http://web.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?pid=166725&fullsize=1
mitä mieltä ootte, että nykyään kaikki nuoret kunditkin vetää tämmöseks...
18v posliini muna
13
2597
Vastaukset
- Viiskasiposliini
Se on komean näköinen, tykkään niin omasta kuin toistenkin.
- Bimies2
Hyvän näköinen, itsekin ajoin juuri paljaaksi ;-)
- einomies-tässä
Komea kulli, ottaisin sulta suihin.
- poika12345
Hienoa, kun mies on karvaton ja nauttii siintä
- Nerttax
Nyt pitää alkaa houkutteleen poikakaveria ajeleen karvat, itse pidän pimpan posliinisena koko ajan.
- karvatonxx
Tosi hyvännäköinen kyrpäja kaunis vartalo
- Janetsgi19
Uuuh, nami. Alkoi tekeen mieli karvatonta, aion ajaa viikonloppuna tulevalta baarihoidolta karvat pois, sanoi mitä sanoi. Pimppaa en anna ennenkuin muna on posliini :-)
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä :-) , välillä näinkin päin, itse miehenä olen pari kertaa ajellut baarihoidolta pillunkarvat pois.
- nakupari
aivan upea, haluttais koskettaa
Ihanan näköinen
- Anonyymi
Ihanan näköinen :)
- Anonyymi
Tykkään. Itelläkin melkein samanlainen.
- Anonyymi
Eikä pelkästään nuoret , itse olen 62 v ja ajan myös säänöllisesti kaikki alapään karvat pois , mielestäni näyttää j tuntuu paremmalta karvattomana .
M 62 💖💃
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2585706
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!602888- 942586
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.4091686Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1041460SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä301259Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101209Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST92681023Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u42975Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte181969