Olen 20, ja mun pitäisi jo osata vaan mennä sinne minne haluaa mutta haluaisin molempien vanhempien luo. He vaan haluavat omia minut täysin: "valinta on tehtävä". Kumpikin omalla tavallaan yrittää houkutella minua luokseen sanoen kuinka ihanaa olisi jos tulisin ja kertoen miten isovanhemmat ja muut sukulaiset ilahtuisivat myös.
Joo, jokatoinen vuosi äidin luona ja jokatoinen isän olisi varmaan järkevin ratkaisu mutta äitini on aina ollut tukenani aina auttanut aina läsnä. Lähiaikoina vasta olen samanlaista suhdetta rakentanut isän kanssa, mutta hän on monesti tuottanut pettymyksiä kun yritin nuorempana häneen turvautua ja hakea hyväksyntää.
Koen että jos menen jokatoinen vuosi -teemalla, se ei ole oikein äitiäni kohtaan, sillä hän on pelastanut minut useaan otteeseen kun elämä kaatui. Mutta jos en mene isän luo, ei se ole reilua. Viimevuoden olin äidin luona. Koen olevani velkaa kummallekin vanhemmalle enkä voi maksaa velkojani kuin vain toiselle.
Muita samassa tilanteessa? Onko vaan parempi että jää yksin kotiin ja nukkuu koko joulun pois alta ja palaa töihin heti taas 25. päivä?
Ahdistaa valinta erovanhempien välissä, neuvoja?
inhottaa_valita
2
121
Vastaukset
- aikuistu_joskus
Eiköhän sinun iässäsi pitäisi jo viettää omia jouluja?!?! Vai oletko vanhempiesi riesana heidän kluolemaansa saakka?
- fiksupää
Joulussa on monta päivää. Ole pari päivää molemmissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986278KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3505764Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602763Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072198Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071888- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331088