Onko se paha asia

Mitämielessä

Miltä teistä tuntuu, jos teistä tykkää joku sellainen, johon teillä ei ole tunteita?

50

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ONOnONSemutta

      asiaan pitää suhtautua hienotunteisesti. Jos tällä onkin pääkopassaan sellaista josta ei ole ollut aiempaa tietoa, saatat myöhemmin sinäkin rakastua.
      Näin pääsi käymään ♥♥
      En kehu millään koska se toinen ei tunne samoin joten mitä jää käteen : rokonarpi!

      • etollutkaanimmuuni

        Ensin hän, sitten sinä, mutta sitten ei enää hän? Vai miten se nyt siis menikään. Piiri pieni pyörii vai.


    • M....Mies

      Mitäs pahaa siinä olisi? Eikös se ole vaan hyvä että ihmisestä tykätään?

    • Hyvältähän_se_tuntuu

      mutta samalla harmittaa toisen puolesta se, ettei pysty vastaamaan tunteisiin.

      • AloittajaHuokaa

        Ei tarvitse harmittaa. Selviän kyllä.


      • kysyntätä

        Mistä syystä sitten kysyt ap?


      • Mitämielessä
        kysyntätä kirjoitti:

        Mistä syystä sitten kysyt ap?

        Muotoilen uudestaan. Olen ihastunut yksipuolisesti. Mietin, voiko tuollainen tykkääminen harmittaa toista. Vastasin sinulle kuin olisin vastannut hänelle, että älä turhaan ole harmissasi minun vuokseni. Mitä tarkoitat kysymykselläsi?


      • kysyntätä

        Mistä tiedät että tunteesi ovat yksipuolisia,oletko kertonut niistä?Mistä syystä tykkäämisesi harmittaisi?


      • edellinen
        kysyntätä kirjoitti:

        Mistä tiedät että tunteesi ovat yksipuolisia,oletko kertonut niistä?Mistä syystä tykkäämisesi harmittaisi?

        Useammasta eri syystä, myös tuosta yksipuolisuudesta johtuen. Kyllämtietää tunteistani.


    • onsemmosiakin

      Jotkut kaipaa ihailijoita ja tykkääjiä.

    • dhfhdhdhfhfhd

      ei ollenkaan,hyvältähän se vaan tuntuu :) jos joku tykkää

    • millainenseolisi

      Jotkut on turhan päällekäyviä, eikä usko eitä. Jos sellainen jatkuvasti yrittäisi tai yrittäisi sotkea muiden mahdollisuudet, niin ei hyvä juttu.

      • Tuqtat

        Tämä on totta, silloin siitä tulee yksi inhottavimmista ihmisistä, joita on eläessään joutunut kohtaamaan.

        Jos taas fiksu ihminen on kiinnostunut eikä hänen tunteisiinsa ole voinut vastata, harmittaa hänen puolestaan ja sen puolesta, miten sen saa ilmaistua loukkaamatta. Fiksut eivät kyllä jääkään roikkumaan. Menevät eteenpäin ja ovat jossain vaiheessa löytäneet sopivamman itselleen. Viksut pärjää aina ;)


      • aamunvastalause
        Tuqtat kirjoitti:

        Tämä on totta, silloin siitä tulee yksi inhottavimmista ihmisistä, joita on eläessään joutunut kohtaamaan.

        Jos taas fiksu ihminen on kiinnostunut eikä hänen tunteisiinsa ole voinut vastata, harmittaa hänen puolestaan ja sen puolesta, miten sen saa ilmaistua loukkaamatta. Fiksut eivät kyllä jääkään roikkumaan. Menevät eteenpäin ja ovat jossain vaiheessa löytäneet sopivamman itselleen. Viksut pärjää aina ;)

        Tunteet ja fiksuus eivät ole sidoksissa toisiinsa. Vähemmän tunneherkkä luultavasti pystyy helpommin jatkamaan matkaa, ehkei suuria tunteita niin helposti synnykään. Järjellä tai järjettömyydellä ei ole asian kanssa tekemistä, fiksuudella. Fiksu vain ei häiriköi tunteidensa kohdetta saatuaan pakit. Sopivuudesta taas ei tiedä kukaan toisen puolesta.


