Runkkasin yöllä ja kuvaus oli jäänyt päälle ja se meni luokkani ryhmään en osaa tehdä mitää jos en saa videota pois tytöt näkevät pienen kaluni ja nolostun auttakaa
Runkkaus video ryhmään
Jarkko_vuorinen
12
526
Vastaukset
Hah käytä horsepowerxxx ja näytä kaluus sit tytöille
- Jarkko_vuorinen
Mistä sitä saisi
jokutyyppi19 kirjoitti:
Ja luulet tosiaan, että se toimii? :D
Toimii kun sitä kayttä kahden viikon ajan yksi annos päivässä ja yks annos maksaa80$ löydät sen tuotteen ku kirjoitat googleen horsepowerxxx
- Jarkko_vuorinen
jokutyyppi19 kirjoitti:
Ja luulet tosiaan, että se toimii? :D
Kyl se varmaan
- Horniboii69
Ei kannata runkata
- Omavikas
Sit oot vaa ylpee.
- 78kalle
En
- hottisvuokatista
Kyllä tytöille kelpaa pienikin kalu
Mun poikaustävällä on ainakin pieni ja kyllä mille kelpaa kun on aika tiukka reikä - ööötääontää
Isoa on kiva näyttää mutta pientä on kiva käyttää.
- markokuusela
Lähetätkö kuvan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321