Paljonko kannattaa varata käyttörahaa?

opiskelijat2015

Hei!
Täällä kaksi opiskelijaa lähössä ensi viikolla Goalle. Minkä verran teillä on mennyt rahaa per parin viikon lomalla? Meille on tärkeintä auringossa makoilu päivisin ja se että syötäisiin hyvin. Nyt alkaa jännittämään paljonko käyttörahaa menee noihin. Alkoholia emme juurikaan käytä, eli siihen ei rahaa uppoa:) Jos kysymys tuntuu läpityperältä, niin antakee anteeksi. Kiinnostaisi vain tietää millä budjeteilla ootte lomanne lomineet:) Mukavaa aaton odotusta kaikille!

3

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HRE

      Heissan!
      Oletan, että menette valmismatkalle?
      Goalla syö hyvin todella halvalla. Ruokiin voisi laskea ehkä 10e/päivä, jos syö rannalla jotain pientä päivällä ja illalla illallisen keskitason ravintolassa. Toki voitte syödä myös edullisemmin paikallista ruokaa tai paljon kalliimmin hienoissa ravintoloissa.
      Pieniä ostoksia tulee "väkisinkin" tehtyä (erityisesti jos olette naispuolisia...), mutta halvalla selviää niistäkin.
      Itse olen vaihtanut etukäteen forexilla jotain 50-100e ensimmäisille päiville ja sitten olen ottanut mukaan euroja ja vaihtanut tarpeen mukaan siellä rupioihin. Myös pankkiautomaatteja löytyy useampia.

      Hyvää joulua teillekin ja ihanaa Goan reissua :)!

    • parikymppiäpäivässä

      Se on ihan omasta rahankäytöstä kiinni, että miten rahaa kuluu. Intiassahan ei paikallinen työ maksa (meille) juuri mitään, joten päivässä selviää muutamalla eurolla halvimmillaan. Ruoka ei maksa mahdottomia, jos ostaa paikallista ruokaa.
      Rahaa toki voi varata ja on hyvä ollakin, jos jotain yllättävää sattuu. Pankkiautomaatteja löytyy ja Visalla voi maksaa, joten ongelmista kyllä selviää, jos vain on tilillä painetta tai varaa mennä pakkaselle (Visa).
      Ostokset on jokaisen mieltymysten mukaan, jos suorittaa esim. taidehankintoja, saa rahaa kulumaan hyvinkin paljon tai innostuu teettämään koruja.

    • Gogogoa

      Rannalla syömiseen ja juomiseen on mennyt noin 6e illalla ranta ravintoloissa sisältää myös oluet ruuan saa noin noin 3-6e riippuen mitä syö ns. Kalliit ravintolat maksaa noin 10 e ruokailu näitä ravintoloita ei ole montaa. Rantatuolista ei tarvi maksaa kun tilaa juomista ja mielellään jotakin pikkusyötävää ruolin baarista. Minne hotelliin olette menossa?
      Paikalliset alkoholit halpoja ja ihan hyviä. 400e pärjää ja. Voi liikkua kaupungissa tuk tukilla ja taxillakin. Kannattaa varata kuitenkin rahaa tai kortin jos joutuu käyttää lääkäriä ne saa suomesta takaisin ja riippuu paljon käytät rahaa , houkutuksia löytyy
      Ostoksia,erilaisia hoitoja mutta ehkä hyvä nyrkkisääntö että jos pienellä budjetilla niin pakolliaet kulut olemiseen ja ruokailuun 15e päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3986
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2151
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1654
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1438
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      21
      1353
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1238
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe