Siellä se Nastolan liikekeskus tuhoutuu tulipalossa täysin. Tulikohan kuolonuhreja?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015122120863311_uu.shtml
Suurpalo Nastolassa!
5
204
Vastaukset
- uusiorakennus
Oliko siihen tuloillaan vastaanottokeskus vai mitä varten se paloi? Remonttia ne aiemmin teki siellä mutta nyt jäi vaan hiiltyny kasa.
- Jondemon
Kuntosaliahan siihen oltiin avaamassa uuden vuoden tienoilla. Sääliksi käy ja harmittaa :/
- kuinkahantekisi
Kyllä Nastolassa suvakkejakin on, mutta ne ei ole päässeet käsitykseen, pitäisikö ylistää/kieltää maahantulijat.
- tyhmä1992
oliko poltto? Niinku vakuutusmielessä, maahanmuuttajavihasta kun ei nyt taida olla kyse...
- TiluliluTulivei
Kovasti tehtiin kuntosali- remppaa.
Työt keskeytettiin juuri edellisen viikon keskiviikkona, kun Kulhua Nuorempi Herra EI TIENNYT että pitää remontointiin olla lupia!?!
Sattuikin sopivaan saumaan koko lafka palamaan niin ei ole enää LUPA HUOLIAKAAN!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056