      • Tuqtat
        aamunvastalause kirjoitti:

        Tunteet ja fiksuus eivät ole sidoksissa toisiinsa. Vähemmän tunneherkkä luultavasti pystyy helpommin jatkamaan matkaa, ehkei suuria tunteita niin helposti synnykään. Järjellä tai järjettömyydellä ei ole asian kanssa tekemistä, fiksuudella. Fiksu vain ei häiriköi tunteidensa kohdetta saatuaan pakit. Sopivuudesta taas ei tiedä kukaan toisen puolesta.

        Miellän itsenikin tunneherkäksi ihmiseksi. Mutta vaikka miten suuret tunteet olisi kyseessä, tiedän myös liian hyvin, miltä stalkkaaminen, sabotointi ja muu paska tuntuu väärältä taholta. Joten vaikka miten suuret tunteet joku sytyttäisi, hän jää ikuisesti puoleltani rauhaan, jos se ei ole molemminpuolista. Minusta SE on empatiaa, sen sijaan että aina korostaisi "minun tärkeämmät tunteeni, minun tunneherkkyyteni..."


    • OkNiinKauan

      kun pitää omana tietonaan eikä millään tavoin häiritse mun elämää ja ihmissuhteita.

    • Ahdistaa

      Tunteensa paljastaminen on rohkeaa. Haluaisin olla yhtä rohkea. Silti jos kohteliaasti olen kertonut, ettei itsellä tunteita tykkääjää kohtaan, niin inttäminen tai kyseleminen tai muu jatkuva roikkuminen on ahdistavaa. Pitäisi jokaisen olla ylpeä rohkeudestaan ja sitten joko jatkaa yhdessä tai yksipuolisessa tapauksessa suunnata energiansa johonkin muuhun.

      • ToisinSanoen

        Eli suunnata energiansa palstalla kaipaamiseen..


      • vähänmelankoliaailmassa
        ToisinSanoen kirjoitti:

        Eli suunnata energiansa palstalla kaipaamiseen..

        Kunnes kuolema tunteet kaipaajastaan erottaa...


      • moniulotteista

        Samaa mieltä nimimerkin ahdistaa kanssa. Jos on selkeästi jo alussa kertonut toiselle ettei ole mitään tunteita eikä halua missään tapauksessa olla toiseen missään yhteydessä niin toisen roikkuminen on todella ahdistavaa. Toisilla leikkiminen ja kiusaaminen on myöskin todella ikävää, jotkut harrastaa sitäkin.


      • Tämäonmielenkiintoista
        moniulotteista kirjoitti:

        Samaa mieltä nimimerkin ahdistaa kanssa. Jos on selkeästi jo alussa kertonut toiselle ettei ole mitään tunteita eikä halua missään tapauksessa olla toiseen missään yhteydessä niin toisen roikkuminen on todella ahdistavaa. Toisilla leikkiminen ja kiusaaminen on myöskin todella ikävää, jotkut harrastaa sitäkin.

        Inttänyt missä?
        Täällä vai? Sallikaa mun nauraa! Itsekin olen harvoin eräälle tietylle miehelle täällä terveiseni , pahoitteluni kirjoittanut , mutta jos ei hänellä ole sen vertaa raksuttanut että täällä on kuka tahansa voinut kirjoittaa mukamas minuna ja tahtonut saada minut näyttämään mahdollisimman ikävänä ihmisenä niin se on hänen järjenköyhyyttänsä ja oma häpeänsä.
        Täällä tuskin mikään on aitoa.
        Suosittelee tutustumaan ihmiseen oikeassa elämässä , ennenkuin vetää johtopäätöksiä juoruista tai trollaamisista!


      • tosifiksua

        Tuo on totta, mutta jos tiedät jonkun esiintyvän sinuna niin fiksu ihminen kertoo sen sille, jonka epäilee tai tietää käyvän palstalla. Yksi ihminen on minulle paljastanut käyntinsä irl puheillaan, minusta hän ei voi tietää kuin stalkkaamalla laittomasti ja itse eksyin tänne alunperin ihan muista syistä.


      • Höpöhöpö_
        tosifiksua kirjoitti:

        Tuo on totta, mutta jos tiedät jonkun esiintyvän sinuna niin fiksu ihminen kertoo sen sille, jonka epäilee tai tietää käyvän palstalla. Yksi ihminen on minulle paljastanut käyntinsä irl puheillaan, minusta hän ei voi tietää kuin stalkkaamalla laittomasti ja itse eksyin tänne alunperin ihan muista syistä.

