Metallimiehet opettamaan mamuja

joustava_metalli

Metallimiehet voisivat viikonloppuisin ja loma-aikoinaan (pakkaset pitkät lomat) alkaa opettaa mamuja alansa töihin.
Säästyisi pitkät pennit valtiolta.

5

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keppoo

Metallimiehet ovat yleensä tuhdissa humalassa vapaalla.(Ammattitauti)

• metallimiesehtii

sopiii hyvin, minä voin opettaa vapaa-ajallani vaikka useampaaki maahan muuttajaa, otan vain pienen nimellisen korvauksen 100euroa tunti per yksi oppilas, minulla onki niin paljon ylimäärästä lomaa kuluvana vuonna normi viikonloppujen lisäksi kokonainen yksi palkaton vapaapäivä, aikaa silti on kun en jostain kumman syystä ole ikinä oppinut ryyppäämään

• Vesax55

Kyllä ne viron pojat ja puolalaiset niitä opettaa kun suomalaiset vähenee konepajan kirjoista.

• ujgfr

Heidän täytyisi ensin osata puolan kieli.

• vvdddd

"(pakkaset pitkät lomat)"
      En kyllä ymmärrä miten olet päätellyt , että metallimiehillä olisi pidemmät lomat.
      Itsellä 17,5 vuoden työura ja töitä 40h viikko (100h pekkasia vuodessa) kesäloma 4 viikkoa ja talviloma 1 viikko.

Tässä vähän tilastotietoa:

Yksityisellä sektorilla säännöllisen työajan tulee tasoittua keskimäärin 40 tuntiin viikossa työehtosopimuksessa määritellyn ajanjakson aikana. Julkisen sektorin virasto- ja toimistotyöaikaa noudattavilla palkansaajilla keskimääräinen säännöllinen viikkotyöaika on 36,25 tuntia ja yleistä työaikaa noudattavilla 38,25 tuntia viikossa.

Palkkarakennetilastossa on lähinnä tuntipalkka-aloilla 40-tuntista työviikkoa tekevien säännöllistä viikkotyöaikaa lyhennetty ns. pekkassopimuksen mukaisesti alakohtaisin ratkaisuin. Lähtökohtana on tällöin ollut entisen ansiotason turvaaminen. Työajan lyhentäminen erillisin vapaapäivin on otettu huomioon säännöllistä viikkotyöaikaa määritettäessä siten, että 40 -tuntista työviikkoa tekevien säännölliseksi viikkotyöajaksi on määritetty 37,89 tuntia. Kuntien tuntipalkkaisilla työajan lyhennys on toteutettu säännöllistä viikkotyöaikaa lyhentämällä, ei palkallisen tai ei-palkatun vapaan määrää lisäämällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1396
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      958
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      163
      854
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe