Heippa kaikki perheet!
Olen elokuussa 18 vuotta täyttänyt naisen alku Turusta! Olen 3. vuoden lähihoitajaopiskelija ja sitä kautta olen suorittanut lapsiin ja nuoriin liittyvän kurssin sekä 5 viikon työssäoppimisjakson päiväkodissa 0-3 vuotiaiden ryhmässä kiitettävin arvosanoin. Suuntaudun lasten ja nuorten hoidon ja kasvatuksen osaamisalaan (ent. koulutusohjelma). Opiskelen päiväaikaan eli 8-16, mutta ilta- ja viikonloppuaikaan olen käytettävissä.
Minulta löytyy kokemusta 0-11 vuotiaista lapsista, mutta kaikkien kanssa tulen hyvin toimeen joten ei hätää. Olen iloinen, sosiaalinen, reipas, yhteistyökykyinen ja lasten kanssa toimeen tuleva. Harrastan partiota sekä olen vetänyt perhekerhoa. Tulen toimeen myös lemmikkien kanssa sekä suoriudun kotitöistä.
Ottakaa reipaasti yhteyttä niin sovitaan aikoja! Mielellään tapaan perheen ennen hoitojaksoa, jos siihen vain on mahdollisuus
♥
Yhteistyötä odotellen, Mira
Oletteko perhe joka kaipaa lastenhoitajaa Turussa?
miraemiliaa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850