Voisko joku kertoa tarkat ohjeet iten saa tabletin kuvan näykymään telkkarissa screen mirror avulla tai jotenkin muuten. Mitä pitää tehdä? En ole enenn kuullutkaan mistään screen mirrorista?
Screen Mirroring tai tabletti näkymään televisioss
26
12363
Vastaukset
- katso-peiliin
http://www.samsung.com/ie/support/skp/faq/1057791
Samsung ohjeita.- mitentoim
. Ei tuolla TV:N soucrsessa ole mitään screen mirroria. Puhelmista löysin screen mirrorin asetuksista, mutta tulee että laitteita ei löytynyt,
- Selvennys_puuttuu
ipad osaa näyttää lähes kaikissa siihen kylenevissä laitteissa peilauksen koska kaikki laitteet jotka kykeenee siihen pitää tuen ios laitteille, se ei tarvitse lisälaitteita.
Et kertonut tablettiasi, laitteitasi etkä mitään oleellista jotenet tule saamaan myöskään kunnon suoria vastauksia.- mitentoim
Samusung 7 tuuman tambeltti ja 40 tuumainen samsung smart TV. Miten saan tabletin ruudun näkymään TV:ssä??? Onko jotain muita keinoja kuin screen mirroring ja mulla ei ole tv:n scorsessa mitään screen mirroria eikä laite löydä tv jos aseutuksista ottaa screen mirroring
Toisaalta lisävarusteena voi käyttää AppleTV:tä, josta ainakin minulla on ainoastaan hyviä kokemuksia. (kombona oli siis AppleTV, joka oli yhdistety suoraan seinässä kiinni olevaan "videotykkiin" (videoprojektori vai mikä sen oikea nimi edes on?))
laurix kirjoitti:
Toisaalta lisävarusteena voi käyttää AppleTV:tä, josta ainakin minulla on ainoastaan hyviä kokemuksia. (kombona oli siis AppleTV, joka oli yhdistety suoraan seinässä kiinni olevaan "videotykkiin" (videoprojektori vai mikä sen oikea nimi edes on?))
Kyseessä siis iPad.
- toinen_kerta
mitentoim kirjoitti:
Samusung 7 tuuman tambeltti ja 40 tuumainen samsung smart TV. Miten saan tabletin ruudun näkymään TV:ssä??? Onko jotain muita keinoja kuin screen mirroring ja mulla ei ole tv:n scorsessa mitään screen mirroria eikä laite löydä tv jos aseutuksista ottaa screen mirroring
http://www.samsung.com/ie/support/skp/faq/1057791
Kuinka monta kertaa tämä linkki täytyy laittaa? - mitentoim
Joo näin oheen kyllä,mutta kysymys on, että miksi minulla ei nole mitään screen mirror vaihtoehtoa tV:ssä? Eikä tabletti löydä laitteita kun siitä valitsee screen mirror??
- Selevennys_puuttuu
mitentoim kirjoitti:
Kun telkkarisi ei tue toimintoa niin hommaa lisälaite kuten google chromecast.
- toinen_kerta
Jollainhan se kuva täytyy sinne telkkuun toimittaa, Hdmi kaapeli tai
"Huomaa: Tämä ohje on Samsung televisiot ja Samsung mobiililaitteet vain ja Samsungin televisiossa on oltava Smart Hub nämä ohjeet työhön.Ensimmäinen malli julkaistiin tukevan näytön Peilikuva oli F-alue vuonna 2013. Voit tarkistaa ikä Samsungin televisiossa täällä. Jos televisio on vanhempi kuin F alue (2013), voit silti käyttää näytön peilaus kautta Allshare Cast.
Kaikki laitteet edellä lueteltujen on oltava käynnissä vähintään Android-versio: 4.1.2. Emme voi taata moitteetonta toimintaa, kun käytetään juurtunut mobiililaitteissa." Googlen hieno käännös.
Smart Hub on kai Chromecastia vastaava.
- tämäonparasjoo
Google Chromecast. Muut ovat täyttä naalinpaskaa!
- Älä_vapunen
Monessa laitteessa on tuo sisäänrakennettu joten ihan turha sellaisiin laitteisiin, minulla on telkkarissa ja jopa Bluray soittimessa tuki tuolle langattomalle striimille.
- hyvinpelaa
Älä_vapunen kirjoitti:
Monessa laitteessa on tuo sisäänrakennettu joten ihan turha sellaisiin laitteisiin, minulla on telkkarissa ja jopa Bluray soittimessa tuki tuolle langattomalle striimille.
Ei ole sellaista mikä toimisi oikeasti. Tämä Chromecast toimii helposti eikä vaadi mitään säätämistä.
- mistätiedänqe
Älä_vapunen kirjoitti:
Mistä tietää,että on cromecast sinssänrakennettuna?
- mistätiedän
mistätiedänqe kirjoitti:
Mistä tietää,että on cromecast sinssänrakennettuna?
Mistä tietää,että on cromecast sinsäänrakennettuna?
- toimiikow3t
mistätiedän kirjoitti:
Niin ja toimiiko tuo cromecast mobiiliverokssa 4g yhteydellä?
- kysymysss
Siis toimiiko cromecast ilman Wifiä pelkällä mobiili 4g yhteydellä?
- gfxcvcvbbgfxcvcvbg
Kyllä se toimii koska vapusella toimii säätämättä, kaikki muu maailmassa on naalinpaskaa.
- eivoiollaei
mistätiedän kirjoitti:
Ei se voi olla:)
- toimiisekyllä
kysymysss kirjoitti:
Siis toimiiko cromecast ilman Wifiä pelkällä mobiili 4g yhteydellä?
Toimii toki.
- wfwfwf
Vittu Nyt oikeesti vastaus eikä spmmiä eli toimiiko Cromecast PELKÄLLÄ 4g yhteydellä ilman WIFIÄ
- Wapushaukka
hyvinpelaa kirjoitti:
Ei ole sellaista mikä toimisi oikeasti. Tämä Chromecast toimii helposti eikä vaadi mitään säätämistä.
Kyllä se ihan oikeasti toimii, vai mistä laitteesta sinulla on kokemusta jossa se toimii leikisti, eli toisin sanoen on huijattu asiakasta?
- bannia
Tälläiset späämmjät pitäisi saada banniin täältä.
- Kilarikalle
Joidenkin harrastus on roikkua täällä vittuilemassa 😬 Vain otettu lääke auttaa
- jhgjjg
toimii, ei toimi toimii taas tänään. "Ei saatu yhteyttä".
HDMI piuha toimii vittu mitä paskaa - Spase
Mulla on samsung j5 mäen löydä screen mirorring
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497