Tää ei ihan tänne kuulu mutta mainostetaan vähän. Ens yönä alkaen 23:45 tulee U20 ottelu suomi-kanada. Toivottavasti suomi pystyy pistää edes vähän kampoihin? Hieno nousu ruotsia vastaan viime yönä 1-4 tilanteesta 5-4 voittoon!!!
suomi - kanada
5
339
Vastaukset
- Goodman
Nää kaverit ovat liiga jyriä 10 vuoden päästä... eli ihan oikea paikka ?
- viisas(ko)
ei kuule pysty suomi pistää kampoihi kanukit voittaa vähintään 7-1 usko tai älä.
- sportgirl
Olisihan se upeeta kaataa suuri ennakkosuosikki Kanada, vaikka "tilastot" eivät puhu puolesta.. Mutta kaikki on mahdollista, peliä ei ole vielä pelattu! Tasurikin varmistaisi jatkopaikan. Joten peukut pystyyn Leijonille!!
Olipahan aivan mahtava nousu Ruotsia vastaan!! Tai siis myöhemmin tänään poksahtaa, mutta syynä ei ole nuorten "Leijonien" esitykset.
Kaksi erää riitti minulle. En yleensä heitä kesken ottelua, mutta tällä kertaa Suomen esitys oli ponneton, ei minkäänlaista taistelua ja kaksinkamppailut hävittiin järkiään.
Pelottaa jos valmentaja saa ylennyksen A-maajoukkueen leipiin. Vastaavaa luovutusmentaliteettia olen viimeksi nähnyt Suomelta joskus 80-luvulla Neuvostoliitto-peleissä.- KaikkiTietävä
Oli suomen peli "aika" tukkoista.. Kanada hallitsi peliä miten halusi.. tasakentällisin, ylivoimalla ja jopa alivoimalla... erityisesti oli pettynyt.. Nokelaiseen ja Tukoseen.. Vaikka pojat tulee vielä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565