Hei olen tässä miettinyt tekeekö kukaan suomessa cardistryä? Olisi mukava tavata muita, keskustella cardistrystä ja oppia uutta toiselta. Mutta ainakin tähän asti en ole vielä toiseen törmännyt. Kaikki suomessa ovat vain taikureita jne joita en siis etsi.
Cardistry suomessa
4
717
Vastaukset
- finnishcardist
kyllä täällä muutkin kyseistä ljia harrastaa
- KhylVaan
Itsekään en ole vielä kertaakaan törmänny yhteenkään lajitoveriin, eikä Suomessa taida olla edes minkäännäköistä communityä cardistrylle :(
Ois ihan vitun mahtavaa joskus järjestää Suomen oma cardistry con, mutta tarvittais jotain millä kyseisen lajin sais Suomessa julkisuuteen ja kasvamaan... Olis kyllä hienoo törmätä suomalaiseen cardistry conissa 2018 kun ois tarkotus lähteä (riippuen tosin missä valtiossa silloin järjestetään)- Cardistryisbest
Mitä cardistry te osaatte. Itse ainakin osaan tosi paljon
Tein juuri Cardistry aiheisen discordin meille vähäisille suomalaisille cardisteille, kaikki ovat tervetulleita.
jos linkki ei toimi niin ottakaa yhteyttä yksityisviestillä discordin puolella tällä samalla käyttäjänimellä niin saatte kutsun.
Linkki palvelimelle:
https://discord.gg/vf4RSGyxkf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627