Teidän kenenkään ei tarvitse taistella, kun vain ajattelette olevanne yhtä maailmankaikkeuden kanssa, ja samalla "sähkötätte" vastustajallenne haluavanne vain rakastaa häntä. Olen elänyt tämän ohjeen mukaan pitkään ja kaikki on vain peace.
Lopettakaa kaikkien lajien harjoittelu ja siirtykää syvempään mietiskelyyn, niin huomaatte
maailmankaikkeuden avaruuden ja rauhan. Muistakaa kääntää toinen poski niin lopulta varmasti voitatte.
Rauhaa
1
732
Vastaukset
- xx_War_xx
"Teidän kenenkään ei tarvitse taistella"
Ei tarvi mutta on se vaan niin kivaa.
"..."sähkötätte" vastustajallenne haluavanne vain rakastaa häntä."
Kukapa haluaisi kusipäitä rakastaa.
"Olen elänyt tämän ohjeen mukaan pitkään.."
Friend of my enemy is my enemy. No mercy deserves he.
"..ja kaikki on vain peace"
Kannattaisiko laajentaa sanavarastoa.
"Lopettakaa kaikkien lajien harjoittelu ja siirtykää syvempään mietiskelyyn, niin huomaatte
maailmankaikkeuden avaruuden ja rauhan."
Elämä on kovin tylsää ilman treeniä. Enemmän treeniä, niin sinäkin pääset kiinni kaaokseen.
"Muistakaa kääntää toinen poski niin lopulta varmasti voitatte."
Ei se voitto ole tärkeintä vaan "taistelu" itsessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562