        Kaikki tietää näillä palstoilla tuota tapahtuvan, eikä siitä tarvi kenellekäään tiedottaa. Fiksu ihminen tietää suhtautua näihin kriittisesti.


      • tosifiksua

        Älä selitä. Minä tiedän asiasta lipsauttamanaan vaikken sitä silloin hokannut, kun en täällä niin paljon ole. En vain ymmärrä miksi?


      • Höpöhöpö_
        tosifiksua kirjoitti:

        Älä selitä. Minä tiedän asiasta lipsauttamanaan vaikken sitä silloin hokannut, kun en täällä niin paljon ole. En vain ymmärrä miksi?

        En mä ollut tuo edellinen kirjoittaja, eikä ole aavistustakaan kuka olet.


      • Omahyväiselle_äijälle
        tosifiksua kirjoitti:

        Älä selitä. Minä tiedän asiasta lipsauttamanaan vaikken sitä silloin hokannut, kun en täällä niin paljon ole. En vain ymmärrä miksi?

        Tulinpa keskusteluun minäkin. En lipsauttanut mitään. Sanoin tahallani ja tarkoittaen eikä sinua tarvitse stalkata äijä. Omahyväiset kommenttisi erottaa kyllä täältä.


    • Minustasaa

      tykätä ihan kuka haluaa. Varmaan joku voi tykätä kyttyrääkin, mutta kaikki on luvallista ;).

    • EiOleHaitannut

      Ei haittaa toisen tykkääminen. Kohteliaan suoraan sanon tilanteen oikean laidan.

    • Ettänusnuspsyka

      Hei hallooooo nyt täytyy kyllä vastata jo viimein taas. Se mitä olen pitkin syksyä antanut ilmi itsestäni täällä caps lookit huutaen, johtuu ainoastaan siitä, että se eräs ei voi kiistää sitä, että meillä oli 20 vuotta sitten sama kokemus ja no joo, hän ei antanut asian kuolla, vaan älykkäimmät ovat tietenkin ymmärtäneet, että jos nyt yhdessä melkein kuollaan, niin arvet siitä jää. Ja nyt yritän tässä vaan kovasti ehkäistä omaa itsemurhaani, johon minua ollaan kivasti sanoen syöksemässä ja kyllä syytän siitä suomen musiikkiteollisuutta…en siis kuuntele radiota tiettynä aikana vuorokaudesta. Vaan jotain asiaohjelmia ja luen asiallisia kirjoja ja katson asiaohjelmia. KOkemus oli riittävän aito ja yksiselitteinen ja se liittyy nuoruuteen ja siihen, että miten joku instanssi voi olla noin julma ja onhan se niin heti jos se liittyy valtioon. Suoraan sanottuna nuorena me oltiin kumpikin uhreja ja joo ns. kaikista ei muuten pidetä edes kirjaa. Että se mitä hän teki ns. seuraavassa numerossa, niin en ihmettele yhtään. sä vaihdat numeron, nimen, iän, syntymän, kuoleman ja kaiken siitä väliltä. Mä en tehnyt niin ja mä sainkin siitä sitten kärsiä. Täällä taaplailee siitä samasta kirjanpidosta myös joitakin nimensä vaihtaneita terveydenalan ammattilaisia, mitä tunnistaa kyllä, kun ne vastaan kävelee. Ei rauhaa heidän sieluilleen kiitos. Ne mä ammun heti alas, kun ne kävelee vastaan. Te yrititte TAPPAA ja eräiden kohdalle te jopa onnistuitte, olen kuullut näin. ETTÄ KIPPIS VAAN JA HYVÄT JOULUT, sillä teidät on paljastettu. Mä olen nyt sitten strong enough to tell everything in that case for all the people. Ja sitten eräs idiootti ämmä eräiltä hevimusiikkifestivaaleilta Helsingissä elokuussa 2011, mä näin sun ilmeesi ja myös tunnistin sut ja tiedoksi vaan, me ollaan samaa mieltä sen erään tietyn jannun kaa susta. sä yritit taatusti tappaa myös hänet. kukaan ei voi olla noin idiootti, että tulee sen jälkeen vielä julkisesti johonkin ikinä, sillä mä näin sut. Että Suomen valtio voi sallia tällästä….ikinä ja sä olit sentään siellä paikassa töissä ja sait palkkaa ja vielä yritit tappaa valtion nimissä!!!!!!!!UUUUUUUUUUSSSKOMATONTAAAA!!!!

    • lopulta.sama.asia

      Vähän sama kuin saisi lahjan josta ei tykkää. Senkin voi hoitaa kahdella tapaa. Tyylikkäästi ja vähemmän tyylikkäästi.

      • kukinTyylillään

        Tää on hyvin sanottu. Antaja luuli, että lahja ilahduttaa. Pettymys olikin suuri, sillä antaja ei voinut aavistaa, että SE LAHJA KUVOTTAA, ja siitä on päästävä EROON. Minne epätoivotun lahjan voi laittaa? Roskakoriin tai kierrätykseen, mutta kuka ihminen sellaisen kohtalon haluaisi.


    • Jotakin.rajaa

      Riippuu sen toisen osapuolen käyttäytymisestä. Jos tykkää tykätköön, mutta pitäköön sormensa pois kosketuksilta. Ei näpelöintiä, ei ärsyttämistä, ei perässä roikkumista, ei stalkkaamista. Jos härnää tai toista ärsyttää, menee liian pitkälle ja voi saada pahimman vihamiehen itselleen.

      • kinkkubingo

        Soita sormia, koskettelee, kyllä me tontut tanssitaan. Älä sinä turhaan kainostelee, joulu on kerran vuodessa vaan.


    • jusu094

      Onko paha jos runkkaa ja peniksestä tulee vertaa??

      • tulehdus.voi.tulla

        ilmeisesti liian kovakouraista käsittelyä, vähän hellemmin jos pystyisit, kiitos ;)


    • EiSiinäMitäänPahaa

      Saa tykätä ja saa kertoa. Ei sitä voi tietää, vaikka tunteista tulisi molemmin puolisiakin, kun saa tietää jonkun tykkäävän. Kaikesta voi ainakin puhua, että asia tulee molemmille selväksi.

    • Yönjatkot

      Kyllä on, sellainen vaan häiritsee tavalla tai toisella omaa elämää. Kaikista eniten inhottaa, kun on seurustelusuhteessa ja joku yrittää leikkiä "kaveria" ja tunkea suhteen väliin. Sinkkunkaan ei halua, että sellainen henkilö, johon itsellä ei ole tunteita tunkee omaan elämään mukaan.

      • Totuuskaikesta

        Kaikista eniten inhottaa oikeasti se, että joku seurustelusuhteessa oleva käyttäytyy jotakin suhteen ulkopuolista kohtaan ihan miten sattuu. Se suhteen ulkopuolinen ei voi tietää sen miten sattuu -käyttäytyvän ihmisen suhteen laadusta tai tilanteesta yhtään mitään. Varsinkin, jos se henkilö käyttäytyy aivan toisin kuin siten, että olisi parisuhteessa.

        Kannattaisi miettiä omaa käytöstä vähän.
        Eikä olla raukkamainen varattu, joka syyttää omasta toiminnastaan ihan kaikkia muita kuin itseään.


      • osunut.omalle.kohdalle
        Totuuskaikesta kirjoitti:

        Kaikista eniten inhottaa oikeasti se, että joku seurustelusuhteessa oleva käyttäytyy jotakin suhteen ulkopuolista kohtaan ihan miten sattuu. Se suhteen ulkopuolinen ei voi tietää sen miten sattuu -käyttäytyvän ihmisen suhteen laadusta tai tilanteesta yhtään mitään. Varsinkin, jos se henkilö käyttäytyy aivan toisin kuin siten, että olisi parisuhteessa.

        Kannattaisi miettiä omaa käytöstä vähän.
        Eikä olla raukkamainen varattu, joka syyttää omasta toiminnastaan ihan kaikkia muita kuin itseään.

        Kyllä. Tota on sattunut omalle kohdallekin. Varattu ei kerrokaan puolisostaan tai puhuu aina vaan "kaverista". Yritä siinä nyt sitten päätellä onko vapaa tai vaikka eroamassa.


