Syyhy/ rikkivoide

Syyhynorja

Onko kukaan käyttänyt syyhyyn rikkivoidetta? Minkä hintaista se on, onko hoito pitkäaikainen? Olen kokeillut Nix voidetta kaksi eri kertaa, mutta vieläkin vaivaa. Näiden hoitokertojen välilä oli tosin pitkä aika, koska voiteen ohjeessa ei mainittu, että uusintahoito oliis tarpeellinen. Epäilen, että mulla on syyhykanta, joka on resistenssi tän voiteen myrkylle. Sisäistä lääkettä en haluaisi. Apteekista ei saa rikkivoidetta ilman reseptiä. Olen kokeillut myös alkoholia, teepuuöljyä, mineraalisuolaa, nämä kaikki auttavat jonkun verran, mutta eivät tunnu tuovan pysyvää helpotusta. Luulen, että teepuuöljy toisi pysyvän avun, mutta on niin hemmetin kallista ja menisi monta putelia. Onko kukaan saanut kuumasta suihkusta apua? Se tuntuu helpottavan myös, mut en tiedä, voisiko tuoda pysyvää apua, jos vain jaksaisi käydä siellä vaikka useamman kerran päivässä. Hermot on ihan riekaleina tän takia.

25

24218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuli--

      Jos sinulla on sieniperäinen tauti-tulisi selvittää--
      Itse olen käyttänyt nyt 60 vuotiseen sieneeni vastamyrkkynä itse keittämääni kuusen pihkassa keitettyä vettä-otan sitä 1-2 ruokalusikallista joka päivä.on Oloni muuttunut nyt 2kk-tta käyttänyt -enkä kadu ,on huomattava muutos parempaan.
      TODENNUT ITSE -TAUTINI MUISTUTTAA SEBORROOSISTA-ihotautia-sieni on sieni.

      • syrjäytynyt

        Sain kaksi vuotta sitten syyhypunkin jota en ole saanut vieläkään häädettyä.Kolmesti olen saanut suunkautta pillereitä ja lukuisia kertoja nix-voidetta.Lääkäri ei suostu määräämään mitään muuta lääkettä kuin näitä kahta. Syyhy on muuttunut karstasyyhyksi ja häätö voi kestää kuulemma vuosia eikä ole varmaa saadanko sitä koskaan pois. Käsidesi on kallista,vaikka sillä saa käsistä ja ranteista niitä poistettua ainakin enimmät. Viimeviikolla keksin ostaa 100% sinolia jolla pyyhin kaikki pinnat sekä käteni ja käsivarteni. Matot ja ylimääräiset tekstiilit ovat olleet viikon parvekkeella.Pesen joka päivä vuodevaatteet ja käytössäni olevat asusteet, näin olen pystynyt pitämään syyhyn jotenkin siedettävässä tilassa. Stromectol 3 mg ei tapa elimistöstäni näitä punkkeja vaikka olen noudattanut tarkasti ohjeita.Ihotautilääkärikään ei ole pystynyt apua antamaan


      • Anonyymi

        Syyhyn Hoitoon - https://specialmedassortment.com/buy-eurax-fi.html?wm=11492&tr=8051
        Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti. Yksi kuuri = koko vartalo voitelu (erittäin tarkasti kokonaan) yhtenä iltana ja tämä toistetaan 2 viikon päästä. Itse tein kyseisen kuurin 2 kertaa eli minulla kesti 4viikkoa homma yhteensä koska otin täysin varman päälle ja se jälkikäteen ajateltuna kannatti täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyhyn Hoitoon - https://specialmedassortment.com/buy-eurax-fi.html?wm=11492&tr=8051
        Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti. Yksi kuuri = koko vartalo voitelu (erittäin tarkasti kokonaan) yhtenä iltana ja tämä toistetaan 2 viikon päästä. Itse tein kyseisen kuurin 2 kertaa eli minulla kesti 4viikkoa homma yhteensä koska otin täysin varman päälle ja se jälkikäteen ajateltuna kannatti täysin.

        Ei tapa syyhypunkkia, vie vain kutinaa pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyhyn Hoitoon - https://specialmedassortment.com/buy-eurax-fi.html?wm=11492&tr=8051
        Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti. Yksi kuuri = koko vartalo voitelu (erittäin tarkasti kokonaan) yhtenä iltana ja tämä toistetaan 2 viikon päästä. Itse tein kyseisen kuurin 2 kertaa eli minulla kesti 4viikkoa homma yhteensä koska otin täysin varman päälle ja se jälkikäteen ajateltuna kannatti täysin.

        Tarvitsee reseptin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyhyn Hoitoon - https://specialmedassortment.com/buy-eurax-fi.html?wm=11492&tr=8051
        Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti. Yksi kuuri = koko vartalo voitelu (erittäin tarkasti kokonaan) yhtenä iltana ja tämä toistetaan 2 viikon päästä. Itse tein kyseisen kuurin 2 kertaa eli minulla kesti 4viikkoa homma yhteensä koska otin täysin varman päälle ja se jälkikäteen ajateltuna kannatti täysin.

        Tarvitsee reseptin?


    • tämänkokenut

      Nix-voide ei auta pahaan syyhyyn. Tarvitset pillerilääkityksen suun kautta. Heitä pois kaikki vaatteet yms. joita et voi pestä 60 asteessa. Kenkiin uudet pohjalliset, jos jaloissa. Pakastaminen ei tuhoa syyhypunkkia. Kirjoitan tämän kaiken kokeneena tästä touhusta.

      • syherö

        Eikö se punkki kuole jos vie -20 ja yli pakkaseen joksikin tuntia??
        Pitäisi kyllä ja punkki ei elä irti ihmiskehosta ainakaan 2 päivää enempää???
        Kerta täällä on kokemustakin niin minkäs näköinen tämä syyhypunkki on yleensäkin meinaan että pientä syyhy tartunta epäilyä täälläkin..olis kiva tietää mikä/minkälainen tämä on elävässä elämässä eikä Googlesta löytyvissä kuvissa..kiitos jo etukäteen vastauksesta.


      • Kutska
        syherö kirjoitti:

        Eikö se punkki kuole jos vie -20 ja yli pakkaseen joksikin tuntia??
        Pitäisi kyllä ja punkki ei elä irti ihmiskehosta ainakaan 2 päivää enempää???
        Kerta täällä on kokemustakin niin minkäs näköinen tämä syyhypunkki on yleensäkin meinaan että pientä syyhy tartunta epäilyä täälläkin..olis kiva tietää mikä/minkälainen tämä on elävässä elämässä eikä Googlesta löytyvissä kuvissa..kiitos jo etukäteen vastauksesta.

        Se elää pakkasessa horroksessa useita viikkoja, jopa puoli vuotta. Kovalla saunotuksella voi tappaa reilussa kolmessa tunnissa. 60c' pesukaan ei riitä.
        Nim.kokemus täälläkin.


      • Anonyymi

        Kyllä tappaa pakkanen


      • Anonyymi
        syherö kirjoitti:

        Eikö se punkki kuole jos vie -20 ja yli pakkaseen joksikin tuntia??
        Pitäisi kyllä ja punkki ei elä irti ihmiskehosta ainakaan 2 päivää enempää???
        Kerta täällä on kokemustakin niin minkäs näköinen tämä syyhypunkki on yleensäkin meinaan että pientä syyhy tartunta epäilyä täälläkin..olis kiva tietää mikä/minkälainen tämä on elävässä elämässä eikä Googlesta löytyvissä kuvissa..kiitos jo etukäteen vastauksesta.

        Aikuinen elää pari päivää, mutta nymfi jopa lähes viikon kehon ulkopuolella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tappaa pakkanen

        Ei tapa


    • Leils

      Hei
      Pyytäkää resepti virosta saatavaan permetriini voiteeseen vastaa nixiä , maksaa vähän yli 10€
      Lisäksi sieltä saa ilman reseptiä benzotal voidetta syyhyyn. Ivermektiini on halvempi eläimille, mistähän johtuu?

      • Anonyymi

        Ei tarvitse virossa reseptiä. Itse ostin. Se vaan ei tapa Suomessa olevaa syyhykantaa. Bentzylbentsoaattia saa hevoslinimenttinä Puuilosta BioNix nimellä


    • Syyhynkokenut

      Yliopiston apteekista 2% rikkivoide mukana 1% cortison h.11€ /100g tuubi (kelakorvauksen jälkeen)
      Nixiä ei kannata ostaa , virossa permetriini voise syyhyn hoitoon maksaa n.10.47€ tarvii reseptin,= paperiresepti tai apteekista kansainvälinen resepti 0.50€

      Virossa myydään käsikauppa läkkeenä benzyl valmistetta syyhyn hoitoon (tai täin) maksaa alle 5€/tuubi sitä käytetään 2 kertaa viikossa 2 viikon ajan. Paitsi karstasyyhyssä (paljon punkkeja) silloin ekan viikon ajan joka päivä ja sit joka sen 2krt viikossa (aiheuttaa etenkin naamassa polttoa joka menee ohi)

      • Anonyymi

        kansainvälinen resepti pyydetään lääkäristä (ei apteekista)


      • Anonyymi

        Ei enää tarvita reseptiä Virossakaan siihen


    • Syyhynkokenut

      Mulla on ohjeena rikkivoiteen käyttöön 1-2krt /päivässä , 2 viikkoa.
      Ps mun voiteen pohja on aqualan.
      Jos voidepohja on aqualan l oli pari egee kalliimpi

    • Syyhynkokenut
    • Anonyymi

      Ihmiset. Jos on jokin vaiva mikä ei näppärästi hoidu itsehoitolääkkeillä, menkää lääkäriin. Esimerkiksi syyhyn leviämistä ei kauheasti ehkäise se, että täällä keskustelupalstalla päivittelee että ku ei oikein lähe itsestään. Nykyään syyhypunkeista n. 20-30% on immuuneja nix-voiteellekin, jota saa apteekista ilman reseptiä. Silloin vaihtoehdot on tablettilääkitys tai rikkivoide, joita saa apteekista vain reseptillä.

      • Anonyymi

        Hevososastolta esim Puuilo, saa ostaa BIO N`iX liuosta, maksaa vähän päälle 10 e / puoli litraa Bentzylbentsoaattia. valkoinen pullo, hevosen kuva etiketissä. Sillä minulla kuoli syyhy. Kannattaa laittaa pari kertaa viikossa, kolme viikkoa. Nix voide apteekista ei tappanut kaikkea ja on tosi kallista


      • Anonyymi

        Joo, ei Nix voide tapa. Suun kautta lääkitys ja vahva rikkivoide. Meillä lekuri antoi vain 2 %, pitää aikuiselle olla 10 % Hevosen bentzylbentsoat litku iso pullo, Bio Nix. Tehoaa paremmin kuin Nix voide, eri vaikuttava aine. Puuilo myy


    • Anonyymi

      Apteekki- ja lääkesysteemi on korruptoitu pelkästään rahantekotarkoituksiin. Ivermektiini, loislääke, joka on hyvin tehokas myös koronan hoitoon mm. Japanissa ja Intiassa erittäin hyvin tuloksin, käy myös syyhyn hoitoon, maksaa Suomessa noin tuhatkertaisesti verrattuna kansainvälisiin hintoihin! Suomessa kallis, muualla halpa !½!!

    • Anonyymi

      Bio nixiä, 500ml pullo Puuilosta rapiat parikymppiä, vaikuttava ainesosa on bentsyylibentsoaatti, takuulla tehoaa jos siivoukset ja pyykkäykset on suoritettu oikein ajallaan. Tämäkään loinen ei tykkää ollenkaan rikistä joten raaka luomuvalkosipuli kehiin, vähintään 2 kynttä päivässä tyhjään mahaan sekä NAC ja voit unohtaa arvauskeskusten roskat, Nixin permetriinille ovat jo kehittäneet vastustuskykyä joten älä tuhlaa rahojasi.

    • Anonyymi

      Yliopitonapteekki on lopettanut wartaway tuotteen myymisen. Yliopistolla on tosin muitakin lopetettuja aineita keksintöjensä lisäksi. Yliopistojen tutkintihin ei siis ole aihetta kinnittää niin huomiota. Varsinkinkin kun yliopistot lupuopvat Jumalasta samaa vauhtia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe