Hei olen tässä miettinyt tekeekö kukaan suomessa cardistryä? Olisi mukava tavata muita, keskustella cardistrystä ja oppia uutta toiselta. Mutta ainakin tähän asti en ole vielä toiseen törmännyt. Kaikki suomessa ovat vain taikureita jne joita en siis etsi.
Cardistry suomessa
4
596
Vastaukset
- finnishcardist
kyllä täällä muutkin kyseistä ljia harrastaa
- KhylVaan
Itsekään en ole vielä kertaakaan törmänny yhteenkään lajitoveriin, eikä Suomessa taida olla edes minkäännäköistä communityä cardistrylle :(
Ois ihan vitun mahtavaa joskus järjestää Suomen oma cardistry con, mutta tarvittais jotain millä kyseisen lajin sais Suomessa julkisuuteen ja kasvamaan... Olis kyllä hienoo törmätä suomalaiseen cardistry conissa 2018 kun ois tarkotus lähteä (riippuen tosin missä valtiossa silloin järjestetään)- Cardistryisbest
Mitä cardistry te osaatte. Itse ainakin osaan tosi paljon
Tein juuri Cardistry aiheisen discordin meille vähäisille suomalaisille cardisteille, kaikki ovat tervetulleita.
jos linkki ei toimi niin ottakaa yhteyttä yksityisviestillä discordin puolella tällä samalla käyttäjänimellä niin saatte kutsun.
Linkki palvelimelle:
https://discord.gg/vf4RSGyxkf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984