Olen kiinnostunut yhdestä toisesta. Mutta älä huoli, kun saan selville, ettei siitä tulisikaan mitään ja tunne onkin yksipuolinen, niin silloin tykkään taas sinusta. Aina käyn saman kierroksen ja palaan aina sinuun.
Oletko kulta mustasukkainen
10
200
Vastaukset
- Sehänonsinunvalinta
Tee niinkuin parhaaksi katsot.
- oikeusonvoittanutjo
Jos olet mies johon olen rakastunut niin oottelen maailman loppuun asti. Käväsehän vieraissa naisissa
- Exäsi
Sulla taitaa ollakin vientiä nykyään..olen kuullut puhuttavan joten onnea matkaan ansaitset kultaa...https://www.youtube.com/watch?v=eAFRWQgwet0
- useastikusetettu
kolmas kerta toden sanoo ja neljättä kertaa ei tulekaan.
- useastikusetettu
Sait mitä halusit ja toivottavasti olet nyt onnellinen kolmannen pyörän kanssa. Pääsit irti petetystä!
- PyyteetönRakkaus
Ei haittaa kulta, mulle tärkeintä sun onnellisuus <3
- saatanpaminäkin
Luuletko kulta tosiaan että olen enää sillon täällä odottamassa?
- miepäoottelen
Sinä se vaan jaksat aina kullitella...rakas!
- useastikusetettu
Hyvähän se on toisekseen, että kelpaa muillekin. Ei siitä paikat kulu jos muutkin hiukan käyvät rassaamassa pesällä. Nymfo, kun ei itselleen mitään voi.
- Huhhuheivoimuutasanoa
Toivon yläkerrasta että naisesi on älynnyt jättää sinut jo aikoja sitten. Onnea ja menestystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004136014- 222413
- 2032274
- 1141658
- 1191615
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601073- 751072
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21049Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.134978Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59826