      • kuulehanhei

        Sellaisille voi sanoa kyllä suoraan, ettei halua kaveruutta jos ovat tunkemassa. Jos ei itse selkeästi sanoa, että en halua olla kaverisi niin ei kyllä kande valittaakaan toisen käytöksestä.


      • osunuttännemyös
        kuulehanhei kirjoitti:

        Sellaisille voi sanoa kyllä suoraan, ettei halua kaveruutta jos ovat tunkemassa. Jos ei itse selkeästi sanoa, että en halua olla kaverisi niin ei kyllä kande valittaakaan toisen käytöksestä.

        Näin. Saati sitten se, jos oma käytös on vielä ollut sellaista, että on itse antanut ymmärtää kaikenlaista ja tehnyt kaikenlaisia asioita...


      • Hyväähuomentajanäkemiin
        osunuttännemyös kirjoitti:

        Näin. Saati sitten se, jos oma käytös on vielä ollut sellaista, että on itse antanut ymmärtää kaikenlaista ja tehnyt kaikenlaisia asioita...

        Jokaisella on moraalinsa, kukin taaplaa tavallaan, mutta kerropa sille ihastuneelle/rakastuneelle vaikka kuinka törkeästi, että itse on varattu tai sinkkunakaan ei ole kiinnostunut, niin ei tunnu menevän kaaliin. Äärimmäisessä tapauksessa joutuu vaihtamaan puhelinnumeron tai hankkimaan lähestymiskiellon, kun ei lopeta yhteydenottojaan.


    • Eijärkee

      Mä taas saan kiinnostusta paljon naisilta irl, mutta vain tätä yhtä naista kohtaan pystyn tuntemaan näin. Kyllähän sitä alkaa ajattelemaan, että miksi tämä yksi ei kiinnostu minusta ja onko tässä nyt kumpikin käsittänyt asioita väärin.

    • Viestiäviemään

      "Ei järkee" älä päätä toisen piolesta, vaan kysäise itseltään, tai laita joku yhteinen tuttu kysymään..

    • sukupuoleenkatsomatta

      Jos käytös on ahdistavaa esim. jatkuvaa tuijottelua.

      Pitää tajuta jos toinen ei vaikuta kiinnostuneelta.

      • sitäeisaisitehdä

        Jatkuva tuijottelu on häirintää, kiusaamista. Työpaikkakiusaamista, koulukiusaamista jne.


    • olenjokumies

      Se on hyvä asia , jos joku tykkää. Ainakin toivoisin , ettei kyseinen henkilö ylittäisi rajoja tai yirttäisi pilata elämäni. Voin aika hyvin kävellä hieman vastaan ja olla henkisesti tukema ja hyvänä kaverina, mutta toivoisin heiltä myös ymmärrystä.

      Jos on tunteita , niin kuuntelen mielelläni sellaista henkilöä ja katson tilanteen mukaan. Kannattaa puhua.

    • TätäLukiessa

      Ei tarvitse paljon miettiä, että miksi kukaan ei puhu tunteistaan niiden kohteille. Jos itse olette tuommoisia tiukkapipoja, että minua ei saa katsoakaan, jos ette itse tykkää niin miten helvetissä edes kuvittelette ikinä löytävänne minkäänlaista kumppania itsellenne? Jos toiseen ihmiseen ei tutustukaan koskaan niin ei sitä tiedä millainen kultakimpale mahtaa olla kyseessä.

      • Hyväähuomentajanäkemiin

        Jokainen moraalinsa mukaan, itse ei viitsi millekään varatulle tunteistaan kertoa, koska kunnioitan myös toisen parisuhdetta. Ihastumisen tunteensa voi käsitellä ja ne menee kyllä aikanaan ohi. Sille en taas voi mitään, jos joku pistää valhetta toisen perään, se on hänen oma mokansa ja menetys tulee myös sitäkin kautta lähinnä minun suhteen. Ei voi ymmärtää tuollastakaan keskenkasvuisuutta.


    • Ei ole paha asia kunhan hän vaan ei loukkaannu tai mieltään pahoita. Minua se ei vaivaa ja hyvä jos saan aikaiseksi hyvää mieltä toisessa. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4730
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      276
      2844
    3. 134
      1737
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      209
      1437
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1099
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1077
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe