Mitä miehen lapset voisivat ostaa

voikomuutavielä

minulle joululahjaksi? Olen mietinyt pääni puhki mutta en keksi, olen ollut vasta kaksi viikkoa heidän äitipiuoli ja en mitään keksi mitä voisi ostaa.
Aattelin että ehdotan lahjakorttia kylpylään, oisko hyvä? Joku semmonen ei maksa kun 400 e jos ottaa hoitoja ja kampaajan ja täyshoidon.
Oisko semmonen hyvä, tykkään kylpylöistä. Se olisi vähintä mitä voisin pyytää, ja mulle hyvä henkireitkä kunnes taas alan perheenpääksi ja miehen lapsille äidiksi.
Mies ostaa varmaan jonkun ulkomaanmatkan. Itse olen työtön joten en voi mitään ostaa heille, mutta he kyllä ymmärtävät sillä kasvatanhan heitä joka päivä tulevaisuudessa ja pidän kotia yllä.

7

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin_mietin

Lapset voisivat osallistua siihen ulkomaanmatkaan niin, että pääsisit vähän kauemmaksi, mutta saisit pelkän menolipun.
      Timbuktu olisi hyvä matkakohde (sinne meno kestää kauan kun on niin hankalassa paikassa, eikä takaskaan pääse ihan heti, etenkään jollei sulla ole paluulippua).

• äitipuolionnellinen

Toki siihenkin voi osallistua, ja vaikka koko menolippuun voin sitten itse ostaa paluulipun... sillä onhan se pakko takasin tulla, jotta pääsee vahtimaan ja neuvomaan näitä häirikkö uusavutomia laiskimuksia. Eivät ne pärjää ilman minua, ovat sen verran avuttomia. Ja heillä on ainva valtava ikävä mua, nytkin jo kaipaavat kun olin viisi tuntia kampaajalla ja asioilla, toki miehen laskuun mutta niin ovat tykästyneet minuun että haluavat muutta luokseni asumaan jotta olemme ihana perhe.

• hiuksekuuuniluuta
        äitipuolionnellinen kirjoitti:

Toki siihenkin voi osallistua, ja vaikka koko menolippuun voin sitten itse ostaa paluulipun... sillä onhan se pakko takasin tulla, jotta pääsee vahtimaan ja neuvomaan näitä häirikkö uusavutomia laiskimuksia. Eivät ne pärjää ilman minua, ovat sen verran avuttomia. Ja heillä on ainva valtava ikävä mua, nytkin jo kaipaavat kun olin viisi tuntia kampaajalla ja asioilla, toki miehen laskuun mutta niin ovat tykästyneet minuun että haluavat muutta luokseni asumaan jotta olemme ihana perhe.

Mitä sinäkin kampaajalla käyt ,et sä kaunistu sitte millään 5t istuit ja kaikkes ne koitti, mutta ei juopon hiuksista saa kauniita, elottomat harmaat ja kamalat karvat.

• lissuonjuoppo

Et sitte kehtaa pyytää viinaa, sitähän sulla kuluu, kun juopottelet päivät pitkät työttömänä.
      Kylpylään juopottelemaan, just juu......haaveita, eihän sulla edes ole miestä eikä omat lapsesikaan käy tuolaasta juoppoa katselemassa, yksinäinen joulu taas kerran.....

• eikaiole

RAISION KAUPUNGIN LASTENSUOJELU ON LAPSET ULKOISTANUT..
        VALEHDELLESSAAN TUOMIOISTUIMESSA LAPSEN OLOSUHTEET
        PERÄTTÖMÄSSÄ LAUSUMASSAAN JA SAIRAUDESSAAN..

• Lissulle

Hakulomake AA-kerhoon ja vihanhallintakurssille.

• RAISIONKAUPUNGILLE

Hakulomake AA-kerhoon ja vihanhallintakurssille.
        LINNAAN 20 VUODEKSI VALEHTELUSTA JA PERÄTTÖMÄSTÄ
        LAUSUMASTA TUOMIOISTUIMESSA LAPSEN OLOSUHTEISTA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6144
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3172
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2456
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2118
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      351
      1772
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1646
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1541
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1384
    Aihe