen voi päästä jopa alle 4000€ rempalla.
- Bokseri_poks
Mistäkö revitään juttuja? Omasta kokemuksesta tietysti! Minun Diesel-forren koneremontti maksoi yli 10 kiloeuroa. Marmorista en tiedä, mitä se maksaa...
- Niinvarmaan
Bokseri_poks kirjoitti:
Mistäkö revitään juttuja? Omasta kokemuksesta tietysti! Minun Diesel-forren koneremontti maksoi yli 10 kiloeuroa. Marmorista en tiedä, mitä se maksaa...
Ja höpönhöpöt.
- Bokseri_poks
Lähetä sähköpostiosoite, niin lähetän korjaamokuitin kopion. Sitten voit viisastua...
- Kauttaja
Ihan sama kumman hankit: molemmat pesee silmät ja lämmittää perseen mutteivät lähde kovilla pakkasilla käyntiin - hyvä niin...
- hahahahahah
Käsittämättömiä juttuja.. diesel boxereita on kehuttu kautta aikain hyvästä käynnistysvarmuudesta, jos et usko niin soita subarun huoltoon ja kysy huoltoaikaa. Soita sen jälkeen vaikka Vag huoltoon ja kysy sieltä. Subarulla ei ruuhkaa mutta vag 1 vapaat ajat helmikuussa ;)
Nimimerkillä kokemusta. - marginaalimerkki
Ei kai siellä ruuhkaa ole kun Suomessa ei ole kuin muutama Subaru liikenteessä.
- Teinikikulitietoako
Oletko laskenut? Montako löysit?
- hahahahhjshshj
marginaalimerkki kirjoitti:
Okei.. aikalailla noita diesel subbeja on kyllä myyty ja liikenteessä. Tässä kylässä on 1 subaru huolto ja 3ns vag huoltoa.. Meinaatko että kuukauden jono nyt selittyy ihan tuolla?
- MassaProvoTrolliKikuli
Sosiaalipummitrolli nyt tyytyy kaikkeen sellaisen ns. "tietoon", mikä kehuu hänen omistamaa 300€ saksalaisritsaa, ja haukkuu kaikki muut, oli ne sitten tuliteriä, tai vähän käytettyjä.
- Stadissapaljon
marginaalimerkki kirjoitti:
Täällä Helsingissä ainakin näkee Subaruja kokoajan. Siitä ruuhkasuomesta en tiedä?
- onseaikamarginaali
Esim, 2015 Subarua myytiin n,1100 kpl ja Volkkaria n, 13000 kpl
- hahhaahhaahaha
Eli volkkaria on n12x enemmän.. Huoltoja on täällä 3x enemmän ja jonotusaika yli kuukausi vs subarun 1 päivään. Mietippä tuota.
- asentaja---
Oletko oikeasti noin yksinkertainen?
- forre
asentaja--- kirjoitti:
Oletko oikeasti noin yksinkertainen?
Kyllä Subarun omistajat ovat yksinkertaista väkeä.
- TSIDSGNox
Ei kuitenkaan niin yksinkertaisia, kuin VW:n omistajat, jotka vuodesta toiseen ostelevat vikaisia vehkeitä. Eikä tarvinne kertoa, että mitä vikoja, kun maailman media on niitä pullollaan, eivätkä ne uutiset ole suinkaan positiivisia......
- yksinköskertaista
Jos diesel forrea meinaa ostaa niin eiks se silloin ole diesel, vai onko bensa diesel forrea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984