Olen aina ollut hieman pihalla snapchatin kavereista, mutta nyt alkoi todella ärsyttämään. Elikkäs lisäsin yhden kaveriksi snäpissä ja hän lisäsi minut takaisin. Hän katsoi mystorejani ja juteltiin myös yksityisviesteissä ja läheteltiin toisille kuvia. Enään kuitenkaan emme tee mitään näistä ja olen alkanut miettimään onkohan hän poistanut minut kavereista. Kysymys onkin, että näenkö sitä poistoa mistään?
Vastaukset 7
- Kdle
Mulla ihan sama tilanne! Kumpa tietäisinki.
- Anonyymi
Jos henkilö on poistanut sinut kavereista niin et näe hänen Snap-scoreaan.
- Anonyymi
Millä tavalla
- Anonyymi
Näet sen ainakin jos laitat kyseiselle henkilölle snapin niin jos siihen tulee harmaa viiva niin on estänyt jos punanen ei ole estänyt. Näin itse ainakin huomaan.
- Anonyymi
moi mitä pitäs tehdä jos snäpischatissä on henkilö jota ei meinaa löytää vaika hakukenttä on oikein osaatko autaaa vastaa heti
- Anonyymi
Lisää henkilö bf:listan kautta, eli kamestasta vedät alaspäin ja siihen avautuu hakukenttä
- Anonyymi00007
Jos joku kaveri on poistanut minut snäpissä niin se tulee näkyviin siten että hänen nimensä pongahtaa Chat-listassa ylimmäksi ja kamerasymbolin tilalle on tullut rasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r125641- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463- 34447
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19440- 5438
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379