Olen aina ollut hieman pihalla snapchatin kavereista, mutta nyt alkoi todella ärsyttämään. Elikkäs lisäsin yhden kaveriksi snäpissä ja hän lisäsi minut takaisin. Hän katsoi mystorejani ja juteltiin myös yksityisviesteissä ja läheteltiin toisille kuvia. Enään kuitenkaan emme tee mitään näistä ja olen alkanut miettimään onkohan hän poistanut minut kavereista. Kysymys onkin, että näenkö sitä poistoa mistään?
Näkeekö kuka poisti snapchatin kavereista?
7
41653
Vastaukset
- Kdle
Mulla ihan sama tilanne! Kumpa tietäisinki.
- Anonyymi
Jos henkilö on poistanut sinut kavereista niin et näe hänen Snap-scoreaan.
- Anonyymi
Millä tavalla
- Anonyymi
Näet sen ainakin jos laitat kyseiselle henkilölle snapin niin jos siihen tulee harmaa viiva niin on estänyt jos punanen ei ole estänyt. Näin itse ainakin huomaan.
- Anonyymi
moi mitä pitäs tehdä jos snäpischatissä on henkilö jota ei meinaa löytää vaika hakukenttä on oikein osaatko autaaa vastaa heti
- Anonyymi
Lisää henkilö bf:listan kautta, eli kamestasta vedät alaspäin ja siihen avautuu hakukenttä
- Anonyymi00007
Jos joku kaveri on poistanut minut snäpissä niin se tulee näkyviin siten että hänen nimensä pongahtaa Chat-listassa ylimmäksi ja kamerasymbolin tilalle on tullut rasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561779Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3321470Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1421096
- 285985
- 11975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49918